Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: automaatkäigukasti probleem.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
mure selline, autoks MB e320 96a, et autol drive peal sõidab 2 käigu peal aind ei vaheta käike alla, kuigi külmana vahetab käigu ära kuid ei püsi sees nagu neutraalipeal oleks. Äkki on autol avariireziim peal või on vaja autol vahetada käigukasti õli ja filter?
Mõhkuigi ei saanud aru...
renkju Kirjutas:Mõhkuigi ei saanud aru...

ega ma autogeenius ka pole, ega ei oska kirjutada täpp täpilt asju mis viga.
Ei vaheta käike "2" ülesse või alla! Kui ülesse, siis järgmist käiku ei võta järgi ja jääb vaba peale, tallad gaasi, pöörded tõusevad aga edasi ei lähe????
Külmaga on õli paks!
Kui oleks avarii asendis, siis ei laseks üle teatud pöörete minna, 3000p/min vist... ja peaks sellekohase teate ka displeile viskama!

Õli tase kastis normis?
[quote=väikemees]
Ei vaheta käike "2" ülesse või alla! Kui ülesse, siis järgmist käiku ei võta järgi ja jääb vaba peale, tallad gaasi, pöörded tõusevad aga edasi ei lähe????
Külmaga on õli paks!
Kui oleks avarii asendis, siis ei laseks üle teatud pöörete minna, 3000p/min vist... ja peaks sellekohase teate ka displeile viskama!

Õli tase kastis normis?


ei vaheta 2 ülesse, jah jäävad vabapeale, ja kui mootor soe siis aind sõidab 2 käiguga
mul laseb üle 3000p/min minnna ja displeile pole ka midagi ette visanud.
viimati vaatasin oli normis kastis õli
Seal tõenäoliselt enam õli ja filtrivahetus ei aita. Remont kui palju ja mis vahetada,seda enam mina ei oska öelda.
Soovitus- ära selle autoga sõida, seni kuni korras ei ole, hiljem läheb veel kallimaks.
väikemees Kirjutas:Seal tõenäoliselt enam õli ja filtrivahetus ei aita. Remont kui palju ja mis vahetada,seda enam mina ei oska öelda.
Soovitus- ära selle autoga sõida, seni kuni korras ei ole, hiljem läheb veel kallimaks.

tean jah et sõita ei tohi juba öeldudBig Grin
aga ma teen igajuhuks õlivahetuse ja filtri vahetuse ära vaatame loodame.
Tervist
MB 300 Tdi.Probleem siis selline,et töötab ainult esimene käik ja teised käigud kadusid päevapealt.Pöörded lähevad piirajasse,et mingit pöörde piirangut peal küll ei ole ja käigukasti õli on äsja vahetatud.Milles võib olla probleem?
tänud
Mis loom on MB 300 Tdi? Vahejahuti tuli vist alles Vitole... Või oli punnsilmal enne?

Mis kere, mis aasta, mis mootor? Miks, krt peab iga teine teema sisaldama ülekuulamistIcon_mad

Õli on normis? Läks ikka õige õli? Filter kah vahetati?
Õlivahetusel kastipõhjast rauapuru kah tuli?

Üldiselt, probleem on ilmselt käigukastis. Neti teel seda ei remondi. Marss asjatundja juurde!
Mercedes-Benz E 300 D Avantgarde 3.0 130 kW (sedaan)
Peale õlivahetust töötas käigukast probleemideta 3 kuud umbes.Õli on normis,rauapuru ei olnud ,filter on vahetamata.Aga,kui gaasi juurde vajutades hakkab turbo ka vuhisema/vilisema.Kui palju võib sõitta esimese käiguga?
Vaja oleks teada mis kast autol all on - ehk siis aastaarvu, sest kõik ei ole nii E-klassi spetsid, et kw järgi ütlevad ära mis pilliga tegu. Mina näiteks Smile
UdonisHaslem Kirjutas:Mercedes-Benz E 300 D Avantgarde 3.0 130 kW (sedaan)
...

Pakun, et punnsilm (W210) turbodiisliga. Aasta jääb rootsi lehe andmetel vahemikku 1997-1999.

Kus vahetati õli, aga filtrit mitte? Mis oli sellise pooliku tegevuse põhjuseks?

Hoolumata tehase omaaegsest sinisilmsest hurraa-optimismist ei ole selle kasti õli sugugi mitte eluaegne. Küll aga võib kast osutuda õli eluaegseks ehk solgiks muutunud õli rikub kasti.

Ega sellel ometi too õnnetu lekkiv radikas pole? Otsing sõnaga rasedustest peaks andma mõneks ajaks kõhedusttekitavat lugemist...
210 on selline isend, et sellel on pea kõiksugu erinevaid kaste alla pandud - vaja läheks VIN koodi, siis saab edasi arutada.