Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Jälle see kojamees w124
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Õhtust,

küsimus teadjamatele: kas kojamehe mootoril on ka mingi sidur/nuudid vms kuluv osa, mis võib otsad anda, et kojamees enam normaalse kiirusega ei käi, vaid "ära sureb" mingi vahemaa peal.
Mootor ise töötab, mingit häält ei tee jne, kuid minna ei jaksa ja seda ka märja klaasiga. Tiiru teeb hädavaevu peale ja seda kõigil kiirustel.
Seda sisse-välja liikuvat osa on määritud, see toimib.

Või on kojamees ise kulunud ja tahab vahetamist?



Tänud,
Imre
Mootor või reduktor- reduktor vajab määret, määret, määret
marek Kirjutas:http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...6#pid72036

You do not have permission to access this page.
Oli sama jama, võtsin kogu süsteemi pulkadeks lahti ja puhastasin ning määrisin põhjalikult kõik ära aga tulemus oli null, mootoril nagu puudus jõud, lõpuks ostsin siit foorumist teise kojamehe ja enda oma on nüüd tagavaraks.
endal siin sama teema...kaks aastat tagasi sai samuti kõik määritud ja õlitatud ja töötas aga enam see ei aidanudSad Pühapäeval aga ei liikunud enam üldse ja vihma sadas ja oli vaja veel 20 km sõita pimedas...
Mootoris on kolm harjast millest üks või mitu on liialt kulunud või läbi põlenud.
Võta lammarist uus mootor.
MB300ce Kirjutas:Mootoris on kolm harjast millest üks või mitu on liialt kulunud või läbi põlenud.
Võta lammarist uus mootor.

ei taha küll kedagi solvata, aga mootoris on siiski harjad. Harjased on seal. Niimoodi õpetati meid koolis
mul poogen kuidas seda nimetadaRolleyes
Igatahes selline viga oli minu masinal Nod
värisege nelja mehed.... kojameeste katk on lahti....Badgrin
Eks need kakskümmend+ aastat vanad kojamehed kipu väsima jah, kui nendega pühkida klaasilt sinnasadanud märja lume 10 cm paks kiht või 1 cm paks jääkord...

Tegelikult tõsisemalt, kui kojameest määrida, siis näikse kestvat. Kes koonerdab, vahetab varsti mehhanismi... Ning paarkümmend aastat vanal masinal pean mina selliseid vigu küll üsna ootuspärasteks.
Huvitav, millal mina enda omal viimati määrisin...Retard
Mootor kustus ära klaasipesu vedelikku pühkides.

Aga selge, eks ma siis sebin endale uue mootori.

Aga veits punastamapanev küsimus ka, seda enam, et otsingud jms on olemas, kunagi kusagil nägin DIY kojamehe mootori vahetuse teemat koos piltidega. Ei välista, et see oli kusagil välismaa lehel või vanas foorumis, kuhu ma millegipärast sisse ei saa enam, kuid praegu otsides ei sattunud õigele kohale ja vene keelt ei loe nii hästi, et suudaks sealt vastuseid saada. Äkki kellelgi on mõni link vedelemas niisama ja saab nüüd aidata mind sellega?

Tänud,
Imre
tegelesin siin ise nädalake tagasi oma nelja kojamehega, pole seal hullu midagi... kui vähegi kohta ning kruvikas ja 10 võti käes püsivad siis maksimum pool tundi ja mootor käes.
1. Aja küüned taha klaasi alaääre liistule, eemaldub tõmmates.
2. Liistu alt tuleb nähtavale kummaltki poolt 4 ristpeaga kruvi.
3. Korja ära kapotialt need pikad tihendid mis eraldavad mootoriruumi.
4. Keera lahti vastu mootorit oleva mürasummutus mati sees plastik mutrid
5. Tõmbad natuke lahtikeeratud mürasummutus matti tagasi ja seal all
paistab veel kaks ristpeaga kruvi
6. Eemalda kojamehe all paistev plastik- tuleb sikutades mootori poole niisama ära.
7. Seega peaks juba paistma terve kojamehe süsteem- kinnitub nelja
6-se poldiga.
8. Poldid lahti, pistik tagant ja voilaa... käes ta ongi.

Edasi peaksid juba ise nägema mismoodi kojames funkab...
Jõudu tööle.
Selge, nädalavahetusel timmin ära.
Kiilumisega on mul olnud selline kogemus, et mootoril, oli ajam plastik hammastega ning need sammused plastik hambad olid lihtsalt mingi veerandi jagu ära kulunud, ehk olematud ja sestap ta kiilus mul!!
Üks küsimus veel, mis arvate sellest raamita kojamehest, mida nt. ladu24 lehel pakutakse kõvasti. On hea või rämps?
Raamita kojamees- vähemalt w210 ja w202 puhul tean omast kogemusest öelda, et jätab pühkimata ca 4-5 cm kojamehe tipust võetuna. Vb kui mõnel muul mudelil klaasi kumerus väiksem, siis jaksab end vastu klaasi suruda ja teeb tööd korralikult. Mina igatahes ei soovita.
Minul on Valeo raamita luud juba aasta aega.

Mina jälle soovitan - 124-l on luua ots õhus vaid äärmistes asendites, kuid sealtkaudu pole mina kunagi välja kiiganud... Mõned cm liikununa on luua ots kenasti vastu klaasi ja pühib kogu laiusega.
Valeo kataloog, muide, annab 2 cm liiga pika luua - arvestage sellega luuda ostes. 51 cm pikk luud neljale ei sobi, jääb otsast vastu tihendit käima. 50 cm mahub napilt-napilt. Tean, sest ostsin korraga nii tööpassatile kui oma neljale ja pidin luudasid kombineerima, et neljale piisavalt lühike saada.
Teine nelja puhul mõttu lisa on Valeo spoiler. Ühtpidi liikudes surub küll vastu klaasi, kuid tagasi liikudes võib teatud tuule korral klaasil hüplema hakata...

Küll aga võimaldab seesinane õhusripnev ots külmunud klaasilt kojameest hõlpsamalt kätte saada - pole vaja nii palju vägivalda rakedada. Lisaks jäätub madalam raamita luud vähem segastes tingimustes sõites.

Aga hinna ja kvaliteedi suhtelt on parimad ilmselt 25eegused AllRided. Valeo luud maksab ka BENis miskised paarsada eeku ja lõpeb ikka nii aastaga otsa (see, et mina veel vahetama ei kipu on vast minu maalelamise pluss - vähem soola esiklaasil). Allride pühib kuu aega kenasti, mõni isegi kauem - kuidas joppab.
Nii, sai laupäeval asja uuritud ning mootor vahetet ja süsteem määritet. Kuid tulemus 0 või kui, siis õige natukene parem, sest nüüd ta vahepeal käib korralikult ja kiiresti, ent mingi aja jooksul sureb jälle ära ja hakkab venima. Kas võib viga olla veel kusagil elektrisüsteemis?? Ei saa vajalikku pinget peale kohati? Selgust tooks mõõtmine, a see eeldab jälle pistikuni lahti kakkumist ja kannatamist järgmise nädalavahetuseni. Seni aega on, laduge veel võimalusi. Veel 1 tähelepanek: kui auto on seisnud nt. öö aega, siis pühib kojamees reipalt, aga kui nt. 30 minutit sõita, siis väsib ära. Aitäh.

Imre
Kirjuta siis siia ka, mida tarka teada saadWink
Lehti: 1 2