Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mercedes ja rooste
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere

Lugenud ja kuulnud, et Mercedes-Benz annab oma masinatele 30 aastat roostegarantiid tehase poolt, kas see vastab tõele ja mis alusel seda rakendada saab, kui masin on avariivaba.

Oskab äkki mõni asjast teadjam sõna võtta?
tänapäeva masinad nagu ikka tsink kerega!!
kui vanem siis juba loeb varasem hooldus jne...
päris nii kah pole vist, et ostad 30a. masina ja kui rooste lõhn ligi ,kukud esindust kohtusse kaebama.Eusa_dance
Hästi aga mis aastal Mercedes-Benz roostegarantiid autodele lubas?

Ei olegi mõttes 30 aastast masinat nüüd roosteprobleemidega vaevama minna, tegu on ikka 10 aastase masinaga.
anto123 Kirjutas:tänapäeva masinad nagu ikka tsink kerega!!
kui vanem siis juba loeb varasem hooldus jne...
päris nii kah pole vist, et ostad 30a. masina ja kui rooste lõhn ligi ,kukud esindust kohtusse kaebama.Eusa_dance

Mercedes-Benz oleks siis juba kodinad kokku pakkinud Icon_rolleyes
ei oska seda aastaarvu kommenteerida - kahtlane. Kas näiteks Audi mitte ei andnud teatud TUGIOSADELE autos sellise garantii - mitte plekkidele.
MBl on asi lihtne - kui esinduses käid ja rooste leitakse, siis pannakse see kirja. Tehakse kindlasks kas värvile on väliseid vigastusi (kivitäke, kraaps jne) kui ei, siis on võimalik, et Stuttgart finantseerib. Minul näiteks tehti tagaluuk korda (203).
Tänan  R129  informatiivse vastuse eest. Lähen uurin asja samuti seoses tagaluugiga. Rohkem küsimusi ei ole, minupoolest võib teema lukku panna.
Isiklikult kahtlen,et kas uued Mercedesed 30 aastaselt ültse ühestükkis püsivad.Uus vito läbinud 60000 km roostetab kuuest kohast täiiega.
Jutt peks kohanduma autode millel on kenasti hooldus teostatud järjepidevalt ainult esinduses.
Ma ei tea kust on võetud ,et 30 aastat???
Kui võrdlen 126,140 ja 220 siis lammutades 1989.a 126 sel oli roostes kohti ime vähe ja needki olid pindmised.
140 sel aastast 1995.a. oli roostet oluliselt rohkem ja paarist kohast oli auk sees.
220 sel aastat 2004 oli lausa hirmus pindmine rooste oli väga paljudes kohtades ja mitmest kohast ka läbivad augud.
Kui juba Sklass on sellise rooste kindlusega siis ma ei usu ,et odavamad autod paremad on.
Kõik autod mis lammutasin olid pärit Inglismaalt ja 126 läbisõit oli poole suurem kui 220.
Ilmselt pole ma ainus kes on veendunud ,et MB oma maine mis põhines töökindlusel kaotas alates aastast 1995 ja senin pole küll midagi mis näitaks kvaliteedi paranemist.
Äkki oli see garantii 30 päeva:Smile)
Natuke ajalugu uurides leidsin , et : (STUTTGART, Germany - Daimler-Benz is offering a 30-year anti-corrosion warranty on all its Mercedes-Benz cars. )
Muidugi oli see MB reklaamimehe jutt.. väidetavalt kõik alates 98a registreeritud W210 millel roostetab ntx uste siseküljed jne.. kohad mis ei ole vigastuse tagajärjel tekkinud peab nimena ülevärvimisse MB kulul. Niimoodi suurelt ja laialt MB on ennast reklaaminud. Kurdeti ka probleeme kui autode edasimüüijad olid kliendi metsa saatnud aga lõppuks pidid nad oma viga tunnistama ja ikkagi kas siis vahetama autodel kõik uksed või üldse koguni terve auto üle värvima. Lubadus anti : Date: November 9, 1998 Daimler-Benz poolt.
Ómal ka 98a lõpp regatud W210 ja igalpool siseuste külgedel, pagasnikus jne jne leiab roostet. Võtan siis SIlberiga ühendust ja tahan nende reaktsiooni näha. Lähiajal katsun leida aega ja otsida ülesse saksa lahtedelt originaal uudis koos täpsemate andmetega. SOov väga näha kuidas silber reageerib. Isegi kui mul on õigus saada tasuta ülevärvimine vean oma parema munandi peale kihta, et silber saadab mu perse esimese 3 katsega aga jah kui ma juba õiguse saan ega ma neid siis enam rahule jätaIcon_twisted
Silberi vastus:
Kuna Eesti liitus alles 2004 EU-liiduga siis 30a rooste garantii kehtib Eestis neile autodele mis on ostetud uuena Eestist alates 2004 mai ja on käinud vähemalt korra aastas tehtinises kontrollis Sertifitseeritud keskustes. Nii et tõesti on olemas 30a rooste garantiid.
Ardo Kirjutas:Silberi vastus:
Kuna Eesti liitus alles 2004 EU-liiduga siis 30a rooste garantii kehtib Eestis neile autodele mis on ostetud uuena Eestist alates 2004 mai ja on käinud vähemalt korra aastas tehtinises kontrollis Sertifitseeritud keskustes. Nii et tõesti on olemas 30a rooste garantiid.
Huvitav oleks teada, mida puutub siia EU ja auto ostmine Eestist? Kas MB garantii kehtib vaid riigis, kust auto osteti? Samuti aastas 1 korra kontrolli nõue - kas MB-l on ametlikult ette nähtud kere ülevaatus vähemalt kord aastas või mitte? (ja kui detailid roostetavad seest, uksed näiteks, siis on kivitäkked jms ju välistatud)

Ühesõnaga - Silberilt võiks küsida juba ametliku roostegarantii tingimuste väljavõtte.
Silberil on jah kohustus iga hoolduse jooksul korrosiooni olemasolu kontrollida. Kui töömees/luksepp selle leiab siis peab ta teavitama tööde vastuvõtjat ja viimane peab selle fikseerima.
Seda kas on aastane nõue või mitte ma ei tea - kui on siis peab see ka ostu müügiu lepingus kirjas olema (või mingi viide mingitele tingimustele). See EU jutt - ma sebiks veidike edasi, näiteks kus riigis auto uuena müüdud on kas EUs või mitte EUs jne. Või siisnäiteks kui viimane kord hoolduses käidi kas roostet leiti või pandi kirja et ei leitud vms. See sertifitseeritud jutt - ma olen suht kindel et Silber ei tea mida sertifitseerimine tähendab. Võiks ju küsida, et millele sertifitseeritud asetus peab vastama. Kas on ming autotööstuse standard vms dokument. Kui ei ole siis on võibolla mingi vabatahtlik ja eraorganisatsioon kes selliseid sertifikaate väljastab. Ka iga kodanik võib sertifikkate tegelt väljastada - põhimõte on, et sertifitseerija peab ise akrediteeritud olema (hinnatud akrediteerimisasutuse poolt mingiite standardite järgi sertifitseerijak) jne jne. Muidu on olukord kus iga soss-sepp on ise sertifitseeritud. Lihtsalt üldise silmaringi laiendamise mõttes räägin.