Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124 jõud kadunud
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Nii, mehed, kuna müügikuulutus leidis päris kiiresti vastukaja, siis äkki on siin ka mõni niipalju teadja mees, kes oskaks mulle vähe nõu anda tekkinud probleemi vastu.
Auto siis see samune MB W124 E220T 110kw automaat.

Hommikul sõitsin linna, kõik oli korras. Õhtul kodu poole sõites hakkasid ilmnema probleemid. Möödasõidul tõmbas käigu maha, aga jõudu polnud ollagi ja olin sunnitud oma ritta tagasi võtma. Proovisin siis veel natuke kuidas ta käitub. Kiirendus oli okei umbes kuni 3000 pöördeni, siis hakkas kiirus edasi väga aeglaselt kasvama. Põhimõtteliselt oli nii, et gaas põhjas ei jõudnud pöörded nii kaugelegi, et kast teiselt kolmandale lülituks, rääkimata neljandale. Ei hakanud väga piinama ka(esimeselt teisele läks, aga esimese lõpp kadus ära ja teine lõi jalaga perse).
Arvasin, et bensufilter. Järgmine päev hakkasin siis vahetamisega tegelema (nagu tavaliselt, ostsin vale asja), aga tuli välja, et vana filter oli päris puhas. Sai siis proovitud pumpade tööd. Pumbad olid kah korras. Ei osanud enam midagi teha ja tulin tulema.
Kolmandal päeval oli minek täitsa kadunud. Vaevu sain 50 km/h kätte. Kohapeal tühipöördel käib üsna normaalselt. Natuke gaasi andes jõuavad pöörded 1500-2000ni, ja siis hakkab ära surema. Järsult gaasi andes korraks viskab väga ebaühtlaselt pöörded 2000ni, siis sureb ära.
Ja nüüd läheb käima vaid nii, et pean gaasiga mängima starterit andes.

Siit olen välja otsinud, et viga võiks olla õhukulumõõtjas. Proovisin selle pistikut ära võtta, aga ikka oli kõik endine. Kas see välistab õhukulumõõtja vea? Siiski tundub, et autol jääb õhku puudu, gaasi andes hakkab imelikult pobistama õhupuhasti karbist.
Lugesin ka veel kellegi Audil olnud katalüsaatorist tingitud veast, et ca 3000 pöörde peal raputas katis saastatüki väljalaske ette ja sellega häiris tööd. Seda muidugi endale eriti ei pakuks, aga väheke mõtteainet teile.
Igasugune mõttearendus on oodatud!
Külmast peast jamab ka ?
Jah, külmalt ka. Lasin soojaks minna kohapeal ja siis kah sama.
Lisan veel selle ka, et samal päeval kui jama hakkas, tankisin üsna tühjale paagile 15 liitrit peale. Et siis äkki solkkütus, et linna sain veel täitsa hästi sõidetud, tagasi juba probleemidega ja mõne aja pärast kui vana põhi täitsa kadunud, siis enam bensiin mootorile ei kõlba.
Arvad,et kõigepealt kasutas vana kütuse ära ja siis hakkas uut võtma?Icon_idea
Ei ei, ole nüüd. Ikka et alguses segunes selle viimase korraliku tilgaga seal ja andis natukene märku mootori kehva tööga. Ja hiljem kui segu juba liiga lahjaks jäi, et enamus oli seda uut, siis hakkas korralikult mootor protesteerima.
  Eks ta pisut väheusutav on, seda enam et filter oli puhas, aga peab kõik võimalused läbi mõtlema, sest viga ju vaja teada saada.

Aga endiselt tahaks teada seda, et kui tõmban ära õhukulumõõtja pistiku ja märgatavaid muudatusi ei toimu, siis kas see välistab õhukulumõõtja rikke?/või pigem tõestab, sest vahet pole kas juhe järel või mitte?
Minul tegi täpselt sama nalja, kui temperatuuri  andur plokikaane sees hakkas saba andma. See ühe sarvega, mis aju tööd juhib. Jama hakkas pihta sõidu ajal, tundsin et minek natuke kehvem, just suurematel pööretel. ja üle 4000p/min  ei läinud. mingi aja pärast veel kehvem, üle 3000p/min ei läinud. Jne. Aga mul mootor 2.3l k-jetronic, tea kas sinul on see andur üldse olemas.
Minu versioon:
Asi pole selles ,et mootor ei saa õhku vaid selles ,et kat on kinni ja gaasid ei saa mootorist välja.Kui pöörded on madalad mahuvad gaasid veel sellest väikesest pilust mis on jäänud välja kui aga pöörded kõrged ja heitgaase rohkem ei mahu gaasid välja ja hakkavad pärssima mootori tööd.
Vaata ka töötamise ajal summutist tulevad gaasid välja survega või tasa-tasa.
Mina pakun et paagituuluts umbes. Proovi ilma paagi korgita.
Mina pakun...Krt,televiisoritega on lihtsam:kas kineskoop või muu viga,aga autol...jään vastuse võlgu!
Loodetavasti temperatuurianduri viga ei ole, see nõuaks juba rohkem tegemist. Samuti pole kunagi olnud vahet kas käivitan mootori külmalt või soojalt.

Paagituulutus samuti ei ole, ka lahtise korgiga on sama probleem.

Katalüsaator on väheusutav, kuna vea esimesel ilmingul läks ta kohapeal veel väga edukalt pöördesse, hiljem igaks juhuks vaatan veel palju ta välja laseb sumpsist.

Kineskoobid las jääda sinna paika jah...

Aga esialgu jään siiski selle õhukulumõõtja juurde, kuna vahepeal proovitud pistiku lahti ühendamisel ei esinenud märgatavat vahet mootori töös. Katsun esimesel võimalusel uue/kasutatud mõõtja saada ja siis katsetan, kuidas käitub. Kui kellelgi pakkuda on, siis saatke sõnum!

Ning muidugi ka tänud asjalike ideede esitajatele, katsun teid kursis hoida!
Nii, sai siis proovitud Lakiautost ostetud õhukulumõõtjaga. Müüa arvas kohe, et ei tööta mersul, kuna mersud ja ka bmw-d pidid väga valivad olema selle kohapealt.
No ja nii läkski, täpselt sama jama. Jalga hästi vähe gaasil hoides lubab käima minna, aga ei saavuta siiski korraliku mootoritööd. Täpselt sama jama nagu enda vanaga.
Kas kellelgi vedeleb äkki riiulis v müügis oleva mootori peal see jubin? Igatahes oleks VÄGA suur palve, et keegi annaks prooviks kindlasti töötava jupi, saaksin siis südame rahuga kas kallima jupi osta või siis põhjust edasi otsida.
Sobiks ka üsna levinud w202 1.8(202.018), 2.0(202.020) ja 2.2(202.022) oma. Samuti veel 202.078, 202.080, 210.237.
Äitäh!
Lauril Kirjutas:Nii, sai siis proovitud Lakiautost ostetud õhukulumõõtjaga. Müüa arvas kohe, et ei tööta mersul, kuna mersud ja ka bmw-d pidid väga valivad olema selle kohapealt.
No ja nii läkski, täpselt sama jama. Jalga hästi vähe gaasil hoides lubab käima minna, aga ei saavuta siiski korraliku mootoritööd. Täpselt sama jama nagu enda vanaga.
Kas kellelgi vedeleb äkki riiulis v müügis oleva mootori peal see jubin? Igatahes oleks VÄGA suur palve, et keegi annaks prooviks kindlasti töötava jupi, saaksin siis südame rahuga kas kallima jupi osta või siis põhjust edasi otsida.
Sobiks ka üsna levinud w202 1.8(202.018), 2.0(202.020) ja 2.2(202.022) oma. Samuti veel 202.078, 202.080, 210.237.
Äitäh!
Kus asud? Võimalus alati minu omal (w202, 2.0) maha keerata ja proovida. Olen linnas täna kuni 17:00 ja siis tagasi alles kuskil kella 22:00 ajal. Kui huvi on muidugi. Tel.: 56 230 434
Martin
Tänud veelkord Martinile abivalmiduse eest, kuid kahjuks tuli telefonis välja, et tal tegu kandilise pistikuga.
Minu viga, et kohe unustasin seda mainida, aga proovida saab siis vaid ümmarguse pistikuga. Ei tahaks pealetükkiv olla, aga oleks väga suur abi kui keegi viitsiks selle asja ära teha. Öelge ainult koht Tallinnas/Keilas, sõidan ise kohale, vahetan ise jupi ja soovikorral ka nelipakk abistajale töö pealtvaatamiseks!
Tänu Kalevile sain teada, et vigases õhulugejas asi ei ole.
Kas keegi oskaks mulle lähemalt seletada antud mootori või siis mootorite üleüldist õhusissevõtu- ja vaakumisüsteemide lekete tunnuseid ja ka viise, kuidas seda kontrollida? Kas diagnostika annaks kindla viite lekkele, kui see eksisteerib?
Äkki kellelgi kogemusi, mis võiks leket põhjustada, kas lihtsalt mõni vananenud voolik, ära kukkunud klamber või võiks leket põhjustada ka mõni kulukam detail?