Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Roolivõimu õli anum (TÄIENDATUD)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tere taas ja jälle üks loll küsimus. Et kus kurat asub roolivõimu õli anum? Rool käib vahel raskelt ja teeb mingit häält, ka on mingi leke kuskil. Kahtlustasin roolivõimu ja otsustasin õli kontrollida/lisada ja mis ma näen??? Mitte midagi...

Auto siis e220cdi 00v.l.

Tänud ette

[Pilt: 2873175.jpg]
Mul on selline variant,võimu potsik on näha kohe.
Eee, kas see hõbedane kate maha ei käi? Või too pisike must kate? Sealt alt paistab üks rihmaseib, mis võiks idee poolest ka roolivõimu pumbale kuuluda. Markko pildil umbes sama koha peal kork paistab.
Nii oligi, õli anum asub selle hõbedase katte all ja oli tühi. Eks paistab kauaks õli jätkub aga ilmselt on ees väike remont.

Tänud.
külmalt ongi tühi soojenedes paisub
No see oli nii tühi et soojast peast sai täis kallatud ja seejärel käivitades tõmbas taas täitsa tühjaks. Niiet kokku sai kaks korda anum täis kallatud.
Hm ega see sul roolilatti ei jookse. Enda passatil valasin ka rõõmsalt õli juurde kuni roolilatt sai seda täis ja siis korraga andis mingi kumm järgi latis ja oligi loik maas.
kuld Kirjutas:Hm ega see sul roolilatti ei jookse. Enda passatil valasin ka rõõmsalt õli juurde kuni roolilatt sai seda täis ja siis korraga andis mingi kumm järgi latis ja oligi loik maas.

Roolilatt.....? Vanematel Mersudel roolikarp,uuematel küll ei tea.....
2 korda täis valatud siis pidi ju hullu seakisa roolivõim tegema juba. Endal piisas külmade ilmadega mingist 5-6 cl ja jäi vait.
Karl Kirjutas:Roolilatt.....? Vanematel Mersudel roolikarp,uuematel küll ei tea.....
alates punnsilmast on roolilatt jah. 202 oli vist karbiga veel.
Niih, nüüd siis samasse auku uus mure. Õli küll enam nagu ei vähene aga rooli keerates võim undab pidevalt. Ka siis kui kohapeal keerates gaasi anda, muutub vaid tiba undamise hääl. Gaasi andes muutub rool kergemaks aga üldiselt nagu kurta ei saaks, et raskel käib. Ei ole ise roolivõimu ehitusega kokku puutunud ja sega ei oska midagi arvata. Õhk süsteemis? Rem komplekt? Uus võim? Kaua undamisega sõita kannatab või peab ülikiirelt tegutsema?
Kannataks kiirelt tegutseda jah, kuna kuivalt sõitmine on laagritele (või millelegi) ära teinud seal ja seepärast ulubki!
Tundub, et pump hakkab kulumise märke näitama.
Njah, aga hääl tuli tükk aega peale seda kui kuivalt sa sõidetud ja isegi kuivana ei teinud piuksugi. Veel hämmastavam on, et vahel on hääl päev otsa rooli kerates, siis aga võib tunni sõita jälle vaikuses. Mida kujutab endas rem. komplekt ja kas sellest võib abi olla? On see rem komplekti install väga keerukas?
Tavaliselt pikalt kuivalt töötanud pumbast enam elulooma ei saa. Pumbale minuteada ka remontkomplekte pole sest mujal maailmas on roolisüsteemi osade iseremontimine suur patuasi.
Saab eraldi ka pumpa remontida . . .
Kuid parem peaks sul kiirelt üle vaatama kas ja kui palju sul roolilatt lekib . . . kui saab kiirelt jaole . . . saab remontida lasta kui ei . . . tuleb uus osta . . . see kallis lugu :demond:
E200K 2001 roolilatt maksis Silberis 46k. :demond:
vana-narva maanteel on selline koht nagu autovaruosade kaubamaja. nemad sellega tegelevadki vaata netist leiad kodulehekülje kah. seal leiad oma murele lahenduse.
Just
Lehti: 1 2