Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 124asd ja tagaamordid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Autoks S124TDT, 92a

Mure siis selline, et autol ei tööta ASD miskipärast. Samuti ei kergita ta tagumist otsa üles. et kustkohast võiks hakata viga otsima?

Pump tundub et rõhku annab, kuna kui rõhuakusid vahetasin ja nivooregulaatori küljest õhutusnipli lahti keerasin, siis tuli sealt küll survega õli välja.

Taga põhja all paremal pool on mingisugune süsteem, kuskohast lähevad õlitorud läbi. samuti on seal küljes väike rõhuaku. et mida see süsteem endast kujutab seal.

Huvitav on kusjuures just see, et ennem nagu kõik toimis normaalselt, kuni rõhuakud ära vahetasin. koos sellega panin ka uue õli, ja pärast seda avastasin, et ei kergita tagaotsa. ja kuna ei paaruta ka eriti, siis ei tea millal asd oma töölepingu lõpetas. selle avastasin alles hiljuti.

Kas võib viga olla selles, et panin valet marki õli süsteemi. Kuna järvamaalt seda ZHM-i tol hetkel ei olnud võtta, siis panin rohelist värvi konnade hüdraulikale mõeldud õli sisse. ennem tagumine ots toimetas ilusasti.
ja ei usu, et viga saaks olla nivooregulaatori kulumises, kuna enne akude vahetust tõstis käsitsi hooba liigutades tagaotsa ühest asendist teise 5 -8 sekundiga, praegu ei reageeri asi üldse.
(härra võsa siin kunagi mainis, et tema autol kulub 1-2 minutit et tagumine osa liikuma hakkaks.
või on veel õhk kuskil süsteemis sees...

ja kas asd-d juhitakse elektriliselt. et siis esimeste ja tagumiste rataste kiiruse erinevusele vastavalt kas juhitakse õli difri blokeerimissüsteemi või mitte?

ah jaa... tagavedrustus ise toimib küll(st. et on pehme)

Ja veel selline küsimus, et mida ette võtta sellega, kui auto loeb ära kõik teekonarused, kaasa arvatud need, mida esmapilgul silmaga teepeal ei näe? tagaosa peaks nivoo ise pehmemaks muutma kui see töötaks, aga esimene ots?
Uudistetoimetuse NSR andmetel too roheline ollus teiste õlidega hästi läbi ei saa. Samas ei kinnita seda väidet kellegi usaldusväärne kogemus... Küll aga võib sinna üsna rahuliku südamega kallata ATF...

Kas õli süsteemist tagasi tuleb? Äkki õhumull imipooles ees. Sinna pole palju vajagi. Tõmbab korraks pumba tühjaks ja enam täis ei võtagi. Meil kolm tegi seda paar korda...

Kui regulaatori hoob lahti võtta ja täiesti üles lükata, kas siis ka ei tõsta? Meite SELlil pidin ma niimoodi tegema, et peale paunade vahetust saba üles saada. Kaubaliftil seda teha polnud vaja, hakkas ise toimetama.

ASD jaoks peaks ju kah olema rõhuaku. Lülitumisel vajab ju süsteem vähe rohkem õli, kui too pumbaköks anda suudab. Arvatavasti see paun ASD tarvis ongi.

ASD saab info ABS anduritelt.

Esiotsale aitab heaste originaalvedrude install. Meie tegime selle tüki ära kohe üsna alguses ja sai tüki parem. Kuid praegu uute nivoopaunadega on tagaosa pehmem, kui esiots...
Minu 126 kulub peale pikka seismist tagaotsa tõstmiseks u 5 minutit . Aga see on ka väga pikk seismine 1-3 kuud . Taga on uued nivookad ja õige õli on sees. Kunagi kui lasin uued vahele pista siis pesti seda süsteemi ikka päris mitukorda läbi kuna mingit solki oli sisse valatud.
olen regulaatori hooba käsitsi liigutanud mitmeid ja mitmeid kordi. mitte midagi ei ole muutunud. isegi mitmete tuhandete kilomeetrite läbimisel ei ole muudatust.

ja kustkohast ma seda teada saan et kas on õhk imipoolel sees või ei? pean kuskilt tagasivoolutoru ilmselt lahti võtma aga kuskohast seljuhul. ei tea ka kus see nivoopump asub et katsetada saaks(räägitakse et saab nukkvõllilt käituse). sest ilmselt oleks kõige otstarbekam justnimelt võimalikult pumba ligidalt lahti võtta või ma eksin?

ja kuna vedrustuse akusid tuleb vahetada siis kui süsteem enam ei toimi, siis tegelikult ju peaks mingil ajal ka asd rõhuaku otsad andma ju. et võibolla vajab see ka vahetust.

ilmselt siiski kaldun seda õhu süsteemis olemise probleemi arvama, sest tean et alguses kõik toimis. ABS ka töötab ilusasti.

ja eks tellin ka originaalvedrud ära. segab lihtsalt see teekonaruste lugemine mind.
Nivoo peaks olema jah nuka otsas, ja kui sa lahti ühendad...siis on pumba küljes kaks toru..ühenda kindlati alumie...ja muidugi oleneb, mis moodi rida mootoril ta asetatud. Sis keerad nõks lahti...paned töööle jooksed vaatad, kas õli tuli või mitteja kui tuli...siis kohe kinni. Mina sain nii oma sel'i üles, kordi ja kordi. Ideepoolest võib ka asd tööd alustada taas...