Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: õli tuli armatuuris
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
autoks siis 300se 89a . Mure siis järgmine et kui sõidan 90-100 ja siis kui nt asulasse sisenen ja gaasi mahas lasen, hakkab õli tuli armatuuris põlema või noh vilsatab.kui järgmine hommik õlitaset vaatan on pool v kolmveerand normi õli sees . Kasutan Comma poolsünt õli või oleks õigem niivana autopuhul kasutada mineraal õli? Või kas on võimalik et on mingi andur peetis?
Mineraal õli pole just hädavajalik, Castrolit oskan soovitada. Tõenäoliselt on süüdlane andur.
kuid kus se andur pesitseb kas seal filtri all kohe ?
Õlituli näitab õlitaset vist jah? Kontakt võib kehva olla nt. Kas õlirõhk on OK ? Või kell vajub alla?
no sooja mootoriga nii 1,5 või natuke rohkem
kuid kas se andur on siis seal õli filtri all , kuhu see 1 juhe külge käib?
TeineMB Kirjutas:no sooja mootoriga nii 1,5 või natuke rohkem
kuid kas se andur on siis seal õli filtri all , kuhu see 1 juhe külge käib?

See on õlirõhu andur,
Õlitaseme andur on karteripõhja juhipoolsel küljel.
Suured tänud . Eks vaatan katkun juhtmed tagant ära ja puhastan vaatan, kas siis olukord muutub