Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kes võis olla su auto esimene omanik?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Olete kunagi mõelnud seda kes võis olla teie auto esimene omanik/tellija?( eelkõige nendele kes seda EI tea )

Lisavarustuse ja kõige muu põhjal mõtlesin ma ise sellise väga optimistliku loo välja...

Ta võis olla rikas vanamees, elas arvatavasti kuskil Wuppertali läheduses, [ Dealer Wuppertal branch (222) ]. Ostmise hetkel oli ehk juba pensionil ja ostis selle selleks et nädalavahetustel mööda Saksamaad ringi reisida ( kiirusehoidja ), vb. ka haagissuvilaga ( teisaldatav konks ), see võiks olla ka selgitus käigukasti kulumusele. Ta otsustas Webasto ja nahkistmete kahjuks kuna hoidis autot oma küttega garaažis ja ei meeldinud libedad istmed. Kompuutri tellis selleks et oma reisimiste üle arvet pidada. Talle arvatavsti ei meeldinud Beckeri raadiod miskipärast,
[ 532 automatic antenna without radio set (? 01.01.1963) ], niiet otsustas ise midagi paremat valida. Tal võis oma kõrges eas selg veidi haige olla ( ortopeediline juhiiste ). Valis 3,0 mootori kuna tal oli väga rahulik sõidustiil. Valis sinise värvi välja ja sisse kuna ei tahtnud veeta aega sünges mustas ümbruses.

( http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=10587 )

Jagage oma mõtteid endi autodest. See muidugi naljaga pooleks.
Olen ise ka selle peale päris palju mõelnud. Minu autol pidi kokku olema 2 omanikku Saksamaal. Esimene nendest oli ilmselt pedant, kes hoidis autot nagu kullatera- parandas ainult esinduses ja talvel ei sõitnud. Kuid teine omanik tundub olevat küll paras pohhuist olnud, kuna need originaalosad on ikka päris vanad. Tuld on see auto enne mind ka kindlasti saanud, kuid loodetavasti ostis auto teine omanik kiiresti midagi võimsamat ja jättis minu auto rahule Eusa_pray Mõlemad omanikud ilmselt nooremapoolsed- kepikasti pärast ja kindlasti naudisid nad riidest sisuga autoga sõitmist sama palju kui mina Eusa_dance
hea teema, sky is the limit.
Mul on lausa mitu versiooni (WDB1240261A448885)
1.
Noor ja uljas Stasi agent. Esimese ülesandena vaenulikul pinnal sai oma ülemuselt pataka Demme ja käsu soetada konspiratiivsõiduk. Lääne särast pimestatuna sammub kohe kolmeharulise tähega poodi.
Guten tag! Tahaks autot, keskmise suurusega! Jaa, see on schön!
Silmapaistmatu võiks tegelt olla.. oh tumehall on hea, sulab hästi öösse! Ah istmete värvi saab ka valida.. teeks ka hallid, ja nahast, äkki tulevad vereplekid peale, saab kergelt puhtaks (scheisse, olen ikka ettenägelik agent!).
Ah aknaid saaks nupust liigutada? See oleks hea küll... võin leitnandile põhjendada, et automaatur saab nõnda kiiremini tulistada. Luuk laes niisamuti!
Raadiot pole vaja, antenn pange! (lisame ise oma lühilaine saatja-vastuvõtja sinna, loll kapitalistisiga, heh-heh!)
Nii, mootor peaks karm olema, tagaajamised ja värgid. Ah kolmeliitrisega maksab nii palju!? scheisse... A see, miks see odavam on? Ühesugused ju? Ah nõrgem nati ? Aga mudelitähise võib tagaluugilt ära jätta? schön...leitnandile ütlen, et on kõige võimsam.
Talvekummid? Was? Ah sellised... jaa, pange, võib ette tulla eriülesandeid Alpides.
Paari kuuga saab kätte? Sehr gut, trabisi tehakse 10 aastat...

2.
40-aastane klotseriga lühikesem***iline.
Läbi elu laveerides on kõikvõimalike rotibisnestega kuidagimoodi esimese uue Mercedes-Benz jagu raha kokku kogunenud. Seni on tulnud teiste vanadega leppida, aga need ajad on nüüd möödas! Tõsi, ega üleliia siiski demmi pole, S-klassest ei tasu unistada, aga 124 ongi sportlikum. S on ikka liiga laev, õõtsub kurvides!
Kus teie hinnakiri on? Hakkame peale!
Nii... tumehall on soliidne! Ja nahk natürlich! Ei, mäludega elektrilisi-ortopeedilisi-soojendustega poel vaja! Ma olen lihtne härrasmees!
Aknad elektriga, ega ma neeger pole!
Katuseluuk! Ma naudin päikesepaistet ja sooja briisi!
Kliimaseade! Ah nii kallis! Ei ole vaja, vaata, mis laiuskraadil me elame! Kolm päeva aastas on päikest!
Tümm olgu võimas! Ah selline hind koos nende võimendustega... Sitt süsteem teil pakkuda! Pange antenn ainult. Elektriline! Mul tuttav paneb korraliku süsteemi ise sisse!
Nii, mootor olgu võimas, kiirus on mul veres! Kolmeliitrine maksab nii palju? Ja 2.6 hulga vähem? Paneme väiksma, ma olen härrasmees, kuhu mul kiiret! Mudelitähist taha ei pane, ma pole edev mees (samas võin öelda, et mul kolmeliitrine, heh-heh).
Manuaal on odavam kui automaatkast? Automaat on naistele! Mulle meeldib ise asju kontrolli all hoida!

Paar kuud pean ootama vä!? Kiiremini liigutage, mina maksan!

3.
500 inimesega küla kuskil Saksamaal. Kohaliku hotelli kiilanev omanik käis nädalavahetusel Suures Linnas ning professionaalsest huvist tingituna luuras päeva Sheratoni ümber. Et kuidas konkurendid toimetavad. Selgus, et konkurendid sõidutavad oma tähtsaid külalisi mersudega ringi.
Hmmm... vanatädi Helga suri möödund aastal, veidi raha jäi tast järele... ei osandki seda kuhugile mõistlikult paigutada. Mõeldud-tehtud. Paari kuu pärast oli samm konkurentidele lähemale astutud, halli Mercedes-Benz näol.
Ei osand lihtne maamees midagi erilist tahta. Värv? Ei teagi... pange midagi... Istmed? eeeeee.... no teeme sama värvi enamvähem, mis te keregi panite.. Raadio? Ei ole vist vaja... no antenn võiks olla, et kui äkki kunagi...
Jansa, esimene kirjeldus peaks õige olema, väga hea! Unibrow

Kuid teise auto kirjeldus, kuhu see jääb? W116 siis pean silmas arusaadavalt.
Minu omal ka enne mind vaid üks omanik Saksas. Eeldada võib, et mingi vanem koonerdaja kuna auto lisade suhtes päris askeetlik ja mootor ka väike (loe ökonoomne). Väike läbisõit viitab pigem ka seismisele kui sõitmisele. Kõik servised teinud samas firmas kust auto ostis (vist eeldas paremat teenindust v. oli kodu lähedal) Minu ostmise hetkel oli masin nii klanitud, et lausa piinlik kuidas keegi viitsib autot nii piinlikult hoida. Tolmu polnud ei mootoriruumis ega istmete vahel. Kiled ka veel lävepakkudel. Miks ta auto üldse ära müüs? Vaat seda ei oska arvata, suri ehk ära, sai päranduse ja ostis uuema, jäi nii vanaks, et enam polnud temast sõidumeest? Senise pooleteise aasta jooksul pole probleeme esinenud ja seetõttu panebki küsima et miks üks koonerdaja veel päris hästi sõitvast masinast loobus.
Noh WIN-koodi järgi uurides tuli selline asi välja,et tehasest veeres ta välja siniste vilkuritega.Sellest tulenevalt võis ta arvatavasti olla kuskil Saksa politsei kasutuses.Mootor ka ju selline suht suur 3,2 ja sealsel politseil ju öko autosid nagu ei ole.