Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 250TD 1991 S124 - Werewolf
#21
Kas roostetab sealt, kus hooldus juba tehtud või sealt kus sa tollal midagi ei teinud?
Vasta
#22
Pole seda teemat juba pea pool aastat uuendanud. Vastusex Harry ammu esitatud küsimusele, roostetab osadest standardkohtadest (uxe ääred, tiivaservad), mis sai tookord kõik üle käidud.

Suvel sain kärgveljed kenasti korda ja värvitud ning nädal tagasi vahetasin välja tagumised šarniiridega õõtsad, kuna need andsid loksutades kergelt tunda, kuigi sõites ei saanud midagi aru.

Novembri alul käisin ka ülevaatusel ja kõik oli tipp topp, noriti ainult veidi selle kallal, et mu suunatulede pirnid on liiga valgex läinud ja vajavad välja vahetamist. Mis suundadesse puutub, siis olen mõelnud originaal oranžid suunad tagasi panna, kuid endal on mul ainult parempoolne, seega kui kellelgi on mõni korralik vasakpoolne originaal suunatuli pakkuda olexin sellest huvitatud.

Lähiajal olex vaja õlid välja vahetada, kuna õlivahetusvälp on lähenemas ja kuna külmemate ilmadega on kast korra lollust teinud (ei vahetanud käiku üles ennem kui alles 4500 pöörde juures). Hinnanguliselt on kasti ja difri õlivahetusest u 50-60 000 km möödas, nii et ongi paras aeg ka neis õli välja vahetada.

Talverehvid läxid siis ka täna lõpux alla, kuna taevast tuli veidi midagi lumesarnast ja mõtlesin, et ei viitsi selle pläga sees suvekatega aerutada.

Muidu toimib aga meie töö- ja peoloom päevast päeva kenasti ja on vaid kiidusõnu väärt.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#23
Täna võtsin kütuse tasemeanduri lahti ja puhastasin ära, kuna see kippus kinni jääma ja ei näidanud alati õiget taset. Andur oli seest ikka üsna muda täis seega pole ime, et ta vahetevahel kinni jäi.

Õlid on kah ostetud ja ootavad aega, mil saan töö juures auto tõstukile.

Mootorisse läheb siis taas King Oili 5W-50 täissünt
Kasti Valvoline ATF-D
Difrisse Valvoline 75W90LS

Mis siis veel uudist, kes veel ei tea, siis talvepäevadel sain oma stangest tükid välja, nii et kevadel tuleb ka see uuesti ette võtta ja korda teha. Seekord plaanis veidi disaini muuta, aga ex siis kui valmis saab siis näete.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#24
Pole aastaid siia teemasse midagi kirjutanud ja pole väga ka midagi kirjutada olnud, auto on truult täitnud kõiki oma kohustusi ja alati kõik sõidud ära teinud. Oktoobri lõpus läx ta kuiva sooja garaaži seisma ja ootama kunix ma keretööde tarvis aega ja raha leian. Parempoolne karp on nii otsas, et viimased paar aastat on ta läbi ime ülevaatuselt läbi läinud ja see aasta ma enam imele lootma ei jäänud. Lisax on esitiivad, esiuxed, tagatiivad ja tagaluuk roostes, ehk auto vajab uusi detaile ja ülekere värvimist, mis kokku ületab selle auto turuhinna tõenäoliselt vähemalt 4-ja kordselt.

Kui küsite, et mix sellise tavalise auto peale sellist summat kulutada kui turul leiab veel küll samasuguseid korralikke mõistliku hinnaga autosid, siis pole te ainuke. Mu isa on juba viimased 5 või enam aastat tahtnud seda autot maha müüa ja üritab mind pidevalt veenda sellest loobuma. Minu jaox on autol emotsionaalne väärtus: See on meie peres olnud 1998-ndast aastast alates ja seega on enam kui pool mu elust selle autoga seotud. Alates pere väljasõitudel lapsena tagaistmetel (auto on 7 kohaline) sõitmisest ja gümnaasiumi ajal sõpradega ringi kulgemisest kuni kõikide MB Klubi üritusteni välja. Kuigi juriidiliselt kuulub see auto veel mu isale, siis kevadel käisime Leedus ja tõime talle S211 E280 CDI ja S124-ja tal tegelikult enam tarvis pole, nii et auto on minu hoole all.

Mu Cosworthi (190E 2.3-16) kohta pole hetkel ka väga midagi kirjutada. Sai see enam kui 5 aastat tagasi Peep Päädami käest ostetud ja ostuhetkest saati olen sellega umbes 1000 kilomeetrit liigelda saanud. Põhjusex mõningast remonti ja järgiaitamist vajav tehnika, mille tarvis sai see Hentsi juurde töösse saadetud, aga erinevatel põhjustel tööd (sildade korrastamine, tugevdamine ja ITB-de paigaldus mootorile) 4-ja aasta jooxul täitsa valmis ei saanudki ja pean need ise lõpuni viima. Hetkeseisuga on tarvis ITB-dele õhufiltrikorpus meisterdada, mootor ära seadistada (vahepeal on küll lamda ära surnud ja vajab ka vahetust) ja teine sisu sisse visata, siis kannatax juba peaaegu sõita. See väike asi ka veel, et keretööde kohapealt vajab umbes samu investeeringuid kui universaal või väga heas korras doonorkere, kuhu tehnika ja bodykit ümber tõsta. Selle valiku osas olen veel kahevahel ja pean konsulteerima mõne spetsialistiga.

Umbes 5 aasta tagused mobiiliga tehtud pildid autost.

[Pilt: 97768-Foto0045.jpg]

[Pilt: 93583-Foto0049.jpg]

[Pilt: 62696-Foto0050.jpg]

[Pilt: 44373-Foto0051.jpg]


Peale jõule plaanin oma musta 2.0 190E taas sõitma panna ja tööautona kasutada. Sellel tarvis tagumine vasak pidurisupport ja summuti ära vahetada ning siis peax ta teoreetiliselt ülevaatuselt läbi saama. Mootor käib üsna hästi ja kui akus piisavalt särtsu on, käivitub alati poolest pöördest. Automaatkast vajab seadistamist, ülevaatamist, kuna vahetab käike pauguga. Väidetavalt on mingi aeg kast ära vahetatud ja seadistamata. Kere on igalt poolt mõlkis ja siin seal esineb veidi roostet, aga sisu on üsna heas korras. Arvestades, et ma ostsin selle auto paar aastat tagasi 270 EUR-i eest, on ta end kuhjaga tasa teeninud ja hästi üleval pidanud.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#25
Parandasin surnud lingid ära ja enamik vanu pilte on taas nähtavad. Mõni pilt on küll interneti avarustesse kaduma läinud ja need katsun lähiajal uuesti üles laadida ning võib-olla ka mõne uuema pildi juurde lisada. Hetke seisuga ei ole üxki eelpool mainitud autodest pildistamis kõlbulik ja seetõttu päris värskeid pilte hetkel pole ja lähiajal ei tule. Loodetavasti järgmine aasta saan mõne auto taas pildistamis kõlbulikku korda.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#26
Miskit uuendusi ja edasi arengut tegude/piltide näol ....
W124 E320 US
Vasta
#27
Uut on niipalju, et mu ponnistustest piltide linkide parandamisel oli kasu vaid väga üürikesex ajax. Imageshack, kuhu mu pildid üles laetud olid, otsustas peale 10 aastat, et hakkab nüüd hullult pappi kokku ajama ja muutus üleni tasulisex. Õnnex on mul kõik pildid ka arvuti kõvakettal olemas, aga tüütu on hakata neid taas üles laadima ja linkima, nii et tegelen sellega siis kui tuhin peale tuleb.

Universaal seisab soojas garaažis ja ootab oma aega (keretööd vaja ette võtta kui raha ja aega millalgi peax tekkima).

Musta 190E panin aasta algul taas liikuma: vahetasin summuti keskelt lõpuni, ühe mootoripadja ja käigukastipadja, esimese kardaani leevendi, termostaadi ja selle korpuse (plastkorpuse asemele metallkorpus) ja vasaku tagumise piduri supporti. Ülevaatuse läbis puhtalt. Salongi soojendamisega on talvel küll probleeme (kahtlustan pooleldi umbes salongiradikat), aga sellest hoolimata kannatab kõik vajalikud sõidud ära teha.

16v-le tellisin uue lambda ja saatsin aju JõuJaama, et sinna lambda tarvis takisti lisatax. Vaja veel lambda pistik ümber teha ja siis saab juba veidi seadistada. Õhufiltri korpuse osas olen teinud mõõtmisi ja katsetamisi ja ruumiga on üsna kitsas. Küttetorud tulex paremini paigutada, siis tuleb veidi ruumi juurde, aga pidurivõimendi jääb ikka mõnevõrra segama. 5 silindrilise diisli korpus, mida plaanisin algul kasutada sobib nibin nabin, aga võix isegi veidi pikem olla. Proovin võib-olla 6 silindrilise oma ka, kuidas see ära mahux.

Kere on 16v-l ikka üsna mäda. Hetkel kisuvad mõtted sinna suunas, et see kuidagi ära lappida ja suvel sõita ning talve poole doonor autot/keret otsima hakata. Ideaalis võix tegu olla roostest puutumata 85 aasta ilma katuseluugita ja katalüsaatorita 2.3 mootriga autoga, siis olex tehnika ümber loopimine ja legaliseerimine väga valutu. Aga noh sellise auto leidmine ei pruugi lihtsate killast olla ja ka mitte odav.

You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#28
Võtsin kätte ja laadisin pildid pildiparki, nii et nüüd on taas kõik teemas olevad pildid nähtavad.

Viimane pilt universaalist, ennem kui ta garaaži oma aega ootama jäi. Pilt tehtud 2015 Audru raja parklas Mannergute Mõõduvõtu ajal.

[Pilt: 59832-P1000695.JPG]

2.3-16 kere seisukord käesoleva aasta algul. Asi on üsna hapu, aga ühel või teisel viisil teen selle auto ikkagi kunagi korda.

[Pilt: 23929-DSC_0422.JPG]

[Pilt: 47789-DSC_0416.JPG]

[Pilt: 63788-DSC_0417.JPG]

[Pilt: 45832-DSC_0418.JPG]

[Pilt: 29434-DSC_0419.JPG]

[Pilt: 55996-DSC_0420.JPG]

[Pilt: 84522-DSC_0421.JPG]

Lõpetusex väike meenutus umbes 5 aasta tagant kui 2.3-16-ga Haapsalu lennuväljal sõitmas sai käidud.

You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#29
Seda Cosworthi on omal ajal Maaülikooli Eerika parklas vahitud küll. Peebu naine nähtavasti kasutas seda tööl käimiseks Big Grin
Vasta
#30
See on pika Eesti ajalooga auto jah (mida on ka kere seisukorrast näha). Algselt oli see kasutaja Python-i auto, siis mingi hetk kuulus see vist natuke aega Hents-ile ja mina ostsin selle Peebu käest.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#31
Vaadates pilte siis ainus ja õige lahendus selle kutsika teele tagasi saamiseks tundub olema kere vahetus. See küll puhtalt minu arvamus, samas kui mõni keretööde meister asja oma kätesse võtab siisi ilmselt saaks ka sellest veel ehk asja.
Igatahes edu ja paksu rahakottiEusa_angel
W124 E320 US
Vasta
#32
Ühe keretööde meistriga rääkisin. Ta arvas et töö hind võix umbes 4000 kanti jääda. Juppide hinda pole ma veel uurinud, aga arvan, et see tuleb veel 4000 otsa kui tahta kõik originaalosad panna. Plaan oli see suvi asi ette võtta, aga tekkis ootamatu vajadus korter osta, nii et kogu vaba raha läx sissemaxux ja taas lükkuvad autod tahaplaanile. Korter on hetkel ikka parem investeering kui 16v, kuna 16v hinnad ei ole veel väga äkilises tõusus, kuigi kommiraha eest neid enam ei saa, nagu 5 ja enam aastat tagasi.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#33
Ja siis veel sinna otsa värvimine, korralikus kohas veel lisa ca 3000-4000€.
Vasta
#34
Kui sul peaks huvi olema siis mul on üks fl kutsika veerev kere olemas mida oleks lihtsam ja ilmselt ka soodsam elustada kui sinu praegust Icon_rolleyes
W124 E320 US
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 200D 1991, W124 - Haasma Haasma 137 69,533 22-12-2023, 10:54 PM
Viimane postitus: Haasma
  W124, 300D Turbo, 1991 - Priit Priit 254 246,162 06-06-2023, 09:48 AM
Viimane postitus: Priit
  Mercedes-Benz E250 DIESEL, 1996 (FACELIFT), S124 OM605 83kW 2.5 R5 20V - nostromo nostromo 61 63,358 24-04-2023, 01:21 PM
Viimane postitus: Erkkin
  S124, E320, 1995 - Eero_S Eero_S 20 11,218 01-08-2021, 08:00 PM
Viimane postitus: Eero_S
  S124 E220T - v6sa v6sa 58 74,456 12-07-2021, 12:11 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB 200E,1991.a. W124 Helkur 64 61,923 05-01-2018, 01:26 AM
Viimane postitus: kubilius
  MB S124 2.2td 87a. 124STD 124STD 11 11,196 26-07-2017, 11:31 PM
Viimane postitus: k2igukast
  MB S124 300TE Muhulane 3 5,959 09-07-2017, 03:02 AM
Viimane postitus: "kutsikas"
  Mercedez-Benz E280T Wagon '95 S124 (project OM606) - Alkohoolik Alkohoolik 83 80,903 07-06-2017, 10:36 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  S124 300 TE - v6sa v6sa 55 57,813 06-08-2016, 08:48 AM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne