Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W126 V12
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mingist teemast juba läbi käinud, raju asi küll.
Tahan ka sellist.........CrybabyCrybabyCrybaby
Kui juba v12, siis 7,3 ja bi-turboIcon_razz
janek126 Kirjutas:Tahan ka sellist.........CrybabyCrybabyCrybaby
Eusa_naughty
renkju Kirjutas:Kui juba v12, siis 7,3 ja bi-turboIcon_razz

Sa oled mu põhimõtte üle võtnud Smile
Tegelikult on ju asi väga lihtne, omal kogemused olemas. Hangid avariilise v12-ne, 7,3 on küll väga raske leida, aga neid siiski on (ise leidsin ebayst) ja tõstad kola ümber. Mootorijuhtmestik on üsna simpel ja äärmiselt kompaktne. Maailm on suur ja lai ja täis idioote (genialiste), kes selliseid aretusi teevad. Minuarust kõige hullem konversioon mis tehtud on, on see, et tillukesele rullnokk buumerile on pandud V12 ja biturbo. Muuseas on see asi tehtud EESTIS. Misiion impossible is possible only in Estonia!
Ütleme, et praeguse seisuga poleks mul vist päris võimalik endale sellist mootorit lubada. Eks iga üks astub oma rada pidi edasi- kes kiiremini, kes tasa ja rahulikult.
Kui komplektse mootori kätte saaks, siis oleks minul üks tubli abiline olemas, te vb. isegi teate tedaIcon_razz
Sis tegutseks ja saaks osaks oma unistusest....
"aretisi" on igasuguseid nähtud, kuid selle SECi töökvaliteet on hämmastav, kas kellelgi on äkki rohkem infot selle konkreetse SECi projekti kohta või link, see foorum seal oli lihtsalt teemalt: "Lahe, tahask ka, palju maksis jnj.."

Mul on endal ka pildid, kus on M117 5,6 otsa on istutatud M119 5,0 DOHC kaaned koos M119 mootori juhtimisega, mujal maailmas on see suht levinud ja arvan 99% kindlusega, et need istuvad otse M117 ploki peale. Võimsuse võit on ilmselt suht minimaalne (Võrreldes M117 5,6/ilma KAT/RÜF) kuid kütuses ilmselt suur võit tänu mootori juhtimisele.

W126 aiste vahel võiks muidugi olla M117 DOHC V8 6,0 AMG...ei oleks asi omast raamist nii väljas...võimsus ka samasse auku.

Ebayst leiab ka normaalse raha eest komplektseid 55 AMG mootoreid kompressoriga (uuemad 368 KW), kuid selle töölesaamise juures hirmutab just üks kolmetäheline mõiste - CAN - mootori juhtimie+immo+süütelukk.

Selle W126 V12 puhul huvitab just kuidas kasti kinnitus tagant, sumpsid, ja tagasild, nii differ kui poolassid ja mis vedrustus arvama hakkab, eriti peale meeletuid lisakilosid ees....ehk tahaks põhja alla näha..
Pildi pealt vaadates kapoti alt on jalgu jäänud ainult aku, või õigemini on ta juhtplokke sinna eelistanud. ASR hüdroplokk ja Webasto võiksid veel ka olla...Eusa_dance
Lõoke Kirjutas:
janek126 Kirjutas:Tahan ka sellist.........CrybabyCrybabyCrybaby
Eusa_naughty

Kas Herr Linnugripp arvab, et ma hakkaksin temast liiga kiiresti mööduma?
UnibrowUnibrowUnibrow
Rolz, kui palju neid lisakilosid ikka on. V12 on täis alu mäng. Ega ta ilmselt väga palju raskem pole kui M117.

Vedrudest pakub H&R tugevdatut varianti, küll madaldusega. Roman`i SEC`ile saavad ilmselt kevadeks alla (hetkel riiulis).

Aga see kaante teema on huvitav. Ma olen veidi seda uurind, aga esiteks plokikaane poltide arv on juba erinev: 18 (117) vs 10 (119).
Ma olen ise näind netist terve M119 mootoriga SEC`i. Üks neist sõidab ringrada (progeajuga).


Küsimus, miks üldse teha V12 mootoriga SEC ? Ma pole siiani aru saand. OK, esiteks, et ta oleks originaal, ehk mootori juhtimine jne jne oleks MB oma. Teiseks, suurem kubatuur, vabalthingav, rohkem silindreid.......

Seda kindlasti ei tehta dünaamika parendamiseks. Ideaalis oleks pühapäeva SEC 5.6 või 6.0 AMG mootoriga. OK, viimane on väga kallis, aga 5.6 + kompressor = originaalmootor, tugev mootor + kõvasti jõudu. Kruiisides suht öko, vajutades tead, miks just sellise töömahuga mootor aiste vahel on.
Ka teostamine on lihtne. Pole vaja hakata ostma V12 mootorit.
Progeaju + EFI süüte+toitesüsteem. Kompressor (piisab M112 viimasest generatsioonist - USAs hetkel kommiraha eest saadaval), sisselaske kollektor kompressori jaoks, jagaja kaob ära, lihtne mahutada.
Väljalase loomulikult torukolledega.


Sellise asja kohta võib tõesti öelda ARETIS....Mõttetus jne jne. Aga stock ausaltöeldes mind kindlasti ei rahuldaks. Kui isegi Corvette SEC`i seljataha jätab on asi mäda, väga mäda.
Ja kui mitte stock, siis mis pole aretis?
Rolz, M117 plokk on siis ikkagi alumiiniumist? Ma pole ise veel saanud au näppida M117 mootorit, veel vähem lahti võtta vms.

Väga huvitav igal juhul. Paar pilti, tundub, et on ikka AL

Igal juhul täna pikemalt Kalacompany V8 mootorit alt vaadates nägin juba 4-poldi plokki, mis mind veelgi veenis, et ma pean oma SEL`i üle laadima või noh, mootoris peituvat ressurssi ära kasutama.
AL ikka.
M117.xxx komplektseid plokke liigub uuest peast ebays pidevalt, kuid hinad on ikka veic kõrged..veel..3-4000 EUR...

Kõige "kõvema" tulemuse pidi saama ülelaadimsiega, kui kasutada M116 6,9 (W116 6,9L V8) plokki hoopis, kuna seal on sepistatud kolvid veel ja talub üüratut kompressiooni. Sellele plokile kompressor/turbo + korraliku ajuga pritse = oleks tõeline projekti mootor.
Njaa, seda 6.9 varianti olen ma mõelnud küll ja veel.

Aga, ma arvan, et 5.6 oleks siiski parem. Sa ei mõtle kompressiooni, vaid surveastet.

6.9 mootoril on 8.xx surveaste, ok, sobib ülelaadimiseks, kuid progetava ajuga sobib pigem paremini kõrgem surveaste - jõudu ka ilma ülelaaderõhuta. 5.6 surveaste on 10.0:1 kui ma ei eksi.

Esiteks kolvid, pole üldse tähtis, kas on sepis või mitte. Õige süütenurgaga(progeaju/temperatuur) ei teki probleemi, keps saab valu, aga kannatab ilmselt.

Aga 4-poldiplokk.....deem, täna nägin oma silmaga, ei uskund.

Edit: Tutikas 5.6 V8 müügis. Ca 100k.
Surveastme suhtes on sul õigus.

Minu silmis on MB mootorile rohkem kohale kompressor kui turbo, see on ka minu puhas kiiks, kuna kompressori puhul on lihtsam ja tõenäolisem saada "clean look" kapoti all, minu joaks peab mootor silmale lõppema mootorikattega ja midagi muud sealt näha ei tohi olla.

Mul on lihtsalt kõrini nendest turbo "aretistest", kus kapoti alune on täis sitapoti veeloputuspaagi hõbedasi sini-puna kirjusid survevoolikuid.....

Kompressoriga asi lihtam oluliselt, ise ka fantaseerin aeg-ajalt, et mida teha, kas panna M119 6,0 V12 (lihtsalt leitav väikese LS-iga ja panna ka kogu selle juhtimine) või M117 5,6 220KW + kompressor + kaasaegne juhtimine pihustitega. 220KW kollektoreid (2+2 ja 2+2) ei muudaks, järgmine level oleks juba torukolled aga seee läheb minu silmis sinna turbotamise teooria alla juba...
M119 7,3 AMG oleks muidugi kõige ideaalsem lahendus, kuid selle väga korralikus konditsioonis mootori leidmises ma kindel ei ole....
Ja M117 220KW mootori restaureerimiega olen ka juba liiga kaugel...
Ma olen selle turbotamisega sinuga ühel meelel. Seda siis W126 puhul. Esiteks turbotega läheb suht kitsaks, teiseks V8 eeldaks ikkagi kompressorit kahe rea vahele.

SEL`ile ostan täna ilmselt M112 Eaton kompressori ära. Kahju, et see auto tehasest 560 mootoriga ei tulnud.
hents99 Kirjutas:Ma olen selle turbotamisega sinuga ühel meelel. Seda siis W126 puhul. Esiteks turbotega läheb suht kitsaks, teiseks V8 eeldaks ikkagi kompressorit kahe rea vahele.

SEL`ile ostan täna ilmselt M112 Eaton kompressori ära. Kahju, et see auto tehasest 560 mootoriga ei tulnud.

Krt ma kardan et Eaton m112 natuke vähe 4.2 mootori jaoks.muidugi ma pole 100% kursis nende mudelitähistega aga eaton m120 ei ole eriline imeloom vähemalt...hentz uuri, neid peaks ka suuremaid olema liikvel veel suht mõistliku hinnaeest.Smirk Idekas oleks leida mõne katkise/vägakatkise c32 amg kompressor, lyhsolm tüüpi.

To rolz:Väike parandus Icon_smile v12 mootri tähis on muidu m120.. m119 on v8. Siiski SEC-i keres m119 v8 6.0 pole paha....v12 on natuke raske tõesti..kui ma ei eksi siis keegi kaalus isegi ära..ja kone oli vist 340kg (koos turbiini ja lauludega). Imo 560+ülelaadimine + kõik sinna juurde kuuluv Sinu autole oleks kõige mõtekam...
Minuteada on M112 suurim Eaton. 5.4 (vist oli) mustang svt kasutab sama. Lysholm on veits kallis ja neid on kasutatud kujul vähe saada.
Elame näeme, M112 pole minuteada alla 4-liitristel mootoritel olnud.