Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Probleem pöörderaadiusega
#1
Sad 
Mure siis selline et autol annab paremale poole vähem rooli välja keerata kui vasakule (erinevus on üks rooli ring)
Ma ise pole Mercedes-Benz rooli mehanismiga just sina peal. Kuid sisetunne:biggrin: ütleb et liigendites viga ei saa olla. Seega võiks roolikarbist viga otsima hakata.

On kellegil sellist probleemi varem olnud? Või oskab öelda milles see vea põhjus võiks olla.
Vasta
#2
Võimalik, et äkki on tigu liiga palju peale keeratud. Hm arvatavasti nii ongi:bisou:
Vasta
#3
Tigu siis oletan et karbi pealt reguleeritav.
Eks proovin järgi...
Vasta
#4
Parandage kui eksin, kuid minu teada on tagasikeeramine rangelt mittesoovitav. Peale keeratakse kulumisest tekkinud loksu vähendamiseks nimelt.
Vasta
#5
jansa Kirjutas:Parandage kui eksin, kuid minu teada on tagasikeeramine rangelt mittesoovitav. Peale keeratakse kulumisest tekkinud loksu vähendamiseks nimelt.


Seda küll, kuid kui eelmine omanik ongi liialt peale keeranud, siis hakkab pooma
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#6
Kas "poob" ühele poole kinni keerates enne kinni? Kui jah, siis võiks tigu kahtlustada. Aga kui mõlemale poole annab "lõpuni" (konkreetse takistuseni) keerata, võiks viga mujalt otsida...

Kas roolivardad rataste juures on võrdse pikkusega? Kui seal on selge erinevus, võib ka ebavõrdsus tekkida (oli kunagi paar nädalat selline seis enda autol :mad: ) Ühele poole keeras oluliselt paremini, kui teisele poole. Rool muidugi otse polnud... Aga ei kiskunud - kokkujooks oli õige.
Vasta
#7
Roolikarbi oskamatu reguleerimine võib küll viia raskete tagajärgedeni. Oma ehitusest tingituna on rooliloks keskmises asendis kõige suurem ja pealekeeratud karp võib kinni kiiluda äärmisse asendisse. Siintoodud viga võib tekkida ka sellest, kui keegi on vahetanud roolikarpi ja roolihoob on vales asendis otsa pandud. Siis ei jää tigu keskasendisse ja pöörabki ühele poole rohkem, kui teisele. Seda nõksu kasutavad mõned automüüjad ka siis, kui teo keskkoht on kulunud ja keskasendis on tuntav "nõks" roolis. Muidugi võib viga olla ka oskamatus sillareguleerimises, kus pole enne roolivarraste keeramist rooliratast keskasendisse seatud.
Andres 5169200
MB E300T DIESEL -94

www.andresreisid.ee
Vasta
#8
Sinna roolikarbile on suht kehva ligi pääseda. vähemalt ülevalt.
Aga muidu mul töötab kõik normaalselt. Mingit kinnikiilumist või et rool raskelt liiguks mul küll ei ole.
Lihtsalt vasakule poole saab vähem keerata, kui paremale. Just kui mingi piiraja oleks peal?

Võimalik et tõesti need roolivardad rataste juures erineva pikkusega.
Kui auto alla saan vaatan üle.

Kuigi Andres65 jutt tundub tõenäolisem. Et karbi vahetusega on midagi tuksi keeratud.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  2.3 kompressor probleem Croco-gonsales 5 1,220 16-08-2022, 11:02 AM
Viimane postitus: TiitTam
  W140 400SE luku/softclose probleem georgpold 1 522 01-05-2021, 11:43 PM
Viimane postitus: Heinar
  W 209 aut kasti probleem Bullterrier 3 1,231 05-04-2021, 09:29 PM
Viimane postitus: Bullterrier
  Käigukast 7-GTronic probleem mikk1992 4 1,566 17-12-2020, 01:03 AM
Viimane postitus: supercharger230
  Probleem R129 kellaplokiga ronts14 4 2,282 14-05-2020, 12:17 PM
Viimane postitus: v6sa
  Ukse lukustuse probleem herki 6 3,746 07-02-2020, 09:53 AM
Viimane postitus: Zlang
  S211 2004a 320cdi 150kw käivitus probleem Keku23 0 1,725 15-05-2018, 09:29 PM
Viimane postitus: Keku23
  Commandi asendusega probleem törr 7 5,160 25-09-2017, 08:18 PM
Viimane postitus: väikemees
  C320 722.9 7G probleem vadim 9 10,517 13-06-2017, 12:14 PM
Viimane postitus: v6sa
  CLK 230 puhuri probleem clk23 0 1,781 21-12-2016, 11:08 PM
Viimane postitus: clk23



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne