Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
E500 W124 bi-turbo Eestis
#21
Rahu mehed rahu!


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       
Vasta
#22
ja veel


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       
Vasta
#23
NICE
Kuidas süütesüsteem lahendatud on? Kas tal on originaalis jagaja plokikaante otstes?
Tahaks altpoolt kunagi seda massinat vaadelda - kollektorid ja väljalase!

EDIT: ja kus on MOMENDIGRAAFIK Rolleyes
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#24
UZIUZIUZI


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                   
Vasta
#25
Dinostendi graafik tuleb aga mxne p2va jooksul, suutesustemi ja valjalase kohta uurin, aga ei usu saan teada midagi huvitavat, uleb mingi hullu elektroonika sxnu komplekt!:lol:


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Vasta
#26
Retsepti ka minupoolt. Tore oleks ka natuke spetsi teada, kas orig. sisu, mis mootori juhtimine jne.
Vasta
#27
Kus kohast selliste projektide jaoks seljakotiga raha tuuakse?:eureka:
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#28
Ise tööd tehes ei maksa kõik kompott kokku just väga palju. Kallim on tuunida vabalthingavat.
Aga päris hea töö, sisu ikka originaal ma arvan. Alla 1000hp vist küll ei näe põhjust, miks vahetada juppe, eeldades, et mootor üle 500k km läbisõitnud pole.

Ennast huvitaks samuti, mis mootori juhtimist kasutatakse.

Ehk kunagi lähikuude jooksul saab ühe foorumlase vanake Mercedes-Benz V8`le kaks turbot ja korraliku mootorijuhtimise.
Vasta
#29
Vot see on tase.

Kas sellisel masinal ei peaks õhuvõtt olema väljast ja mitte kapoti alt?
Vasta
#30
Ennustame hj numbreid ka? Ma pakun 430...460hj ratastel.
Vasta
#31
R129 Kirjutas:NICE
Kuidas süütesüsteem lahendatud on? Kas tal on originaalis jagaja plokikaante otstes?
Tahaks altpoolt kunagi seda massinat vaadelda - kollektorid ja väljalase!

EDIT: ja kus on MOMENDIGRAAFIK Rolleyes

Hull professoor 2 :lol: ja ega hull.pr.1 ennem rahule ei jää,kui enda "kõveriku"(m.graafiku) kätte saab!:bigsmile:
CL500 & ML500
Ameerikaautode lammutus Eestis.
http://www.v8import.com/SWE/?group=5

Vasta
#32
Moss Kirjutas:Ennustame hj numbreid ka? Ma pakun 430...460hj ratastel.

Kui oleks teada, mis rõhuga töötab, siis oleks lihtsam, ca 450hp on selgelt vähe. Pakuks rattast 550hp - 0.5 bar`iga.

Edit: Aga mõelge, kui selle autoga Silberisse minna ja öelda, et mootor ei käi õige seguga, pange paika. Vin kood ju ei anna midagi:evil:
Vasta
#33
Irw, hents!!!
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#34
Silberi vennad ehmataks hetkeks raudselt ära:lol:

aga iseenesest ma tahaks kõrvale istuda kuna teadu poolest kõrval olles saan ma selle õige tunde kätte:biggrin:

aga mis siin kosta, superlux
Vasta
#35
Sellist võiks testida küll linnavahel:evil:

Nüüd ei jää tal muud üle kui klubiga liituda, siis saab sõiduõiguse ka :evil::evil::evil:
Vasta
#36
Sisu on t2itsa originaal, juhtmestiku kohta ta eriti ei taha midagi r22kida, mingi oma v2ljamxeldud skeem, HJ ~ 620! 900nm Kui k2igukast l2heb laiali siis tuleb uus kast peale(supra oma) ja siis peale testimist kui omanikul tuleb soov siis umberehitamisele 900-1000hj!
Vasta
#37
Väga meeldiv ja tervitatav, et mersude ressurssi keegi positiivselt ära kasutab.

....Aga mul on järgmiseks kevadeks üks kõva plaan selle kõrvale konkurentsi pakkuda. Sellega täituks ka minu unistus.

Loodame siis seda turbo-nelja klubiüritustel näha, kasvõi demoautona.
Vasta
#38
Peaaegu topeltvõimsus- ja vääne. Palju ülelaaderõhk on?

Muidu igati müts maha kodanike ees, kellel on aega ja finantsi jännata sihukeste asjadega. Kohe natuke kadedaks teeb Confusedilly:
Vasta
#39
Krt. sellel autol on 2 liitrit ja 2 silindrit rohkem kui minu omal. Confusedmile:
Ootan põnevusega kui sellega koos samal ajal rajale satuks...

Täielikust ulmest on vaid puudu, et keegi E60 ära "rikuks".
S-klassi V12 paari fööniga on küll sügava mulje jätnud.
Porgand
Vasta
#40
Kui tahad, siis võin sulle pakkuda E60 w124. Täna jäi üks silma. Kuradi kena. Aga mul sellise mootoriga üks teine auto plaanis ära turbotada, kui ta kunagi varsti ära jõuan osta. :evil:
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 värvimine maxatsea 0 694 30-04-2022, 11:13 AM
Viimane postitus: maxatsea
  W124 Automaatkasti käigukang. Vigrii 1 380 02-04-2022, 09:34 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  W201 ja W124 esimesed poriplekid TAD17I 3 474 26-02-2022, 02:15 PM
Viimane postitus: v6sa
  Parempoolsest roolist vasakpoolseks ümberehitatud 2003a CLK eestis arvele võtmine kristo779 1 562 26-03-2021, 09:30 PM
Viimane postitus: v6sa
  Filmivõteteks vaja W140, C140, W220, C215 või W124 mersusid Joel. 4 3,362 25-05-2019, 01:06 PM
Viimane postitus: väikemees
  W124 2.5D Nukkvõll puru HDriider 5 3,727 25-11-2018, 12:33 PM
Viimane postitus: stihl
  W124/S124/C124 grupp Facebookis Gerthsemm 3 3,334 27-03-2018, 06:38 PM
Viimane postitus: Gerthsemm
  25 aastat vana 1992 W124 200D 75hj jõudis miljoni kilomeetrini-keskmine kulu 6L/100km nostromo 8 6,198 27-01-2017, 02:07 PM
Viimane postitus: Priit
  Milline turbo dexter 3 2,827 08-09-2016, 11:11 PM
Viimane postitus: dexter
  Mitu "kurja kutsikat" on Eestis??? weix 20 17,117 23-08-2015, 07:39 AM
Viimane postitus: Karl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne