Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 pritse puhastamine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sai siis w124 pritse pea lahti võetud, kompressoriga natuke puhutud ja kokku pandud. Nüüd tööle enam ei lähe, korraks turgatab ja sureb välja .
keerasin pihustite otsad lahti, sealt kütust ei tule. Võtsin uuesti lahti, kontrollisin üle ja kokku. Ikka sama jama. Millele nüüd tähelepanu pöörata, mis võis kokku pannes valesti minna. Kas nüüd pritse p****s ? Uut vaja?

MAsinaka w124 260 e -88
Minu soovitus:ÄRA NÄPI PRITSEPEAD.Olen kaks korda ise seda teinud ja olen kaks korda p:::Confusedaanud.Miks sa arvad ,et viga on pritsepeas?
Kohati meeldis välja surra, siis sain prooviks teise samasuguse auto pealt kogu pritse, mis hakkas korralikult tööle. Niisiis mõtlesin et puhastan enda oma ära Wink
Parandada ei anna ?
kas sa võtsid lahti selle kergelt kandilise osa(6 pütasel meenutab ta ilmselt kuusnurka), kust need pihustivoolikud välja tulevad??? äkki räägid täpsemalt mida sa seal lahti võtsid. kas võtsid selle pritsepea(see, kust pihusti vollad tulevad)nagu pooleks-ehk täiesti juppideks lahti?? kui jah, siis seda kuivalt kokku tagasi pannes lähevad kummirõngastest tihendid katki ja hakkavad lekkima Icon_neutral
äkki teed mõne pildi ja näitad täpsemalt, mida sa seal keerasid ja puhastasid.
Soovitan hakata otsima korras kuid kasutatud pritsepead.Endal olemas 3,0 l oma hinnaga 5000.- olnud kasutuses 37 000km garantii ka kaasa.Kui saadad orig.koodi saan vaadata kas sobib.
pritsepea all on selline pulga moodi asi, mis käib sisse-välja, seda liigutab see õhu siiber. kui nüüd see pulk ettevaatlikult korraks välja tõmmata, siis on kohe kulumise jälgede järgi näha kuivõrd kulunud on pritsepea ise.
hannes_s Kirjutas:kas sa võtsid lahti selle kergelt kandilise osa(6 pütasel meenutab ta ilmselt kuusnurka), kust need pihustivoolikud välja tulevad??? äkki räägid täpsemalt mida sa seal lahti võtsid. kas võtsid selle pritsepea(see, kust pihusti vollad tulevad)nagu pooleks-ehk täiesti juppideks lahti?? kui jah, siis seda kuivalt kokku tagasi pannes lähevad kummirõngastest tihendid katki ja hakkavad lekkima Icon_neutral
äkki teed mõne pildi ja näitad täpsemalt, mida sa seal keerasid ja puhastasid.

Olen oma suht pika elu jooksul päris palju tehnilisi sõnu kuulnud,aga mis asjad need "vollad" on?
Need kummirõngastest tihendid läksid katki küll jah, kuid need ostsin uued ja panin kokku. Lahti võtsin nii palju et prisepea pooleks, rohkem midagi nagu lahti ei võtnudki .
petronas Kirjutas:Need kummirõngastest tihendid läksid katki küll jah, kuid need ostsin uued ja panin kokku. Lahti võtsin nii palju et prisepea pooleks, rohkem midagi nagu lahti ei võtnudki .


Kui asja enam ei saa siis pakkuda Võrus 2,6 mootori pritsepea. Pool aastat tagasi töösoojalt mootorilt maha keeratud. Kui huvi saada PS.
On siis kellegil veel mõni idee? Tahaks üldiselt teada kas on võimalik korda teha või ei ? Midagi katki ei läinud seal, kuid lihtsalt tööle ei lähe.
Pritsepead EI OLE võimalik koduste vahenditega kokku panna nii, et tööle hakkab.

