Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w126 280SE  mootor jätab külmalt vahele
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,
1982a w126 280SE mootor jätab külmalt vahele ja väriseb. Kui gaasi anda , siis ei reageeri koheselt
Soojalt on kõik perfektne.

Küünlad on vahetatud ja läks tunduvalt paremaks.
Samas, jama on ikkagi.
Btw, pole mõtet tulla "ah, see on ju vana auto, nii peabki olema" jutuga.
Vähemalt viimased 8 aastat (Saksamaalt toodi aastal 2000) on ta töötand ilma ühegi tõrketa ja ma kavatsen kõik teha selleks, et neid rohkem ka ei tuleks.
Süüdet reguleerida?
Kuna see on ridakuus, siis ühe takti vahelejätt seda väga värisema ei pane. Järelikult ei taha miski tööd teha vähe tõsisemalt...

Kas kõik küünlad olid ühte värvi, pruunikad?
Kui vanad on küünlajuhtmed, jagajakaas ja rootor?
Kas selle on kontaktivaba või kontaktsüüde?

Kõik madalpingeklemmid võiks universaalõliga üle käia, nii profülaktika mõttes...
Süüde on kontaktivaba, üle võiks vaadata (tegelt pigem vahetada) jagajakaane (noh, juhtmed ja rootori ka tegelt).
Teine asi, kuhu pilk heita, on kommutaator- mäletamist mööda asub sama koha peal, mis 116-lgi, vasaku lanseka peal. Selline alumiiiniumi karva u.15x10cm karp, pistikud alaküljel.
See karp ütleb süütepoolile, millal särtsu anda.
On kogemus, kus see karp oli lahedat 'sammalt' täis oksüdeerund ning mõistetavalt ei käitunud enam kuigi adekvaatselt. Puhastamisest võib piisata.
Muidugi, kui ma nüüd õeiti mäletan, maksis ta uuena ca 5k, mis 10 astat tagasi tundus mõtetu väljaminekuna, tänapäeval vast enam mitte Smile
"Kui vanad on küünlajuhtmed, jagajakaas ja rootor?"

1982? Ei tea tõesti, aga pärast 2000 aastat ei ole neid küll keegi vahetand.
pärast 2000 aastat? kaheksa aastat on ikka ülipikk eluiga juba juhtmetele, kaanele ja rootorile eesti niiskes kliimas. vaata need ikka üle, ja vähemagi kõhkluse korral vaheta välja. ka see juba muudab asja paremuse poole.