Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
mb E avagarde 3.2
#1
oskab keegi öelda midagi selle masina kohta.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1935984

mis head ja vead on neil
Vasta
#2
Vead w210 puhul on rooste ja vanus. Tehnika kestab, kui seda õigel ajal hooldada. Kuigi mulle tundub, et see masin on küteröövel Eusa_drool
Vasta
#3
rooste on jah neil vigaaga sellel õnneks palju ei olevat.kütet muidugi võtab,aga õnneks või kahjuks diislit ei soovi
Vasta
#4
Enda 3.2 kurvasilmsel sai dosool käidukastis õliga kokku.
Tagajärjed tegid ikka väga kurvaks.

Seega mina soovitan jälgida kuidas vedelikega on ja kui midagi kaob või vale värvi siis jookse nii kaugele kuni enam hingata ei suuda, sest see on parem lahendus kui hiljem rem. arveid näha...
<< Kiirelt ja Vihaselt >>
Vasta
#5
(23-02-2015, 06:33 PM)Xloaded Kirjutas: Enda 3.2 kurvasilmsel sai dosool käidukastis õliga kokku.
Tagajärjed tegid ikka väga kurvaks.

Seega mina soovitan jälgida kuidas vedelikega on ja kui midagi kaob või vale värvi siis jookse nii kaugele kuni enam hingata ei suuda, sest see on parem lahendus kui hiljem rem. arveid näha...
ega see ei pea siis kõigil olema.

Vasta
#6
jahutusvedeliku ja kastiõli kohtumine radikas on piisavalt levinud viga mitte ainult mersudel, et seda kontrollida-karta. Lahendus - jookse!
mootor peaks edasi käima nagu hais. Kui tundub jõuetu, on midagi vale. Soovitus - jookse.
Pahatihti on katalüsaatoridalt ära lõigatud. Kuulda juba häälest. Vihjab sellele, kui hästi on autot hoitud. Ülevaatust ametlikult ei läbi. Joosta pole vaja, piisab kõndimisest.
Mina sellist ei ostaks, selle mootoriga võiks mõned lisad ka ikka olla, vähemalt nahktubagi. No kurat, sellel pole konditsioneerigi, kui küttearveid maksad, siis võiks ju kliimaseade olla. Muide, küttearved ei ole ka võimatud, ise käisin poolteist aastat koolis sellise neliveolisega. Õlle jaoks ei jätkunud, aga sõita oli kuradi hea Smile
Vasta
#7
Ma arvan, et see tosool on seal ammu juba käigukastis ära käinud, vaadates auto vanust.
Rooste on tunduvalt suurem probleem kui arvata oskad. Hetkel on seda vähe, kuid tuleb kui viirus, hullemaks läheb ka päris kiiresti.
Kui endal käed otsas on ja võimalust/viitsimist tegeleda, siis saad ka nendest probleemidest odavalt lahti. Arvesta, et kui endale paariks aastaks ostad selle auto, siis targem on ka uued tiivad osta. Lisade puudus on jah, meenutab rohkem odavat taksot.
Ennem võta juba korralik w124, kuigi vaadates auto24 olevaid kuulutusi, siis päris defitsiitne.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne