Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB Klubi ringrada 17.08.2008
#1
Big Grin 
Tere taas

Nii, palume siis kõikidel huvilistel ja klubilistel varuda rehvimustrit suviseks ringrajapäevaks.

17.08 oleme saanud oma kasutusse Eesti ainsa ja parima õige ringraja -Pärnu Audru ringraja. Seega esmakordselt MB Klubi saab kasutada korralikku ringrada, kus sõita on turvaline, sõidud on kiired ja rada hea.

Kuna aga sinna veel pisut aega on, siis saame selleks ajaks oma masinad paremasse korda teha, vaadata paremad rehvid, vahetada mootoriõli ja lihvida enne ka natuke sõiduoskuseid.

Natuke päevast ja tegevusest.

Kell 10.00 hakkame Tallinnast liikuma
Kell 11.30 Oleme rajal, kus toimub instruktaaz
Kell 12.00 Hakkavad testsõidud (rajal korraga mitu autot piisava pikivahega)
Kell 12.00-14.00 (Söögipausid kohapeal)
Kell 14.00 Hakkavad ajasõidud (aja võtame stopperiga, kokku 2 ringi - sõidame suurel ringil, kes ei julge, võib seda teha ka väiksel ringil, kuid suurel on mugavam ja siiski ehtsam)
Kui sõidud lõppenud, siis autasustamine, võibolla sõidame ka linna kuskile istuma, see veel selgub.

Korraldusest.

1. Kõik osavõtjad on kas MB klubi ametlikud liikmed oma sõidukiga (mark ei ole klubi liikme puhul oluline) või foorumi kasutajad Mercedes-Benz sõidukiga (kui keegi huvilistest soovib muud marki sõidukiga tulla, siis ainult erandkorras korraldajatega kokkuleppel)

2. Eranditult kõik osavõtjad peavad täitma korraldajate nõudeid ja reegleid, samuti raja haldaja poolt lepingus kirjas olevaid nõudeid.

3. Sõidukid peavad olema tehniliselt korras, rehvid vastavuses nõuetega jne. Meeskond visuaalselt vaatab üle sõiduki korrasoleku ja vigade esinemisel rajale ei pruugita lasta - sellisel juhul ka osavõtu tasu ei tagastata.

4. Ajasõidud on ühekaupa ja aega võetakse stopperiga. Kirja läheb kahe ringi koondaeg.

5. Osavõtt on vabatahtlik ja võistluse ning testsõitude käigus tekkinud kahjustused nii enda kui ka kolmandate osapoolte varale korvab kahju tekitaja.

6. Ajasõidul on autos ainult juht ja peab kasutama kiivrit. Üritame ka ise paar kiivrit kaasa võtta.

Sõitudest.

1. Testsõitudel pole kiiver kohustuslik, küll aga turvavöö kasutamine. Testsõitudel on rajal korraga mitu sõidukit piisava pikivahega. Kui tagumine auto jõuab eelnevale liiga lähedale, peab ta hoo maha võtma ja pikivahet hoidma, sama kehtib eelneva sõiduki avarii puhul - tagumine auto peab hoo maha võtma ja mööduma esimesest sõidukist maksimaalselt 30 km tunnikiirusega.

2. Ajasõitudel kasutab juht kiivrit, turvavööd ja vastutab oma sõiduki eest isiklikult.

3. Start antakse käega ja aega möödetakse stopperiga. Peale teise ringi läbimist pannakse aeg kinni ja sõitja teeb 3 -nda jahutusringi ja sõidab rajalt maha kogunemispunkti, kus eelnevalt on kirja pandud stardijärjekord, sõitjate nimed ja andmed.


Osavõtust.

Kuna raja kasutamine on tasuline ja üsna kallis, siis on kõikidele osavõtt tasuline, samas usun, et see raha pole nii suur, et keegi seda maksta ei jõuaks. Kes ei taha või ei julge aja peale sõita, võib siiski ju kaasa tulla ja lihtsalt oma oskuseid ja autot proovida oma võimete piirides.

Seega:
Osavõtutasu MB Klubi liikmele - 250 eek
Osavõtutasu huvilisele - 400 eek

Osavõtutasu tuleb eelnevalt tasuda klubi arveldusarvele, mille leiab altpoolt. Osalustasu tasumisega kinnitatakse ka osalussoov, ilma selleta kedagi rajale ei lasta, samuti ei oota me rajale ka lihtsalt pealtvaatajaid (va. osavõtjate tuttavad)

Kohapeal pakume ka grillvorsti ja morssi, seega nälga ei tohiks keegi tunda.

Pangarekvisiidid:

Pangarekvisiidid:

Edasi saab osalustasu maksta ainult sularahas Indreku kätte ja seda kindlasti enne ürituse toimumise kupäeva

Osalejad:
Indrek Peets
Andreas Tiimus
Jaan Sulin
Võsa
Roland
Joonas
Hents99
Martiini
Rauntz
Allan
Karl
Kuldar
Janek126
Werewolf
SiimRuz
Kuldar
Secman
Lõoke
Renkju
Priit
Rando
#2
Jeee...

Mind võib kohe kirja panna. Auto jätame esialgu lahtiseks (loe: algab pikk ja keeruline SELlimeelitamiskampaania).

Sitemal juhul saame teada, kuidas liigub diiselmootoriga pereuniversaal, kui teda pruukide mittesihtotstarbeliselt.

EDIT: Milliste vigade PUUDUMISEL rajale ei saa? :tongue:
#3
Olen kohal + 1

Räägin siis SILBERAUTOGA läbi et saaks mingi vahva isendi sinna kohale!
#4
Kohal, autot ei oska öelda......Confusedilly:
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#5
v6sa Kirjutas:Jeee...

Mind võib kohe kirja panna. Auto jätame esialgu lahtiseks (loe: algab pikk ja keeruline SELlimeelitamiskampaania).

Sitemal juhul saame teada, kuidas liigub diiselmootoriga pereuniversaal, kui teda pruukide mittesihtotstarbeliselt.

EDIT: Milliste vigade PUUDUMISEL rajale ei saa? :tongue:

Noh eeldame, et auto vastab ikka kõikidele eestis kehtivatele nõuetele - ülevaatus ja kindlustus peaksid olemas olema, rehvidel okka mustrit ja õlilekkeid ei tohiks ka olla - see võib teistele ohtlikuks osutuda.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
#6
Kas suur ring on ilma zikaanita? Millal hiljemalt registreerima peaks?
#7
Karl Kirjutas:Kohal, autot ei oska öelda......Confusedilly:

irwBig Grin, arvan, et olen samuti üsna kindel tulija, auto valik veel lahtineConfusedilly:
#8
Ajaksin ka enda auto joonele,aga kas me sellel ajal Stuttgardis ei pidanud olema?
Auto on küürakas,ise kah mitte eriti sirge seljaga ja sõbral nimeks Quasimodo.
#9
100% olen kohal.
Ja sama küsimus, mis pythonil - shikaaniga või ilma?
Teine värk veel, et kas õige ajavõtuga ei saaks asja korraldada, võiks uurida, ma oleks küll nõus vähe rohkem maksma sellenimel.
Turbo
#10
Kindlasti kohal, ning hetkeseisuga autoks Audi S6 Quattro
----------------------------------------------------
Lesven OÜ Mercedes-Benz autode remont , hooldus ja diagnostika Suur-Sõjamäe 30f Tallinn 39-€/h.  www.lesven.ee
5232198
#11
Kui SL alles siis ka kohal. Tahaks proovida küll juba rajal, sest pepu kipub ikka jube kergelt libisema minema kui kergelt pedaali peal hoida. Aga liikluses ei taha ega julge katsetada.
#12
kuld Kirjutas:Kui SL alles siis ka kohal. Tahaks proovida küll juba rajal, sest pepu kipub ikka jube kergelt libisema minema kui kergelt pedaali peal hoida. Aga liikluses ei taha ega julge katsetada.

