Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
järsku tuli autol jõudu
#1
Minu w123 2.4 diisel peale mootori paigaldamist oli nii uimane, umbes 2 min sajani. Nüüd tuli järsku autol jõudu, läheb väga hästi edasi, no selle mootori jaoks hästi. See on muidugi hea, aga selline küsimus, et kas nii peabki olema, kuna ma kasutasin ühte puhastus vedeliku kütega segamisel, et kas kõrgsurve pump ei hakka otsad andma vms?
W123!
Vasta
#2
Kui õli ei söö rohkem kui enne, siis ära muretse. Kui peale maanteed õlisurve 1,5 bar-i või rohkem tühikäigul, siis on tip-top sajad tuhandeid ees.

Kui järsku gaasi annad ja vaatad õlikorgi, kas jõuab karterist gaasid imema, või algselt lööb korgi välja?

Lihtsalt kui mootor vana ja annab otsad, siis hakkab õliga sõitma... ja jõudu tundub rohkem olevat.... mingi 1500 km ja on vaja käima tõmmata juba.

PS: Oota veel , talv tuleb, siis külmal mootoril veel rohkem jõudu.
Vasta
#3
Enne surma pidi ikka mootor hääks minema Smile
Vasta
#4
Sulo Kirjutas:Enne surma pidi ikka mootor hääks minema Smile

+1:lol:
Vasta
#5
Shmel Kirjutas:Kui õli ei söö rohkem kui enne, siis ära muretse. Kui peale maanteed õlisurve 1,5 bar-i või rohkem tühikäigul, siis on tip-top sajad tuhandeid ees.

Kui järsku gaasi annad ja vaatad õlikorgi, kas jõuab karterist gaasid imema, või algselt lööb korgi välja?

Lihtsalt kui mootor vana ja annab otsad, siis hakkab õliga sõitma... ja jõudu tundub rohkem olevat.... mingi 1500 km ja on vaja käima tõmmata juba.

PS: Oota veel , talv tuleb, siis külmal mootoril veel rohkem jõudu.

Nii, vaatasin siis seda õlirõhku, kui maanteel sõidan sisi on kolme bari peal ja kui vabakäik ja tühipöörded sisi näitab 1.5 barSmile
Aga korgist ma ei vaadanud midagi veel.
W123!
Vasta
#6
Töötava mootoriga ole korgist sissekiigates eriti ettevaatlik:hump:. Õli kipub lendama hakkama:demond:
Vasta
#7
No mul on nii, kui korgi lahti teed siis tuleb natuke tossu välja, aga siis pärast ei tule enam, ainult õhku puhuks nagu.
Aga kuidas peab selle korgiga olema korras mootoril?
W123!
Vasta
#8
Sulo Kirjutas:Enne surma pidi ikka mootor hääks minema Smile

Minul läks vähemalt UZI

Kütusekulu oli 7,5 langes 6-ni aga ainult pool aastat kestis.... siis kohe 12l/sajale
Vasta
#9
Hydroid Kirjutas:No mul on nii, kui korgi lahti teed siis tuleb natuke tossu välja, aga siis pärast ei tule enam, ainult õhku puhuks nagu.
Aga kuidas peab selle korgiga olema korras mootoril?

Noh korras mootoril tühikäigul saab õli sisse kallada, aga vastupidi---- puhub sealt niipalju et kogu mis kallad lendab laiali :evil: (see oli vist külma mootoriga ja kui soojaks läheb siis oli OK... ei mäleta enam) aga kui jõudu on siis suure tõenäosusega paar aastat veel kestab.

Pigem just see et järsult gaasi andes sealt esihetkel ei lendaks palju õhku korgi kohapealt... soovitan võrrelda mõni teiste OM615-617-dega, siis on hästi näha mis on mis.
Vasta
#10
Aga mida tähendab täpsemalt mootori surm? Parandada ka saab?Big Grin
Kütusekulu on mul mingi 8 l keskmine, ma ei tea kas see on selle mootori jaoks palju või väheBig Grin
W123!
Vasta
#11
Hydroid Kirjutas:Aga mida tähendab täpsemalt mootori surm? Parandada ka saab?Big Grin
Kütusekulu on mul mingi 8 l keskmine, ma ei tea kas see on selle mootori jaoks palju või väheBig Grin

Kütusekulu sul normis :cool_rsvd: (mul oli 220 sellel 7,5)


Noh surm... see on kui enne käima panemist on vaja starteriga ringi lasta et õli tsilidrisse määrida et käima läheks UZI... parandada saab aga mootorivahetus on palju odavam.
Vasta
#12
Shmel Kirjutas:
Hydroid Kirjutas:Aga mida tähendab täpsemalt mootori surm? Parandada ka saab?Big Grin
Kütusekulu on mul mingi 8 l keskmine, ma ei tea kas see on selle mootori jaoks palju või väheBig Grin

Kütusekulu sul normis :cool_rsvd: (mul oli 220 sellel 7,5)


Noh surm... see on kui enne käima panemist on vaja starteriga ringi lasta et õli tsilidrisse määrida et käima läheks UZI... parandada saab aga mootorivahetus on palju odavam.

