Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kõige hullem teenindus on leitud!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kuna igapäeva sõidud saab tehtud Volvoga siis paratamatult tuleb puutuda kokku ka Volvo esidusega mis on Info Auto ja asub Järvel. Kirjutan seda sellepärast, et kui keegi mõtleb ka siit klubist osta Volvot( mis on ka väga hea auto) ja kasutada IA teenuseid siis teab millega riskib.
Kogu link on siin: http://www.volvofotod.pri.ee/volvoclubfo....php?t=220
Minu hala siin:
python Kirjutas:Tuleb jälle vana teema üles võtta, kui vahepeal tundus, et asi sujub siis seekord sain tõsiselt solgutata IA järve esinduses Sad
Ei tea kas asi minus, kuid lugu järgmine:
Sai viidud oma volvo c70 siis esisilla tala ja velje vahetusse ja remonti. Tegemist oli kindlutuse poolt hüvitavate töödega, lisaks nedele palusin teha ka hoolduse, s.o. õli ja filtrid ning termostaat. Lisaks sadas vahepeal lumi maha ja viisin ka uued talverehid sinna vahetusse. Seega oli auto tegemises, vahepeal helistati, et tuli vale jupp ja auto valmib nädal hiljem. Ok see selleks nädal hiljem jalutasin läbi, öeldi, et auto valmis aga kuna üks rehv on praak ja ei pea õhku siis nad liimisid seda ja liim peab kuivama Big Grin . Õhtul helistati uuesti ja öeldi, et seda rehvi ikka pidama ei saa. Mis seal ikka olid need ju uued ja garantiiga rehvid. Rehvimüüja käis ise nendel IA järgi ja viis ekspertiisi. Ekspertiis vastas, et see on montaazi viga, katkist rehvi vaadates tundus samuti nagu oleks heebliga muditud seda serva. Ok, vahet pole, ostsin uue rehvi, võtsin arve näppu ja läksin IA-se. Nemad uurisid ja puurisid ning helistasid ka sellele rehvimüüjale ning kokkuvõteks ütlesid, et nemad pole seda lõhkunud ja seda uut rehvi samuti enam ei paigalda, kuna tundub nagu, et nad ei oska seda hästi teha. Põhimõttliselt taheti anda mulle Volvo varuratta peal tagasi Big Grin  Heaküll, mul veel kannatust jätkus andke auto siia ja unustame selle rehvi ning ma lasen uue mujal paigaldada.
Selleks oli kulunud aega ca 1tund, silmanurgast vaadates tundus ka kõrval seisvatel isikutel igasugu imelike probleeme olevat.
Aga edasi. Hakkas siis kodanik klienditeenindaja arvet kirjutama. Imelik oli see, et ta tahtis minule kirjutada kuludesse veel kindlustusele hinnapakkumiseks vajaminevat tööd. Võibolla seda peabki kliendi käest küsima võibolla mitte, selle uurin juba esmaspäeval kindlustusest välja.
Lisaks polnud tehtud minupoolt soovitud hooldust ja termostaadi vahetust.
Kuna see oli enam vähem minu taluvuse piir ja arve kirjutamine ka ei edenenud siis mu kannatus katkes.
Peal põgusat käratust tõin neile selle uue rehvi ja ütlesin et esmapäevaks olgu tehtud. Rehv võeti vastu kõrvad lontis ja lubati kõik esmaspäevaks korda teha.

Ühesõnaga selline lugu ja ma olen kindel, et ka IA loetakse seda foorumit siis saage aru, see jutt ei ole niisama hala vaid seda loevad ka paljud minu tuttavad ja ka kõik muud foorumi kasutajad. See on kivi Teie kapsaaeda mitte mina pole tülikas klient.

Ühesõnaga pole see esimene kord ja ma suht kannatlik inimene, suurt tühjast kära ei teeIcon_lol
õieti tegid...no see ei ole normaalne kuidas lihtsalt "kott" pähe tahetakse tõmmata.
Ka minul on tööautoks Volvo 850 T-5 ja olen ka külastanud eelnimetatud asutust.Autol oli probleemiks kütuse leke kuskilt põhja alt.Nägin seda kui autot lumetormi ajal välja kaevasin.Viisin auto hommikul Järvele ja sain õhtul tagasi.Arve oli 2700.- öeldi ,et vahetati kütusefilter,kütusepumba klambrid,ja miski vidin sisselaske kollektori juures.O.K järgmisel päeval kui autoga jäälegi sumpasin sügaval lumes selgus ,et pahad päevad pole lõppenud.Seekord oli lähedal end kolhoosi töökoda.Ajasin kohalikega törts törilöri tõin poest Saku nelipaki ja aetigi traktor kanalilt maha ja Volvo mahutati ära.Ronisin siis ise auto alla asja uurima .Näitab siis kohalik mehaanik ,et vaata sul ju miski voolik lahti kõrvalistuja istumise kohal põhja all.Ühendasin siis voolikuotsad kokku (ilmselt oli lumi otsad lahti tõmmanud)ja probleem oli lahendatud.Küsisin siis järgmisel hommikul ,et kuidas kommenteerib seda IA .Seal seletati,et kõik see mis nad tegid oli samuti vaja teha ja ,et see voolik võis lahti tulla hiljem.Lähtusin põhimõttest ,et targem annab järele ja ju siis on IA-l näpud põhjas.Olgu lisatud ,et kütusefilter oli endiselt see mis vahetati hoolduse korras 6000km tagasi.
Kuulda olnud, et oodata on jälle ühe autoesinduse pankroti. Nime kahjuks ei tea aga elame näeme, vb ongi IA.
väikemees Kirjutas:Kuulda olnud, et oodata on jälle ühe autoesinduse pankroti...
Räägi mulle ka, kus kohas selliseid jutte räägitakse
kareelius Kirjutas:
väikemees Kirjutas:Kuulda olnud, et oodata on jälle ühe autoesinduse pankroti...
Räägi mulle ka, kus kohas selliseid jutte räägitakse

Saunas näiteks, võimalusi veelgi...
Kui ma tahaks allikat avaldada, siis ma vast oleks seda kohe teinud!
Üldiselt on raskustes olija juba ammu teada: http://firmaparing.krediidiinfo.ee/jakjs...r=10042784
Njah ega tõesti see IA pole suurem sorti töökoda....... Aga carstop on viimane koht kuhu soovitan... kui rahst kahju siis ma võin oma panga arve nri saata teile.... Samas oma kogemus näitab et W126 remondiga ei saa hakkama jälle Linnu teel AllAuto (nickname:hallauto) pduriklotse vahetati 3x ja krt ikka korda ei saadud kui tuli ise teha :S
MBw140 Kirjutas:s350 (1995) kui palju keskmiselt võiks maksta 1 eelsüüte küünla vahetus näiteks tallinnas?

ma siin lõunaeestis lasin vahetada eelsüüte küünla ja ka termostaadi mis oli väga väike töö, oleks ise võind teha. seoses termostaadi vahetusega läks ka uus jahutusvedelik sisse (6,5-7 liitrit) ja maksma läks kokku 800 eek väikses nurgataguses töökojas. et siis jahutusvedelik maksis 250 krooni(kallim kui tanklas) ja 550 siis küünla+termostaadi vahetus. kokku kulus aega umbes 1 tund ja 10 minutit.
omal neid tööristu pole ja niihästi küünla vahetusel ligi ei pääse, kuuaega tagasi töökaaslane vahetas tasuta küünla mul ära umbes pooletunniga.

Esiteks:teemast mööda.
Teiseks:Oletan ,et sul on tõesti lihtsam küünalt vahetada ,kui autol.