Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W202 jälle pöörded, lisatud videod
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Hing ei anna ikka rahu. Pöörded on kuidagi kõrged. Mis arvate?

See video käivitamisel, külma mootoriga. Algul hoiab üle 1000rpm ja siis jääb 1000rpm peale. Võib siin rääkida, et külma mootoriga ongi pöörded kõrgemad aga olen proovinud ka teisi C180. kõigil kukub peale käivitamist(ka külmalt) praktiliselt 1-2sek. jooksul 800rpm peale.
Video ise siin: Video 1

Teine video. Peale paari tundi seismist.
Video 2

Kolmas video. Sõitsin selveri parklasse ja panen P. Pöörded lükkab kohe peale parkingut 1400rpm ja jääb. Siis vajutan gaasi ja lasen 2000rpm peale ja vabastan kohe gaasi. Aga jääb nüüd 2000rpm peale püsima. jalg on gaasilt maas. Korra viskab siis natukese aja pärast 2400rpm peale iseenesest ja siis kukub äkki alla.
Video 3

Käisin ühe Mercedes-Benz diagnostiku juures(http://www.autodiagnostika.ee/). kes küll diagnostikat ei teinud aga hakkas kohe targutama, et paneb arvutiga pöörded paika. Vaja siit ja sealt puhastada jne. Läksin järgi ja küsis 700kr. aga seis täpselt sama. Ütles, et ära aku klemme maha võta. DIA-s räägiti ja on ka teised rääkinud, et w202 C180 -94. pole arvutiga pöörete juures midagi teha ega mootorile midagi selgeks õpetada. Klemmi ka maha võetud, midagi ei juhtu. Auto ju plank, lisasid pole. Jälle jäin remondis lolliks. Lähen ikka ühte ja teise kohta aga vahivad seda autot lolli näoga nagu poleks enne näinud. masendavAngry
erki232 Kirjutas:Hing ei anna ikka rahu. Pöörded on kuidagi kõrged. Mis arvate?

See video käivitamisel, külma mootoriga. Algul hoiab üle 1000rpm ja siis jääb 1000rpm peale. Võib siin rääkida, et külma mootoriga ongi pöörded kõrgemad aga olen proovinud ka teisi C180. kõigil kukub peale käivitamist(ka külmalt) praktiliselt 1-2sek. jooksul 800rpm peale.
Video ise siin: Video 1

Teine video. Peale paari tundi seismist.
Video 2

Kolmas video. Sõitsin selveri parklasse ja panen P. Pöörded lükkab kohe peale parkingut 1400rpm ja jääb. Siis vajutan gaasi ja lasen 2000rpm peale ja vabastan kohe gaasi. Aga jääb nüüd 2000rpm peale püsima. jalg on gaasilt maas. Korra viskab siis natukese aja pärast 2400rpm peale iseenesest ja siis kukub äkki alla.
Video 3

Käisin ühe Mercedes-Benz diagnostiku juures(http://www.autodiagnostika.ee/). kes küll diagnostikat ei teinud aga hakkas kohe targutama, et paneb arvutiga pöörded paika. Vaja siit ja sealt puhastada jne. Läksin järgi ja küsis 700kr. aga seis täpselt sama. Ütles, et ära aku klemme maha võta. DIA-s räägiti ja on ka teised rääkinud, et w202 C180 -94. pole arvutiga pöörete juures midagi teha ega mootorile midagi selgeks õpetada. Klemmi ka maha võetud, midagi ei juhtu. Auto ju plank, lisasid pole. Jälle jäin remondis lolliks. Lähen ikka ühte ja teise kohta aga vahivad seda autot lolli näoga nagu poleks enne näinud. masendavAngry

Proovi saada Hannese juurde aeg 56565458 , asukoht Mustamäe ARK maja vasakus tiivas .
erki232 Kirjutas:Võib siin rääkida, et külma mootoriga ongi pöörded kõrgemad aga olen proovinud ka teisi C180. kõigil kukub peale käivitamist(ka külmalt) praktiliselt 1-2sek. jooksul 800rpm peale.

Mul C 200, aga külmalt käivitades ikka läheb korralikult aega (eriti talvel), et pöörded kukuksid. See on normaalne nähtus, et pead ca. 30 sek ootama, et pöörded alla 1000rpm kukuksid.
Teiseks: endal oli käivitamisega ja pööretega ka jama, käisin diagnostis ja puha, kuid paremaks ei läinud midagi. Lõpuks tuli välja, et õhuklapp oli kinni kiilunud ja käis väga raskesti. Peale selle väikese vea kordategemist on kõik korras. Seda saad ise ka proovida ja ei pea kohe mehaanikute juurde minema.
See 30sek. oleks normaalne ja oleks rahul ka kui kukuks 1-2min. aga kahjuks läheb 30min. enne kui alla 1000rpm kukub. Teinekord jääbki 1000 peale.

Kus see õhuklapp asub ja kuidas seda kontrollida?
erki232 Kirjutas:See 30sek. oleks normaalne ja oleks rahul ka kui kukuks 1-2min. aga kahjuks läheb 30min. enne kui alla 1000rpm kukub. Teinekord jääbki 1000 peale.

Kus see õhuklapp asub ja kuidas seda kontrollida?

Võta õhku suunav toru lahti (musta värvi plastist toru jookseb õhufiltri kastist üle mootoriploki toitesüsteemi juurde (sissepritse)). See sissepritse-poolne ots võta lahti, seal all on klapp. Kui liigub, siis pole klapi viga, kui aga raskelt liigub, siis võib ka vabalt selle viga olla.
Autodiagnostika mees sealt lahti võttis ja puhastas. Eks ta arvas samuti, et viga selles. Ütleme nüüd, et kui mees ikka tõesti sealt puhastas siis selles osas on korras aga kui ta lahti ei võtnud ja niisama ütles, et puhastas siis...
erki232 Kirjutas:Autodiagnostika mees sealt lahti võttis ja puhastas. Eks ta arvas samuti, et viga selles. Ütleme nüüd, et kui mees ikka tõesti sealt puhastas siis selles osas on korras aga kui ta lahti ei võtnud ja niisama ütles, et puhastas siis...
just just...