Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 pritsungi vahetus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mil määral ja kui hästi annab ümber tõsta mehaanilise pritsega R6-le elektrooniline uuema tüübi oma koos juhtajuga? Sisselaksekollektor? Pihustid?
Ja oskab keegi öelda, et mis aastast tulid juba elektrilise pritsega reaskuuesed? 1992?
Oskab keegi kommenteerida teemat?
1993.

2.8 ja 3.2 olid EFI`dega.

Kui sa mõtled 300-24V`d, siis sellele annab külge panna 3.2 sisselaske kollektori (ka 2.8 oma, aga see on väiksema diameetriga runneritega), pihustid+kütuselati.

Mul on olemas põhimõtteliselt 3.2 aju, sisselaske kolle, kütuselatt, pihustid ja mõned vidinad veel.

Tühikäigumootorit pole, see maksab omajagu raha, kuid sellestki oleks nõus loobuma kuna mu EFI kasutab misiganes tühikäigumootorit.
Õhukulumõõtja isegi olemas ja üle.

Ajule on vaja järmist: Õhukulumõõtja, vee temp, sisselasketemp, väntvõlliandur(see kõigil mootoritel olemas), nuka asendi andur + "vario-cam" (300-24V`l olemas), knock andurid (2tk), süütepoolid (3tk), pihustid, tühikäigumootor (3-osaline), EVAP ehk söefiltri klapp, resonantsiklapp (sisselaskes), NB lambda andur.....krt hetkel ei tule rohkem meelde.


EDIT: Selline combo on iseenesest suht mõttetu, ütlen ausalt. Teoreetiliselt peaks sobima ja käima, aga sisetunne ütleb midagi muud. Äratasuvus on samuti kahtlase väärtusega. Komplektse mootori hinnad pole ka enam teab, mis kallid, kui õigest kohast küsida.


Odavaim ja parim variant on ikkagi progeaju peale minna, mitte enam vahepealset üleminekut teha, sest EFI kraami enivei vaja. Süütepoolide jaoks oleks vaja ka teist klapikambri kaant, kuhu süütepoolid käivad. Eraldi süütepoole saab ka muidugi kus iganes kinnitada, aga nende sobivus?
Sest 2.8/3.2 on 3x COP`id.