Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 1992 w124 salongi ventilaator
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere

Suri siis maha see mootor, puksid täiesti läbi kulunud (mõnda aega käivitus rusikaga armatuurile lüües ja siis käis kõrisedes). Mis sellisel puhul tehakse? Tavaline 1992 ventikas siis, ei ole mingi konditsioneeriga ega midagi taolist värki.
jkristjan Kirjutas:Tere

Suri siis maha see mootor, puksid täiesti läbi kulunud (mõnda aega käivitus rusikaga armatuurile lüües ja siis käis kõrisedes). Mis sellisel puhul tehakse? Tavaline 1992 ventikas siis, ei ole mingi konditsioneeriga ega midagi taolist värki.
Hmm.... mis sellisel puhul tehakse???? vahetatakse välja uue või uue-vana vastu mis on töökorras.
Ermo Kirjutas:
jkristjan Kirjutas:Tere

Suri siis maha see mootor, puksid täiesti läbi kulunud (mõnda aega käivitus rusikaga armatuurile lüües ja siis käis kõrisedes). Mis sellisel puhul tehakse? Tavaline 1992 ventikas siis, ei ole mingi konditsioneeriga ega midagi taolist värki.
Hmm.... mis sellisel puhul tehakse???? vahetatakse välja uue või uue-vana vastu mis on töökorras.

toetan Thumbsup
Eee.. no ei ole see ju nii lihtne. Mercedes-Benz müüb originaal komplekti, see maksab midagi 4k (propeller, mootor + paigaldusvidinad). See mootor seal aga on mingi selline boschi mootor mis esineb paljudes erinevates rakendustes ja seda on võimalik ka eraldi osta, peaks maksma midagi 500.- kanti. Mina olen sellest ainult kuulnud, mõtlesin, et kellelgi on täpne info, mis mootor kust tellida ja kuidas vahetada (propelleri eraldamine mootori võlli otsast olevat selline protseduur, mida saab teha ainult 1 kord ja õieti, kui hakata seal midagi suvaliselt kangutama ja sikutama võib sellega hüvasti jätta).

Ehk siis jah, kui kellelgi on see rada hiljuti läbi tallatud, siis palun infot.
üldiselt see propelleri eraldamine mootori võlli otsast on selline tegevus mis tihtipeale lõpeb hunniku plastmassitükkide ja ebatsensuursete sõnadega. osta parem kasutatud mootor kellegi käest ja mida saad ise visuaalselt vaadata et puksid ja harjade lamellid korras, määri ära, pane peale ja tuld.
minu masinal ntx on üldse kahe propelleriga vent, üks ühel ja teine teisel pool mootorit.
ja kas oled 120% kindel et puksid läbi? võib-ola mõni puuleht tiivikus mis kõrises ja see et põrutuse peale tööle hakkas viitab rohkem oma pesasse kinni jäänud harjadele või harjade kulumisest tingitud tolmuga kaetud lamellidele mistõttu ei saa harjad enam ühendust. Mõlema enda pakutud variandiga olen ise kokku ka puutunud. mõlemal juhul aitas puhastamine.
Ma tahaks teha nii:
http://mercedesshop.com/Wikka/W124BlowerMotor

Küsimus on selles, kust see $100 mootor saada?
arvan et kui sa selle vana moto näppu võtad ja käid kuskil suuremas elektroonikapoes, siis sealt ikka peaks saama, või osatakse sulle öelda kustkohast saab.
Sain mootori nüüd kätte, on 1 ventikaga variant ja mootor on

BOSCH DPD 12V
0 130 111 131

Selle numbri järgi otsides leiab seda sellistest imelikest kohtadest nagu austria, soome, horvaatia jms, ühtegi inglisekeelset lehekülge mis selle mootori saadavust kommenteeriks ei leidnud. Kui kellelgi on kontakte ja võimalusi, siis info sellise mootori hankimise kohta oleks teretulnud.

Ventika saab mootori küljest kätte lihtsalt, kui olla valmis mootor hävitama. Mootor keskelt relakaga pooleks, torniga lüüa koos võlliga ventikas mootori küljest lahti ja siis juba järele jäänud võlli jupp seestpoolt väljapoole. Kindlasti on muidugi ka "ilusamaid" meetodeid Smile
Imelik. See peaks ju olema nii levinud tüüpviga, kuidas nii et keegi ei oskagi õelda kust ta omale selle mootori sai? Smile

Volvo kasutab neid mootoreid samaks otstarbeks ja soomes neid müüakse 35 EURi eest, aga kahjuks ei ole omal võimalust seda kuidagi sealt kätte saada Sad
Sa ajad asja kole keeruliseks. Imre käest Suur-Sõjamäel oled küsinud? Tal oli hea hinnaga uusi koos tiivikuga. Kasutatud on mul endal üks müügis.
Sain mootori pärnu mnt. Boschi poest (kommipolitsei, k-raua ace ja plaadipoe juures) umbes 664.- eest.

Negatiivne külg asja juures on see, et nüüd tuleb jälle mingil päeval rööba selga ajada ja minna välja külmetama.
Sai siis kõik tehtud ja nüüd on tuba jälle soe Smile Kokku läks maksma siis mootori hinna.