Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: s280 94a mured ?küsimused?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kas võiks mõned targemad anda nõu minu probleemidele.

1.automaatkasti käiku näitav tuli ei pole võtsin lahti tundus nagu oleks seal valgus kaabel aga ei uurind edasi.
2.Päikse sirmide tuled ei põle.
3.Pagasi sisesed tuled ei põle pinrid kaitmsed kõik näiliselt terved.
4.Pagasiluuk ei lähe vaakumiga kinni.
5.Mootoril kaob soojast peast tõmme ära ja hakkab vahele jätma.(mitte alati)vihmase ilmaga tundub asi nagu veel hullem olevat.
6.Mis lüliiti on käigukasti ja laeka vahel kus on kujutletud isted ja mingi jooneke peatoe juures.
7.Kui uksed lähevad vaakumiga kinni laseb pagasist üks lahtine voolik susinal nagu rõhu välja peabki nii olema ?
8 Kas pagasiluuk käib lahti ainult lukulevajutades mulle tundub nagu oleks numbri tulede juures kas üks nupp nagu paljudel autodel.
9. Tagaistujate keskmisest soojenduse konsoolist ei tule sooja ainult külma.

Äitäh kui keegi oskab mõnele asjale vastata Eusa_dance
Mootori vahelejätmine on ilmselt tingitud jällegi poolpidustest juhtmetest, ehk siis juhtmete ilsolatsioon on maha koorunud.

Vaakumi leke pole normaalne. See, kust susiseb, lekibki. Leke tuleb peatada, muidu jäädki nupust ise avama.

Tulede probleem on ilmselt tingitud kaitsme läbipõlemisest? Tasuks kontrollida enne kui kõik laiali kiskuda, kuidagi imelik, et niiviisi kõik ära on kustunud. Vaheta kaitse ära või proovi puhastada kaitsme kontakte.


Kas sa alles ostsid selle auto või on pikemalt juba need probleemid?
Tundub väga ärasõidetud auto olevat, mida selline S ei tohiks olla.
No kui sa hoiad autot nii, et isegi mingeid pirne ja kaitmeid ära ei suuda vahetada, siis millest me räägime.
Sillakolinast pole siis vist mõtet rääkidagi.

Vot kui võtmega uksi hakkad lahti keerama, siis hakkab juba vaakumileke häirima.

Huvitav suhtumine küll. Tundub tõesti, et S-klassi omatakse ainult nime pärast.
Miks ma juhtisin tähelepanu kaitsmetele on see, et mitu pirni ei lähe reeglina "juhuslikult" läbi. Pigem on asi kontaktides, ka kaitse võib pealtnäha korras olla, aga ikkagi ei tööta. Vahel aitab kontaktide puhastamine, vahel kaitme vahetamine. Proovida võib, enne kui elektriku kallist aega raiskama hakata.

Ja S klass pole odav auto. Odavad on käest lastud autod. Kas sa arvad, et need, kes müüvad W140 üle 150k on mingid mõttetud muidurikastujad? Et 50k`ga saadud W140 on hea auto? Tõesti autol ja autol on vahe.
Kui sillaosa remont maksab juba ca 50k, siis ma ei ütleks, et see just odavaim auto on.

Nagu W220 omanikud, kes peaksid amordid ära vahetama. Loogiline, et kui nt amordiring maksab kolmandiku/neljandiku kogu auto hinnast(millega soetati), siis tegemist ei ole odava autoga. Odavaks muutuvad need autod pärast tegemata jäetud remonti.

Aga ma ei taha teise teemas vaielda.

Loodame, et teemaalgataja saab auto korda.
Krt ma ikka ei saa. 10k eest saab vaevu vaevu amordid(tava) + vedrud, isegi töö raha ei jää üle Smirk