Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Pärast genekaremonti.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lasin eksole enda kuuel generaatorit remontida, nimelt pandi uus mähis külge. Pärast seda on ta kuidagi palju raskemini käivitunud kui enne seda, isegi raskemini kui sel ajal kui genekas veel läbi oli.
Kas see võib kuidagi siis olla seotud remondiga / kui siis kuidas, mis arvate?
Mis mõttes raskemalt käivitub? Kui kehvalt veab starterit, siis loogiline ju, sõitsid ju ilma laadimiseta mingi aeg ja aku tühi. Lae ta ära korralikult ja vaata mis siis teeb. Kui tegemist vana akuga, siis see jama genekaga võis talle ka viimase põntsu panna ja ei võtagi enam korralikult powerit sisse.
Võtab kauem aega et käima saada, ta läheb ikka esimese korraga aga võtab rohkem aega. Aku on uhiuus ja pilgeni täis, vähemalt laadija ütleb nii.
kuidas võtab kauem aega. kui ta sul käivitub esimese korraga siis see tähendab ju et poolest pöördest. või pead pikemalt käiama(laskma motol paar ringi teha enne kui käivitub)?
Ma vist ei oska absull selgeks teha mis ma mõtlen, aga jah, peab kauem laskma käiata et tööle läheks. Esimese korra all mõtlesin seda et esimese proovimise peale.
loogiliselt võttes pidi peale remonti paremax minema, mitte halvemax??
võta genekal juhe tagant ära ja proovi käivitada. kui ergutus vool ei pidurda mootori tööd. teine variant võta geneka rihm maha ja proovi hetkex (kuna vee pump vist rihma pealt) käivitada. kui lõpux selgub, et genekas siis vii sinna tagasi kus remonditi ja pista neile per....

palju genekas välja laeb??
Kas uhiuus aku tuli peale geneka remonti?
Oijah...Retard

Kui kaua on kaua? 3 sekundit, 10, 15, 38? Või läheb nii, nagu minu naljateemasse postitatud videol

Kas generaator käis kergelt rigi? Sai kahe näpuga keerata?
Generaator mootoril kuhugi vastu ei käi?

Kui aku pinge oli mõnda aega maas, siis võis starter madalal pingel aeglasemalt töötades üle kuumeneda ja sellest solvuda.

Palju võib olla. Mine suvalisse remondikohta ja lase testriga (multimeetriga) oma auto elektrisüsteemi kontrollida. Laadimispinge, aku pinge koormuseta ja koormuse all, kereühenduse pingelabng jne...

Niimoodi netis jäämegi arvama, kui ühtegi mõõtmistulemust pole.

Aga äkki on auto lihtsalt ära kaetatud?Icon_eek
väikemees Kirjutas:Kas uhiuus aku tuli peale geneka remonti?
Uhiuus aku tuli enne genekaprobleeme. Aga ega sa ometi ei vihja sellele et mu aku võib nüüd selle jama tagajärjel õhtal olla?

v6sa Kirjutas:Oijah...

Kui kaua on kaua? 3 sekundit, 10, 15, 38? Või läheb nii, nagu minu naljateemasse postitatud videol

Kas generaator käis kergelt rigi? Sai kahe näpuga keerata?
Generaator mootoril kuhugi vastu ei käi?

Kui aku pinge oli mõnda aega maas, siis võis starter madalal pingel aeglasemalt töötades üle kuumeneda ja sellest solvuda.

Palju võib olla. Mine suvalisse remondikohta ja lase testriga (multimeetriga) oma auto elektrisüsteemi kontrollida. Laadimispinge, aku pinge koormuseta ja koormuse all, kereühenduse pingelabng jne...

Niimoodi netis jäämegi arvama, kui ühtegi mõõtmistulemust pole.

Aga äkki on auto lihtsalt ära kaetatud?
Ajahulk ei ole konstantne, mõnikord 2sek teinekord võib 5sek olla.
Samas kui ta soe või poolsoe on siis läheb täiesti laksust. Laadimispinget muidu töökojas vahetult enne lahkumist mõõdeti, ei mäleta küll mis number seal oli kuid öeldi et очень хорошo.

Kaetamise kohta ma öelda ei oska, aga selle peamiseks põhjuseks pidi kadedus olema, niiet kuue puhul ei imestaksIcon_biggrin
Ma mõtlesin,et äkki ostsid üliõpilase aku pealeSmirk
Samas väljas on külm ja käima läheb, nii et vast pole mõtet põdeda, sõida ja naudi.
2-5 s....Icon_biggrinIcon_biggrinIcon_biggrinIcon_biggrinIcon_biggrin

See on ju pritsemasinale täitsa hea tulemus. Kui kaua lased pumbal survet üle lüüa? Kui survemahuti lekib, siis pole ime, et kütuse ülespumpamiseks aega kulub.

Proovi nii, et lase süüde sees seista niikaua, kuni pump vait jääb ja käivita siis. Kas läheb kiiremini, kui kohe starterini keerates?

See otsen horosooo võib tähendada kõike 12 ja 15 V vahelt. Nähtud on igasugused mehaanikuid. Sellega pole sittagi teha. Aga kui aku on peale genekavahetust vahetatud, nagu öeldi, siis vaevalt nüüd uus aku kah kutupiilu on. Kuigi, võimatu see pole.

Ikkagi, kas kerejuhe on ikka korras? Nii aku ja kere kui kere ja mootori vahel? Terve, otstest korralikult kinni nii kingade küljes kui poldi all. Nii, ja pinnad võiks roostest puhtad kah olla.Unibrow
Eino ta võib ju iseenesest hea tulemus olla, aga enne läks kiiremini ja sellepärast ma rahul polegi. Aku tuli ikkagi enne, nagu kirjas oli. Ma ei saagi kohe starterini keerata, kuna ma pean algus süüteasendisse keerama ja siis salanuppu vajutama, alles siis saab käivitada, selle aja peale ei ole enam mingeid helisi mootori poolt. Kui väljas valgeks läheb siis lähen ja otsin neid juhtmeotsi.
Kui aku sai genekajama tõttu haiget, siis see võib olla põhjus küll. Aga ei pea olema...

Üldiselt teevad suuremad varuosamüüjad tasuta akutesti, kui teed potensiaalse kliendi nägu. Kui aku on tõsiselt pihta saanud, siis see paistab testis välja.

Bensupump suristab 5 s ja jääb vait seniks, kuni VV uuesti pöörlema hakkab.

Üldiselt ei tasu selle 5 s pärast põdeda. Kui hakkab poole minuti kanti kiskuma, siis on jama majas.
Selge, ma siis üritan mitte eriti rohkem põdeda, kui asi süveneb siis vaatab. Ehk lähen ja teen siis kusagil selle akutesti, huvi pärast.