Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB 300sd voi td ei käi korralikult ja suitseb.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,
Suur probleem,sai ostetud omale 83 aasta suur S Mercedes-Benz mis oli seisnud umbes 2-3 kuud.Mootoriks siis OM617.
Talli all siis saime ta käima hullumoodi suitsupilv taga.
Pihustid ja pump sai kntrollitud ja tundus olevad koik ok.Sai keeratud ka seda kruvi pumba tagapool,kui see täiesti välja keerata kaob joud ära aga tyhikäigul jääb käima,käima jääb nii et vahepeal töstab siis langetab pöördeid ja koguaeg aeg tuleb musta taganpoolt.
Kas pumpa ennast ei saa mingit muud moodi enam reguleerida? Voi siis äkki on mingis teises asjas viga klapid yhe hamba vörra valesti vms.?
Kui kellegil on varem olnud seda asja äkki keegi viitsib veidi jagada kogemusi?
Must suits viitab põlematta kütusele. Õhupuhastis orava pesa ei ole?
Miks kruttida pumba küljes kruve kui ei tea täpselt milleks se kruvi on.

Andrus009 Kirjutas:Pihustid ja pump sai kntrollitud ja tundus olevad koik ok.
Mis moodi "tundusid" kas kontrollisid stendis või vaatasid peale ja siis tundusid ok?
Öhupuhasti ja kytuse filter on uued.
Pihusteid ja pumpa sai kontrollitud ikka sellejaoks ettenähtud käsipumbaga 1.120 bar 2.120 3.120 4.110 5.130
Tere

Ei hakanud uut teemat tegema, kuna lugu tundub natuke sarnane eelmisele loole. Nimelt sai Gaz 51 le paigaldatud OM 617 mootor. Ennem doonorautolt mahavõtmist sai mootorit käivitatud talvel ja kõik tundus ok olema. Nüüd sai vahepeal plokikaas maha võetud, ning klapid ära tehtud. Uue auto peal aga enam mootor normaalselt ei käi. Käivitub ainult eetriga, ning tühikäigu pöörded tuleb suht kõrgel hoida, muidu sureb välja. Tossab ka ikka täiega, kohati musta kohati sinakat. Mootor nagu pöördesse läheks, kuid jõudu on väga vähe, kui siis anult suuremate pööretega.
Ise kahtlustaks praegu, et nukkvõll on ühe hamba võrra tagapool. Aga kas kellelgi on olnud varem samalaadset kokkupuudet sellise asjaga, sest väidetavalt olid kõik rattad märgis olnud kokkupanemise hetkel.
toetan su kahtlusi. kas kuskil mingeid märke pole peal siis mille järgi kontrollida?
Ma ise ei tegelenud mootori lahtivõtmisega. Ning seal ligipääs ka suht kehv. Ei tahtnud kohe hakata jälle lahti kookimisega tegelema. Kuid tundub, et pole pääsu. Sest minu arvates on vähetõenäoline, et pihustite või pumbaga seistes midagi sellist juhtub. Kohati teeb auto sellist häält nagu hilise süütega bensukas, et pool pauku lendab otse sumpsi.