Sul ei ole AUGUSTIKUUS seda punn-võrri enam, kuhu ma sissegi ei mahu oma elamisega...ma müün kasvõi 20 tuhhi eest maha...niiet, kel ostusoovi rääkigu minuga :bisou:
#13
Gold Kirjutas:
kuld Kirjutas:Kui SL alles siis ka kohal. Tahaks proovida küll juba rajal, sest pepu kipub ikka jube kergelt libisema minema kui kergelt pedaali peal hoida. Aga liikluses ei taha ega julge katsetada.

Sul ei ole AUGUSTIKUUS seda punn-võrri enam, kuhu ma sissegi ei mahu oma elamisega...ma müün kasvõi 20 tuhhi eest maha...niiet, kel ostusoovi rääkigu minuga :bisou:

:bigsmile::bigsmile::bigsmile: Väga hea, kuu parim postitus!
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#14
Alati saab ju katuseboksi pakiruumi kaanele pannaConfusedilly:
#15
Tulija, oma väikse kutsikaga. Loodan raja seadesse saada selleks ajaks. Mootor, veermik, kast, sidur, rehvid, istmed jne.
#16
[/quote]

Noh eeldame, et auto vastab ikka kõikidele eestis kehtivatele nõuetele - ülevaatus ja kindlustus peaksid olemas olema, rehvidel okka mustrit ja õlilekkeid ei tohiks ka olla - see võib teistele ohtlikuks osutuda.
[/quote]

Aga kui ongi raja auto ja tuleb kohale treileril ? Kas siis rajale ei saa?
#17

Noh eeldame, et auto vastab ikka kõikidele eestis kehtivatele nõuetele - ülevaatus ja kindlustus peaksid olemas olema, rehvidel okka mustrit ja õlilekkeid ei tohiks ka olla - see võib teistele ohtlikuks osutuda.
[/quote]

Aga kui ongi raja auto ja tuleb kohale treileril ? Kas siis rajale ei saa?
[/quote]

Noh ikka saab, see siiski turvaline.

Lihtsalt mingied megaromusid ei lase, kellel rehvimustrit pole, õli tilgub jne.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
#18
A kui ma olen selleks ajaks jälle rehvid ära kõrvetanud, kas vaatama saan siis vähemalt?
perpetum mobile
#19
rauntz Kirjutas:A kui ma olen selleks ajaks jälle rehvid ära kõrvetanud, kas vaatama saan siis vähemalt?

MIs juba kardad audi käest ära saada, et vabandusi otsid?
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
#20
Indrek Kirjutas:
rauntz Kirjutas:A kui ma olen selleks ajaks jälle rehvid ära kõrvetanud, kas vaatama saan siis vähemalt?

MIs juba kardad audi käest ära saada, et vabandusi otsid?

Irw, läheb andmiseks! Täna pole mõtet eriti vara vist magama minna....
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB Klubi rallikas vol? indrek 21 13,283 26-02-2021, 08:43 PM
Viimane postitus: 2teist
  Klubi jõulubowling 14. detsembril 19.00 indrek 3 2,678 13-12-2019, 03:29 PM
Viimane postitus: indrek
  MB Klubi sümboolikaga meened indrek 42 81,186 30-10-2019, 08:44 PM
Viimane postitus: indrek
  Klubi Sügisgrill 15. September Kernus indrek 5 6,512 09-09-2019, 08:16 AM
Viimane postitus: v6sa
  MB klubi suvepäevad 2019 - 20-21 Juuli Türil indrek 29 22,427 28-07-2019, 06:01 PM
Viimane postitus: siimruz
  MB klubi talvepäevad 09. Märts 2019 raplamaal indrek 21 17,724 25-03-2019, 05:05 PM
Viimane postitus: Werewolf
  MB Klubi Bowling 24.11 kell 18.45 indrek 5 6,994 20-11-2018, 10:22 AM
Viimane postitus: indrek
  Klubi peregrill 20. August Kernus indrek 26 16,073 23-08-2018, 02:56 PM
Viimane postitus: Lepz
  MB klubi rallikas Mannergute mõõduvõtul 21. juuli indrek 72 40,457 29-07-2018, 05:45 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB klubi Suvepäevad 2018 (16. juunil) indrek 57 49,130 20-06-2018, 10:22 AM
Viimane postitus: indrek



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne