Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kojamees, kes aitaks?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Jama on siis vist kõigile teada. Nimelt nüüd kui lülitan kojameest, siis selle mootor teeb vaid urinat aga kojameest ei liiguta. Kojamees oli aeg-ajalt pühkimise seades ja siis korraga keset sõitu tegi väikse nõksu ja enam ei liikunud.

Ma siin olen lugenud ka teemat ja plastik katte maha võtnud ning seda määrimise ava katvat mutttrit otsinud. Aga asi jääb mulle arusaamatuks ja ei viitsi pead rohkem murda.

Seega oleksin väga tänulik, kui keegi haltuura korras oleks valmis üle vaatama, milles viga/ vajadusel määrima seda süsteemi või ka remontima. Võin ise kõrval juttu puhuda ja assisteerida. Või siis soovitage mõnd odavamat kohta, kus MB kojamehi tuntaks ja vaeva nähtaks, mitte kogu laksuga ainult välja ei vahetaks.

Ja kel on pakkuda 95a w202 kojamehe mootorit/ süsteemi, siis sellest olen huvitatud.
Auto on siis Tallinnas ja vaeva kompenseeriksin.Eusa_prayEusa_pray
Kas krõgin on üsna kõva, et ikka sõidu pealt kostub salongi, kas kojamees poolt pööret ei tee algasendist?
No krõgin kostis ikka salongi ka jah. Aga mul muidu see tsükkel vist oligi tal vigane, sest, vahel peatus ilusti servas ja siis paar korda keskel miskitel sektoritel ja siis jälle servades. Enam ei liiguta üldse.

Abi endiselt oodatud.
Siis on ilmselt kinnitusplaat (silumiin vist) puruks. Ja puruks on ta seetõttu, et silinder on kuivale jäänud. Mul omal juhtus sama asi.
Sai kokku keevitatud ja silinder korralikult määritud, eks see keevitamine on ajutine lahendus, aga mul oli kiire.
Homme viin Imre juurde ja siis näeb, mis kala on. Kas sellel 95. a c-klassil (W202) on muidu ka see hammasratas plastikust? Üks pakub müüa alumiiniumist tehtud hammasratast 1000.- on see normaalne hind? Aga peab enne teada saama, mis siis katki on, vb ikka kinnitusplaat.

Kas seda kinnitusplaati muidu eraldi ka müüakse? Või jälle koos kogu mootori ja kaadervärgiga.
silindrit tuleb pidevalt määrida, ise teen seda lausa paari nädala tagant, muidu kurask hakkab kinni jääma..
Mina vahetasin kogu reduktori komplekti, plast hammakas oli läbi. 202-le oli vist kokku üldse kolm eri varianti, 2,5k kuni miski 8k.
Reduktori enda vahetus on suht lihtne töö, kuidas hammaka vahetus, ei tea. Kui moto osa ka jupsib, siis vana on mul üle, kui 98a facelifti oma sobib.
mäletamist mööda on plast hammaka peal vaskklemmid, mis regullivad töötsükleid vm, kuidas alum. hammakale need peale panna?
Mul lakkas kojamees viimase suure lumetormi ajal töötamast. Minul oli viga õnneks lihtne: plastik eest ära võtta, süsteemi juhi poolses otsas on üks polt (süsteemi all), mis on osalt koonuse kujuline(sooned sees), selle peal käib üks plaadike ja lõpuks mutter peal, mul oli mutter lahti. Minu mutter oli kuskile jalutama läinud, panin uue ja sellise kus plastikrõngas sees, see takkistab tal end ise lahti keerata. Endal sain korda. Kontrolli, ehk on abi.

Kui keegi soovib võib mu juttu parandada parema ja selgema sõnastusega.
Olemas.