Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
jama w124 kupee originaalvedrudega
#1
Autoks siis w124, 230CE kupee, manuaal ja mootor peaks olema M102.985. Lugu siis nii et auto on küll aastanumbri poolest küll vana ('89), kuid mitte eriti palju sõitnud ja suhteliselt korralik. 17'' valuveljed all, rehvid 225/45. Ainult vedrud olid ilmselt tänu auto pikale eale ära vajunud, niiet peale uute rehvide alla panemist hakkasid esirehvi servad kergelt vastu rattakoopa SISEkülge käima - pööretel ja aukudes. Kõigepealt lasin esivedrud ära vahetada. Esiotsa kõrgus sai väga normaalne, vaatamata sellele et tegu polnud üldse originaalvedrudega (ei madal ega kõrge- täpselt paras). Siis oli järg tagumiste vedrude käes. Kuna kupee tagavedrud on ilmselt teise jäikusega kui vastaval w124 2,3L-sedaanil, siis tellisin silberist vin-koodile vastavad originaalid et asja õigsuses kindel olla.. Lasin alla panna aga... mitte midagi ei muutunud! Taguots istus ikka maas niiet rattad sügavalt koobastes ja tagavaates ebanormaalselt A-kujuliselt kaldes! No mida krt! Ei jäänud midagi üle.. lasin tagtavedrud veelkord vahetada, seekord siis mitte-originaalide vastu ja samas töökojas, kus esimesedki vahetati. Alles seejärel oli lõpuks kõik OK- tagarattad null-koorma puhul täpselt vertikaalis ja puha. Küsisin asjaga tegelenud mehaaniku käest, kas ta silla&kere juures mingit muud jama ei märganud, mis võiks rataste äravajumist põhjustada. Mees vastas et midagi sellist polnud märgata. Siit siis moraal et vin-kood ja "originaalid" ei tähenda teatud juhtudel üldse seda et nad ilmtingimata sobivad! Nüüd on siis 1 paar pehmeid originaal- tagavedrusid üle... Mis nendega teha, ei tea.. kui keegi tunneb huvi, võib helistada, netis lähipäevadel tihti ei ole. 53339849
Vasta
#2
Atman67 Kirjutas:Autoks siis w124, 230CE kupee, manuaal ja mootor peaks olema M102.985. Lugu siis nii et auto on küll aastanumbri poolest küll vana ('89), kuid mitte eriti palju sõitnud ja suhteliselt korralik. 17'' valuveljed all, rehvid 225/45. Ainult vedrud olid ilmselt tänu auto pikale eale ära vajunud, niiet peale uute rehvide alla panemist hakkasid esirehvi servad kergelt vastu rattakoopa SISEkülge käima - pööretel ja aukudes. Kõigepealt lasin esivedrud ära vahetada. Esiotsa kõrgus sai väga normaalne, vaatamata sellele et tegu polnud üldse originaalvedrudega (ei madal ega kõrge- täpselt paras). Siis oli järg tagumiste vedrude käes. Kuna kupee tagavedrud on ilmselt teise jäikusega kui vastaval w124 2,3L-sedaanil, siis tellisin silberist vin-koodile vastavad originaalid et asja õigsuses kindel olla.. Lasin alla panna aga... mitte midagi ei muutunud! Taguots istus ikka maas niiet rattad sügavalt koobastes ja tagavaates ebanormaalselt A-kujuliselt kaldes! No mida krt! Ei jäänud midagi üle.. lasin tagtavedrud veelkord vahetada, seekord siis mitte-originaalide vastu ja samas töökojas, kus esimesedki vahetati. Alles seejärel oli lõpuks kõik OK- tagarattad null-koorma puhul täpselt vertikaalis ja puha. Küsisin asjaga tegelenud mehaaniku käest, kas ta silla&kere juures mingit muud jama ei märganud, mis võiks rataste äravajumist põhjustada. Mees vastas et midagi sellist polnud märgata. Siit siis moraal et vin-kood ja "originaalid" ei tähenda teatud juhtudel üldse seda et nad ilmtingimata sobivad! Nüüd on siis 1 paar pehmeid originaal- tagavedrusid üle... Mis nendega teha, ei tea.. kui keegi tunneb huvi, võib helistada, netis lähipäevadel tihti ei ole. 53339849
jama polnud uute vedrudega midagi,sul kindlasti org.nivood all olnud.kuna amort kallis siis need välja roogitud ja tavalistega asendatud
Vasta
#3
tundub jah rohkem nagu nivooteema olevat.
Vasta
#4
Nivooteema vägagi võimalik - vedrud peavad kandma vaid tühja auto... Mingeid üleliigseid torusid põhja all pole? Kõrguseregulaatorit tagasilla stabilisaatorivarda küljes? Õlipaaki kapoti all?

Üldiselt saab VIN-i järgi tellides sellele autole sobivad tükid. Iseasi, kas VIN just samale autole kuulub...Confusedilly:

Ning kolmandaks, alati jääb võimalus, et Silberis (või varuosatarnija juures) aeti midagi segi...
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 214 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 176 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 411 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 250 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 323 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,939 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 417 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 682 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 770 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w124 Robin03 0 549 10-11-2021, 02:02 AM
Viimane postitus: Robin03



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne