Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB 280E automaat, pöörded langesid ning panin D peale, pauk
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
ei olnud tehtud spetsiaalselt et rattad ringi käiks, mootor suri välja, käivitasin, andsin gaasi et pöörded tõuseksid, kui nad hakkasid langema oli vaja valgusfoorilt kiiremini liikuma saada,kuna oli palju autosi taga, ning kui N'ilt D'le lükkasin ,käis taga pool pauk, ning nüüd ükski käik ei tööta kaasa arvatud ka Parking, milles võib olla rikke, kas käigukast, kardaan,tagasild, või taga pooltelg (ei tea täpset nimetust).
Ei saanud sittagi aru.Retard

Palun proovi uuesti, kasutades kirjavahemärke ja teksti liigendust.
teiste sõnadega mis läheb katki kui käigukast on N positsioonis ning pöörete peal lükkata käigukasti kang D positsiooni
kast, differ või äärmisel juhul veovõll, kardaaniga ei juhtu küll midagi.
Ühel 126-l sai sõber diffrist nii jagu.

Aga kas sul on kusagil auto üles tõsta? Kui on siis tõsta üles ning keera käega kardaani ringi, vaata kas ratas/rattad hakkavad ringi käima.
kõik võimalikud variandid oled ise ju ära pakkunud. kast on ikkagi vähem kahtlane, kuna sul parking ka ei pea. kardaan ja poolteljed samuti vähem tõenäolised, sest need ikkasgi raskemast rauast., pigem kardaani kummimuhv ees otsas kohe vastu kasti. a kui slepis ära vedasid, kas siis põhja alt miskist kolinat ei olnud kuulda? tean nelja millel see esimene muhv järgi andis 100km tunnikiiruse juures ja kardaan tegi ikka põhja all puhta töö küll.
Miks on üldse vaja foori taga kast N-i peale lükata?
Rain01 Kirjutas:Miks on üldse vaja foori taga kast N-i peale lükata?

loe esimest posti. kui mootor välja sureb, siis ei tea mina küll mis imeväega sa auto käima saad kui N või P peal ei ole. ja katsu ntx kui vaja pöördeid kõrgemal hoida piduritega autot kinni hoida. mina ntx 300ce-d ei suuda piduritega kinni hoida kui üks jalg piduril ja teine gaasi peal.
Rain01 Kirjutas:Miks on üldse vaja foori taga kast N-i peale lükata?

D-peal on koormus taga, võtab tilga rohkem kütust. Ehk soojendab siduris õligi rohkem kui N-peal oodates.
Juhtus,et esimene kardaan läks katki ja hakkas teema põhja all suuri ringe,tabas käigu hooba ja lülitas sisse tagurpidi käigu kuigi sõitsin otse suunas ca 50 km/h.
Katki läks kastis sees üks väike hoovake mis on vahemeheks käigu hoovastiku ja otsese kasti juhtimise vahel.Oli selline 4 cm pikk ja 3 hambaga.
Kontrollida saad nii: pane auto käima ja lülita käike kui midagi ei muutu s.t sõltumatta käigukangi asendist ei muutu ei mootori pöörded ega ei hakka auto kuhugile liikuma siis julen pakkuda ,et sama probleem.Mul oli küll autoks 3,0 diisel.
kinni teema,