26-10-2008, 12:10 PM
26-10-2008, 12:34 PM
minu omal on seal generaator Ja juhi pool on kondi pump
26-10-2008, 12:38 PM
Äkki kati jahutus!
26-10-2008, 01:57 PM
Indrek Kirjutas:minu omal on seal generaator Ja juhi pool on kondi pump
see on generaatori all ja kont on teisel pool
26-10-2008, 01:59 PM
kuld Kirjutas:Äkki kati jahutus!
keegi ütles et kati eelsoojendus?
aga kas keegi teab täpselt??
nimelt plaan see junn minema autopealt visata,et mis siis juhtub?
26-10-2008, 08:31 PM
secman Kirjutas:kuld Kirjutas:Äkki kati jahutus!
keegi ütles et kati eelsoojendus?
aga kas keegi teab täpselt??
nimelt plaan see junn minema autopealt visata,et mis siis juhtub?
Auto läheb kergemaks.
27-10-2008, 10:17 AM
seda minagi, et kergemaks ja vähem rihmasi ka pöörleb vända otsas,
aga ikkagi - kas keegi oskab midagi kindlat öelda?
aga ikkagi - kas keegi oskab midagi kindlat öelda?
27-10-2008, 11:35 AM
tee parem pilt ja otsi mingi kood selle pealt, lükka googlesse ja peaks vastuse saama
27-10-2008, 12:00 PM
see lihtsalt pumpab õhku väljalaskesse, et külma mootoriga väga rikas segu katti ära rikuks. väga paljud on selle minema visand, s.h. ka katid. siis tehti autosid veel terveks "eluks", aga tänapäeval on see eluiga 7a. M119 oli vist viimane millel see pump peal oli. aga no eks mõni vanakooli Mercedes-Benz motorist oskaks seda kindlasti paremini seletada.
muide, katti jahutada pole vaja, sest siis ta ei tööta ja mis sa sellest külmast katist ikka jahutad, sest see pump on umbes 90sek taga peale käivitamist.
tegin pildi ka
muide, katti jahutada pole vaja, sest siis ta ei tööta ja mis sa sellest külmast katist ikka jahutad, sest see pump on umbes 90sek taga peale käivitamist.
tegin pildi ka
27-10-2008, 02:19 PM
marek Kirjutas:see lihtsalt pumpab õhku väljalaskesse, et külma mootoriga väga rikas segu katti ära rikuks. väga paljud on selle minema visand, s.h. ka katid. siis tehti autosid veel terveks "eluks", aga tänapäeval on see eluiga 7a. M119 oli vist viimane millel see pump peal oli. aga no eks mõni vanakooli Mercedes-Benz motorist oskaks seda kindlasti paremini seletada.
muide, katti jahutada pole vaja, sest siis ta ei tööta ja mis sa sellest külmast katist ikka jahutad, sest see pump on umbes 90sek taga peale käivitamist.
tegin pildi ka
tänud ammendava vastuse eest
27-10-2008, 03:29 PM
marek Kirjutas:see lihtsalt pumpab õhku väljalaskesse, et külma mootoriga väga rikas segu katti ära rikuks. väga paljud on selle minema visand, s.h. ka katid. siis tehti autosid veel terveks "eluks", aga tänapäeval on see eluiga 7a. M119 oli vist viimane millel see pump peal oli. aga no eks mõni vanakooli Mercedes-Benz motorist oskaks seda kindlasti paremini seletada.
muide, katti jahutada pole vaja, sest siis ta ei tööta ja mis sa sellest külmast katist ikka jahutad, sest see pump on umbes 90sek taga peale käivitamist.
tegin pildi ka
Teglt seda mõtlesingi sellega Herr Rolz kunagi seletas aga oli meelest läinud mida ta täpselt teeb