See küll selgus siin teemas juba ka eespool.
hangi kuskilt uus pritsepea kasvõi prooviks, siis saad kindel olla, et ikka selle viga. äkki sul vedas ja panid pritsepea ikkagi õigesti(tervelt) kokku kuid mingi muu asi jukerdab, iseenesest vähe tõenaoline kuid kunagi ei tea ju..... samas võid lasta ka mõnel auto spetsialistil üle vaadata
mõte oli sul ju tegelt hea, et tahtsid ilusti ära puhastada, aga järgmine kord ikka küsi ennem kuskilt, näiteks foorumist. teed enda elu lihtsamaks...Nod
Olen suhteliselt kindel et ikka pritsepea sest pihustiteni kütus ei jõua ning seega tuleb siis uue pritsepea poole vaadata. Kuid küsiks siis enda harimise mõttes küsimuse. Mis vahenditega käib siis see kokku panemine ?
ise kiskusin ka ühe halvasti töötava pritsepea lahti, lihtsalt huvi pärast. kokku pannes läksid sammuti need kummirõngastest tihendid katki. katki läksid nad seepärast, et peale lahti võtmist aurab bena sealt(seest) ära ja kõik muutub kuivaks. kuivadel asjadel on hõõrdumine suurem. seega kui teha kogu see kupatus märjaks, siis on isegi võimalus, et kummirõngastest tihendid jäävad terveks (rõhutaks seda sõna "väike" võimalus, ise pole proovinud, aga tundub loogiline). see ei ole lume rookimine, millega igaüks hakkama saab. nende pritsungitega on nii, et kui ei tea mida teed, siis ära puutu!
K-Jetronic ehk mehhaaniline pritse. Nii nimetati seda pritset Audi viiepütaste mootorite peal. Seal pidi olema kiri " ära näpi" aga ei olnud. Kõik kes seda kruvisid said osta uue pritsepea. Ilmselt on see ka MB puhul nii...
Boamadu Kirjutas:K-Jetronic ehk mehhaaniline pritse. Nii nimetati seda pritset Audi viiepütaste mootorite peal. Seal pidi olema kiri " ära näpi" aga ei olnud. Kõik kes seda kruvisid said osta uue pritsepea. Ilmselt on see ka MB puhul nii...

nii ta on K- ja hilisem KE-jetronic. nagu mb nii ka audi on seda kasutanud erinevatel mootoritel, ka vw olen seda pritsungit näinud kindlasti ka teised autotootjad on kasutanud. minu arvates üks bosch-i ebaõnnestunud projekte, kui arvestada küttekulu, võimsust ja eluiga.
Omal ajal oli see süsteem väga tegija. Ja töökindlus on vägagi hea. Vaadake, kui vanad need süsteemid on. Kes filtreid vahetab, sõidab tänaseni probleemideta.

Ma tean, kes omal ajal K-jet`i pritsepead lahti võttis ja tuunis ja remontis. Ausalt öeldes, rohkem mehi ei teagi, kes üldse sellisest süsteemist midagi rohkemat jagaks kui koodid juppide peal ja et kui ei tööta, ostan uue.
Tuunis ta seepärast, et siis polnd progetav aju kuigi kättesaadav(mitte niiväga rahalises mõttes) ja turbo vabalthingavale oli pritsuga suht ainuke võimalus võimsuse kasvu arvestades(karpaga saab ju ka, aga süsteem on kehva, mõlemat moodi)
Aga niisama lahti kiskuda pole tõesti mõtet. Ma olen ise kunagi lahti kiskunud, sest ei saand jooniste pealt aru, mis seal sees täpselt on. Lahti kiskudes sain asjale pihta, ka mul oli toona vaja turboga kooskõlla saada....oh, olid ajad, nüüd käib asi ikka väga lihtsalt.


Pane progetav aju, pritsepea on mitte vähem kui poole odavam.




hannes_s Kirjutas:
Boamadu Kirjutas:K-Jetronic ehk mehhaaniline pritse. Nii nimetati seda pritset Audi viiepütaste mootorite peal. Seal pidi olema kiri " ära näpi" aga ei olnud. Kõik kes seda kruvisid said osta uue pritsepea. Ilmselt on see ka MB puhul nii...

nii ta on K- ja hilisem KE-jetronic. nagu mb nii ka audi on seda kasutanud erinevatel mootoritel, ka vw olen seda pritsungit näinud kindlasti ka teised autotootjad on kasutanud. minu arvates üks bosch-i ebaõnnestunud projekte, kui arvestada küttekulu, võimsust ja eluiga.