Surm on see, kui mootor on hõre, kolvid/kolvirõngad/silindrid kulunud. Sealt kaob surve karterisse jne, silindrites ei teki enam piisavalt rõhku kütuse põletamiseksBig Grin


EDIT: minuarust diislil annab hõredast mootorist märku see, kui külmalt läheb tööle, aga soojalt ei taha enam eriti hästi minna. Vastupidine variant oli hõõgküünlad. Õigus mul või eksin?
Vasta
#13
mul oli ka sama lugu,sõitsin ja ka hakkas järsku niisama lampi julmalt edasi lemuma,umbes kuu aja pärast oli mootor koos Big Grin vb aint kokkusattumus.
Vasta
#14
No mul siiamaani kõik mootoriga korras, käima läheb väga hästiSmile aga termostaat ei tööta korralikult, temp ei tõuse üle 80 kraadi.
W123!
Vasta
#15
Hydroid Kirjutas:
Shmel Kirjutas:Kui õli ei söö rohkem kui enne, siis ära muretse. Kui peale maanteed õlisurve 1,5 bar-i või rohkem tühikäigul, siis on tip-top sajad tuhandeid ees.

Kui järsku gaasi annad ja vaatad õlikorgi, kas jõuab karterist gaasid imema, või algselt lööb korgi välja?

Lihtsalt kui mootor vana ja annab otsad, siis hakkab õliga sõitma... ja jõudu tundub rohkem olevat.... mingi 1500 km ja on vaja käima tõmmata juba.

PS: Oota veel , talv tuleb, siis külmal mootoril veel rohkem jõudu.

Nii, vaatasin siis seda õlirõhku, kui maanteel sõidan sisi on kolme bari peal ja kui vabakäik ja tühipöörded sisi näitab 1.5 barSmile
Aga korgist ma ei vaadanud midagi veel.


erm mul oli ka ennem 1.5 barri õlirõhk!
pele õli ja filtrite vahetust on tühikäigul õlirõhk 2500barri on see hea w? sõidu ajal on 3000 parri.
Vasta
#16
Hydroid Kirjutas:No mul siiamaani kõik mootoriga korras, käima läheb väga hästiSmile aga termostaat ei tööta korralikult, temp ei tõuse üle 80 kraadi.

Trassil ei lähe mul ka üle 80-ne või jääb sinnakanti enamvähem, samas linnas tipptundidel passides tõuseb kenasti.

Termostaat oleks jama siis, kui sul ta keema läheks ( termostaat ei avane mingi *C juures, vaid on kinni ja ajab sul asja keema). Kui ta sul normaalse sõidu peale ülikuumaks ei lähe, siis on see just hea juBig Grin Seda enam, et diisel kuuma saada eriti ei taha.
Vasta
#17
imre16 Kirjutas:EDIT: minuarust diislil annab hõredast mootorist märku see, kui külmalt läheb tööle, aga soojalt ei taha enam eriti hästi minna. Vastupidine variant oli hõõgküünlad. Õigus mul või eksin?

Jah, see on juba viimane staadium - kui õli soe siis ei anna see starteriga ringi ajamisel enne käima panemist-küünlade soojanemist piisavalt survet, sest liiga vedel.
Vasta
#18
Hydroid Kirjutas:No mul siiamaani kõik mootoriga korras, käima läheb väga hästiSmile aga termostaat ei tööta korralikult, temp ei tõuse üle 80 kraadi.

80 graadi on õige töötemperatuur sellel mootoril :cool_rsvd: parem ei saa olla

Kui tõuseb 90 maanteel - plokikaane tihend läbi või plokikaan ise.
Vasta
#19
woozhy Kirjutas:erm mul oli ka ennem 1.5 barri õlirõhk!
pele õli ja filtrite vahetust on tühikäigul õlirõhk 2500barri on see hea w? sõidu ajal on 3000 parri.

Noh, see on väga hea.
Vasta
#20
Mul on preagu uus õli ja filter, kui mootor on 80 kraadi kuum siis õlirõhk on 1.5 baariSmile
Aga ma mõtlesin lihtsalt seda, et temp. näidik näitab 80, aga mootor tegelikult veel kuumem ei saa olla? Või kui loogiliselt mõelda temepratuuriandus asub ju blokis, niiet ei saa vist jah?
W123!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  mb w211 2004 srs tuli ? PurpleFire 21 10,712 14-07-2021, 08:23 AM
Viimane postitus: MAV
  W124 500E ASR tuli mesavend 5 1,177 27-06-2021, 04:02 PM
Viimane postitus: mesavend
  jõudu vähe Raigoo 7 5,296 02-06-2019, 12:16 PM
Viimane postitus: madis71
  W124 spidoplokis ei kustu ära veateate tuli melw124 4 3,581 30-10-2017, 03:40 PM
Viimane postitus: melw124
  W211 cdi jõudu juurde võimalused vivaldi 9 7,241 23-10-2017, 02:56 PM
Viimane postitus: herki
  1992 C124 4.2 M119 ABS põleb vahelduvalt ja ASR tuli jääb pärast ca 100m alati peale nostromo 6 4,721 17-06-2017, 12:27 PM
Viimane postitus: Werewolf
  W124 - Õlirõhk, käivitamine, ABS tuli, SRS tuli, käigukast Reservväelane 3 3,428 28-06-2016, 02:41 PM
Viimane postitus: Reservväelane
  w211 E220cdi mootori tuli!! Tafka007 2 3,045 02-03-2016, 09:24 PM
Viimane postitus: Tafka007
  MB E300 W210 aku tuli Karl. 0 1,800 26-06-2015, 12:54 PM
Viimane postitus: Karl.
  W124 300D OM606 tahhomeeter ei tööta ja ABS tuli põleb kaupo51 6 5,423 23-10-2014, 03:42 PM
Viimane postitus: hannes_s



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne