12-06-2008, 09:02 AM
Et siis vastuseks küsimustele. Bussidel ja veoautodel on palju suuremad süsteemid ning loomulikult ei saagi gaasi hind sama olla. Vanematel bussidel on kohati 12kg süsteemid. Seda võiks võrrelda jae- ja hulgimüügiga. Teiseks on gaasi hinna sees ka täitmine. Täitmine ise ei lähe lisatööde vms alla. Ja parkimise hind selle pärast, et kuna territoorium ei ole meie oma, siis jättes auto ööseks välja (siin on kinnine ala), esitatakse meile arve iga masina kohta, mis me siia ööseks jätame. Vahest õnnestub ka töökotta jätta, kui ruumi on, siis me seda hinda ei küsi ka.
Lisaks veel see, et kui kellelegi tundub, et meil on tõesti meeletu gaasi hind, siis võtke asja nii. Leiate koha, kus on palju väiksem gaasi hind. Lasete seal täita. Ja tõesti gaasi eest ei küsita palju, aga küsitakse veel töö, kontrolli, vaakumi ja mille iganes asja eest veel. Meie hinakirjas LISATÖÖD alla lähevad tööd, mida tuleb lisaks veel teostada. Elektri vigade otsimine/likvideerimine, juppide vahetused ... Ühesõnaga. 750.- sisaldab endas 1kg gaasi, täitmine, vaakum, lämmastiku test (kui tehakse lihtsalt lämmastiku test, siis maksab see 125.-), vajaduse korral ka diagnoos.
Lisaks veel see, et kui kellelegi tundub, et meil on tõesti meeletu gaasi hind, siis võtke asja nii. Leiate koha, kus on palju väiksem gaasi hind. Lasete seal täita. Ja tõesti gaasi eest ei küsita palju, aga küsitakse veel töö, kontrolli, vaakumi ja mille iganes asja eest veel. Meie hinakirjas LISATÖÖD alla lähevad tööd, mida tuleb lisaks veel teostada. Elektri vigade otsimine/likvideerimine, juppide vahetused ... Ühesõnaga. 750.- sisaldab endas 1kg gaasi, täitmine, vaakum, lämmastiku test (kui tehakse lihtsalt lämmastiku test, siis maksab see 125.-), vajaduse korral ka diagnoos.