Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
õliamordid
#1
Tervist. Tegu on w123 ga. Mul oli ennem automaat kastiga mootor, kui D peale panin tõusis tagumine ots ja kui R siis läks madalaks, ühesõnaga mulle öeldi ka et mul on isepumbatavad amordid või midagi sellist. Nüüd on mul manuaal kastiga mootor ja tagumisest amordist hakkas õli lekkima ka, mootorit pole veel käivitanud. Aga tagaots on jumala madalaks läinud.

Selline küsimus siis kas see tagaotsa tõstmine sõltus automaat kastist või ta hakkab ka sellega üles tõusma? Loodan et saite kõik aruSmile
Aitäh
W123!
Vasta
#2
Jah se tagaosa tõusmine sõltus automaat kastist.Pane manuaalil käik sisse,hoia pidurit peal ja lase sidurit vaikselt järgi,siis õõtsub sama moodi.
Õliamortide tüüpviga on põhjaall asuvate õli torude läbi roostetamine.Vaheta toru ära ja asi jok.
Vasta
#3
Oot-oot. Ärge nüüd ajage segi nivooamorte ja tavalisi õlitäitega amortisaatoreid.

Nivooamordid tagavad auto tagaosa kõrguse, selleks on regulaator ja rõhku tekitav pump ning juba mainitud torud. Mis tihtipeale lekkima hakkavad. Amordid on remonditavad, sellest on kirjutanud Heinar. Vaata DIY alt.

Tavalised õlitäitelised amortisaatorid kuuluvad väljavahetamisele.

Aga Sul mootori küljes pump on? Õlipaak on parema esitule taga?
Vasta
#4
v6sa Kirjutas:Oot-oot. Ärge nüüd ajage segi nivooamorte ja tavalisi õlitäitega amortisaatoreid.

Nivooamordid tagavad auto tagaosa kõrguse, selleks on regulaator ja rõhku tekitav pump ning juba mainitud torud. Mis tihtipeale lekkima hakkavad. Amordid on remonditavad, sellest on kirjutanud Heinar. Vaata DIY alt.

Tavalised õlitäitelised amortisaatorid kuuluvad väljavahetamisele.

Aga Sul mootori küljes pump on? Õlipaak on parema esitule taga?

Vot pumpa ma ei tea, aga parema esitule taga on paak õliga, ja see ongi vist nende amortide jaoks mingi hüdralika õli või midagi sellist.

Lihtsalt ma nüüd ei tea, kas ma pean amordid välja vahetama ja tavalised panema et mul see perse nii kõvasti vastu maad ei käiks või kuidas?
W123!
Vasta
#5
Oh jumal...:help: Veel üks nivootustatud kolmConfusedad:

Kas vanal mootoril oli pump, mis toimis või olid torud juba enne läbi lõigatud?

Nivoosüsteemi toimimise kohta on üksjagu kirjutatud.

Nivooamortide asemel saab panna tavalised, aga vedrud peab kah kangemate vastu vahetama. Originaalid on arvestatud amortide abile. Sellest on kah kirjutatud - otsing abiks.

Mis puudutab tagaosa kõrguse muutust veo tahatulekul, siis selle põhjustab üksiku tugivarre kasutamine tagavedrustuses. Samamoodi käituvad ka sierra ja teised ühe õõtsaga tagavedused. Amortidega pole siin midagi pistmist.:eureka:
Vasta
#6
v6sa Kirjutas:Oh jumal...:help: Veel üks nivootustatud kolmConfusedad:

Kas vanal mootoril oli pump, mis toimis või olid torud juba enne läbi lõigatud?

Nivoosüsteemi toimimise kohta on üksjagu kirjutatud.

Nivooamortide asemel saab panna tavalised, aga vedrud peab kah kangemate vastu vahetama. Originaalid on arvestatud amortide abile. Sellest on kah kirjutatud - otsing abiks.

Mis puudutab tagaosa kõrguse muutust veo tahatulekul, siis selle põhjustab üksiku tugivarre kasutamine tagavedrustuses. Samamoodi käituvad ka sierra ja teised ühe õõtsaga tagavedused. Amortidega pole siin midagi pistmist.:eureka:

Vanal mootoril kõik süsteem toimis, tõstis ja lasi madalaks ka kui auto kaua seisabSmile
Aga vot ma nüüd ei teagi, kui ma seda toru mis lekkis välja vahetan kas ta mul hakkab seda tagumist osa uuesti tõstma või ei, sest kust ta seda "signaali" nüüd saab et tõsta või mitte kui teine mootor on, ja kui ma seda uut mootorit ühendasin , siis mingit amordi süsteemi ma seal küll ei näinud:S

Mida ma teen siis nüüd?Big Grin
W123!
Vasta
#7
Sul on juba vahetatud mootor ja käigukast, vaheta siis ka tagavedrud ja tavaamordid, saad odavalt sõitva masina. Nivoosüsteem vajab mootori külge pumpa. Ning kui Sul kusagilt juba lekib, siis ka uusi torusid. Mida ja kuhu, näeb auto all. Ja Sa ei taha teada, mis nende vahetamine maksab, kui seda ise ei tee...Confusedilly: Aega kulub...Confusedilly:

Kiiremini saad tagavedrud-amordid tavaliste vastu vahetades.

Muidugi oleks muhedam, kui ühel kolmel jääks nivoosüsteem toimima, kuid tööd sellega on üksjagu.UZI
Vasta
#8
Selge, niiet selle asjanduse nimi on Nivooamordid?

Aga mul on olemes veel üks roostes kere, millelt ma saaks amorte maha kruttida. Aga oskad sa öelda kuidas saaks aru kas amort on korras või ei? Ma mõtlen kui ma ühelt teiselt seda maha võtan.
W123!
Vasta
#9
Oeh...Confusedilly:

Vajuta SIIA ja saad palju nivooteemalist lugemist. Kui peale seda jääb veel midagi segaseks, eks üritame seletada.
Vasta
#10
v6sa Kirjutas:Oeh...Confusedilly:

Vajuta SIIA ja saad palju nivooteemalist lugemist. Kui peale seda jääb veel midagi segaseks, eks üritame seletada.

Suur aitähSmile
W123!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne