Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 260e pritsesüsteem
#1
Tekkis küsimus. Kust poolt peaks bensiin pritsesüsteemini jõudma . Kas nr 1 või nr 2. juurest?(vaata pildilt)
Küsimust tekkis pärast bensiini filtri vahetust. Nimelt masin ei lähe enam tööle. Sõidupealt kadus jõud ja suri välja. Kuna arvasin et bensiini filter umebs sai see vahetatud, kuid ikkagi tööle ei lähe. Äkki kuskilt vaja õhk välja lasta ?
[Pilt: 180320081208.jpg]
Vasta
#2
1 tuleb sisse, 2 tuleb välja(läheb paaki tagasi). minu teada küll ei ole vaja õhutada. olen ka neid igasugu voolikuid käppind ja siis õhk sisse läind, aga peale väikest ketramist ja tutramist jälle korras UZI

ja nagu näha, tegemist järjekordse probleemse ke-jetronicuga:help:
Vasta
#3
Selline käitumine neil siis tüüp viga ?. Mul muidu olmas teine samasugune peaaegu koplektne mootor, saaks pritse ümber tõsta. Või annab neil midagi teha seal ?
Vasta
#4
proovi pena pump pikalt tööle jätta, selleks peab mingid klemmid kokku panema(las targemad räägivad millised). äkki tõesti kuskil õhk sees.

mõtetu kohe kõike välja vahetada
Vasta
#5
kui kütus otsa saab, siis ka ju õhk sees ja pärast läheb tööle.
kas nr.1 -eni kütus jõuab kui süüdet keerad?
Vasta
#6
Jõuab.. Sellepärast ma küsisingi et tahtsin kindel olla kas ikka õigelt poolt tuleb mul kütus peale. Tal lähevad küünlad märjaks, aga tööle ei lähe.. Säde on olemas.
Pumbaga tegin nii et keerasin süüdet sisse-välja mingi 5min järjest et ikka kütus mootorini jõuaks.. Kui süüde sisse keerata siis pump töötab mingi 4-5 sekki ja jääb siis vait. See peaks normaalne olema tema puhul sest varem toimis samamoodi
Vasta
#7
säde on korralik tugev? ja ei luba ??
Vasta
#8
Säde on hea. Küünlad panin ka uued. Vahepeal nagu lubaks. Pika ketramise peale vahepeal lööb mõne turtsu summutisse. Ja siis vahel kui starterit järgi anda väriseb mootor nagu tahaks tööle minna, ja seda mingi 3-4 sekki järjest, kuni lõpuks täiesti kõss on ..
Vasta
#9
Vaheta küünlajuhtmed ära, võiksid proovida ka teist süütepooli.

Edit: Jagajakaas oli seestpoolt õiget värvi?
Edit2: Ahjaa, kas tühikäigumootor funksib? Gaasi vajutades õrnalt muutub midagi?
Vasta
#10
siis võib olla impulsi andur kalab, mul tuttaval oli ka nii, et lubas ja turtsus, aga käima ei läinud. peale impulis anduri vahetust oli ok
Vasta
#11
Kui säde on olemas, siis pole impulsi anduriga midagi pistmist. Kui impulssi pole, siis ei ole sädet kohe mitte. Impulsi andur kas töötab või on kutu, vahepealset varianti pole.
Vasta
#12
juhe impulis anduri juurest oli sulanud või midagi ja turtsus!
Vasta
#13
Jagaja kaane tegin puhtaks . Lasin veel "elektri kontakti puhastus vahend"-it sinna sisse. Sellega peaks korras olema. Gaasi andes ei muutu midagi. Tühikäigu mootor ? Kust tal see asub? . Ja impulsi anduri kohta sama küsimus. Kus ta asub üldse?
Vasta
#14
impulis andur asub sidurikorvi peal, seal õlifiltri juures kusagil..
Vasta
#15
kui säde olemas ja kütus tuleb peale, siis mingi värdjalik viga ja pakkun impulsi andurit, kuna ise tean juhust.

endal oli sama auto ja nägin elektri jamadega ikka kõva nussiConfusedilly:

kirjuta kindlasti kudias edenebConfusedmile:
Vasta
#16
Eks ma kirjutan jah, kuid siiski tahaks teada kus asub see tühikäigu mootor. Milline välja näeb ja kuidas kontrollida kas töötab. Ise pole sellest varem igatahes kuulnud .
Vasta
#17
Tühikäigumootor on su pildil õlivardast paremal. Näeb välja nagu süütepool kuju poolest. Aga kui gaasi tallates käima ei lähe, sis pole ilmselt selle viga.
Aga VR anduri kohta veel ikka ütlen, et kui säde on olemas, siis ei saa olla impulsi viga. Seda saab ka mõõta - otsilloskoobiga. Kui VR andur järelt võtta, siis ei juhtu peale silindi bensuga täitumise mitte midagi.
Võibolla on kommutaator omadega õhtal?
Vasta
#18
Võibolla. Aga kas kommuntaator läheb läbi lambist sõiduajal ? . Seda ei saa ilma teise kommuntaatorita kontrollida ka kas ta on korras või mitte. Või äkki on tal pistik vigane ja ei anna ühendust.. Ja lõpetuseks , kust kohast kommuntaatori tal leida võib?
Vasta
#19
petronas Kirjutas:Võibolla.  Aga kas kommuntaator läheb läbi lambist sõiduajal ? . Seda ei saa ilma teise kommuntaatorita kontrollida ka kas ta on korras või mitte. Või äkki on tal pistik vigane ja ei anna ühendust.. Ja lõpetuseks , kust kohast kommuntaatori tal leida võib?

Kommutaator on vasaku lanzeroni peal,ütle kommutaatori kood ja ma vaatan kas mul on selline olemas.
Auto on küürakas,ise kah mitte eriti sirge seljaga ja sõbral nimeks Quasimodo.
Vasta
#20
sinu pildi paremas servas on kommutaator, piduritorude all!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 215 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 178 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 411 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 250 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 325 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,941 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 417 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 683 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 770 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w124 Robin03 0 549 10-11-2021, 02:02 AM
Viimane postitus: Robin03



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne