Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W 126 560 SEC
#1
Mark:  Mercedes-Benz 560 SEC
Esmane registreerimine: 1.11.1991.a.
Läbisõit: 167 000 km (mine tea)
Võimsus: 205kW
Mootori valem: 5,5 V8
Pikkus: 4935 mm
Täismass: 2220 kg
Lisavarustus: kliimaseade, roolivõimendi, kesklukustus, ABS pidurid, 1x turvapadi, 4x elektrilised akende tõstukid, katuseluuk (elektriline), originaal valuveljed (15), püsikiiruse hoidja, 1x elektrilised välispeeglid, 2x elektriliselt reguleeritavad istmed (2 mälu), 2x istmesoojendused, Becker Mexico 2000 stereo (kaasas originaalpult), tagaklaasi soojendus, esimesed tulede pesurid, esimesed udutuled, välistemperatuuri näidik, iluliistud salongis (puitdekoor), peatoed tagaistmetel, tulede korrektor, peatoed esiistmetel, käetugi ees, käetugi taga, must nahkpolster, elektriline antenn, 2x valgustusega peeglid päikesesirmides, nahkkattega käigukanginupp, kõlarid, elektriline tagaruloo.

Värv: hõbedane

Veel: Auto on toodud 2007.a. Jaapanist, mina olen Eestis esimene omanik.

Esialgsed vead: Mootor natuke lonkab tühikäigul töösooja mootori korral, loodetavasti aitab küünalde jms mudru vahetus.
Pendelhooval väike loks, ühest kohast mootor õline, peab uurima, millise tihendi vahelt tuleb.
Samuti peab tsekkama kliimaseadet.

Kerel roostet näha ei ole, spetsialisti sõnul on mõni detail siiski värvitud..

Masin läbis 11.03.2008.a. ametlikus korras ülevaatuse, esmakordselt õnnestus näha autot, millel puudusid samal teljel rataste vahel pidurdusjõu erinevused, samuti oli heitgaas ideaalne.
Ülevaatusevanamees pööritas silmi, et 17a. vanune auto selliseid tulemusi saavutas.

Siin siis edaspidi ülevaade auto juures tehtud töödest:

2008

õlivahetus oü tõstur (asuvad härjapea ja õle tn nurgal, tõsiselt kõrge töökultuuriga mehed)

2009

SN hooaja alguses 179 002km

velgede värvimine www.paadikuur.ee (väikelaevnikud teavadSmile ca 2500kr.

205 65 R15 kasutet rehvid kaasfoorumlaselt 1500kr.

24.04. imre juures tehtud tööd:

nivoo rõhuhoidjad 2tk
süüteküünlad 8tk
lisatud hüdraulikaõli
esisilla järeljooksupadjad 2tk
pendelhoovapuks
esiamordid (bilstein)
alumised sarniirid

kokku 9977kr.

08.06. imre juures:

vahetatud vasaku tagaratta laager
ca 1800kr.

täna, 13.10.09, läbis masin miidurannas tehnilise ülevaatuse ilma märkusteta ning tegi selle hooaja viimase sõidu talvitumiskohta.
sn näit 187 020km

09.04.11 hooaeg avatud, spido näit 191 053km.
amatöörautojuht
Vasta
#2
Igati vinks-vonks kube, natuke iluravi ja kruisima.
ASR puudu jah nagu piltidelt näha, vihmaga ära väga talla siis :evil:

[Pilt: 9a4f45de0e89.jpg]

[Pilt: 831efd26353b.jpg]

[Pilt: fc62c9477c79.jpg]

[Pilt: eceee9332100.jpg]

[Pilt: 533ea07f8728.jpg]

[Pilt: 359068da151c.jpg]

[Pilt: e71a224d3333.jpg]
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#3
Nonii, järjekordne killer liikvel, ei olegi veojõukontrolli... :evil:
Võtaks sõnad tagasi täisoriginaali promomisel, et siis asu vaikselt suuremaid velgi-rehve suveks otsima, kuid soliidseid. Ma vurasin ka natuke aega orikate 15" -stega ja ega väga naljakas ei olnudki kui märjal asfaltil möödasõidul rattaid ringi kippus kakkuma, hjuhh, õnneks sõber ASR suutis ürituse ära blokkida.
Muide see spidokell on üldse omamoodi, esimene kriipsuke on kõrgemal kui tavaliselt 5,6-l.
setud sõitsid seciga
Vasta
#4
aitäh hoiatuste eest!
samas tulin möödunud nädala autoga müügiplatsilt koju liikudes toime samade suvekummidega ka lumistes oludes, kuigi tunnistan, et kinnisõidetud lumekattel oli tegemist- libises nii kergelt gaasi andes kui ka siis libisemise peale gaasi maha lastes, mootoripidurdamise tõttu. mina muljusin lootusrikkalt seda siseõhuringluse klahvi, otsides pidamises mingit erinevust :eureka:
kergesse libisemisesse kuival asfaldil läks aga pärnu maanteelt vabaduse väljakule keerates, kui must W 124 kupee kõrvalreas tõmblema hakkas UZI
kergelt muigama pani keegi kupeekerega volvo mees, kel ferrari logoga kleeps esitiival. hakkas teine paar hommikut tagasi mere puiesteel ette hoiatamata võidu ajama, samuti keegi uue ML 320 CDI juht, kes täiest jõust samal linnatänaval foori tagant startides hädasti minust kiirem pidi olema.
oma seniste autodega liikudes põlegi sellist kogemust olnd...

aga üldiselt olen ilmselt jõudmas ikka, kus sujuval sahisemisel minu jaoks enam väärtust kui konkureerival kõvatamisel Cool

tõeliselt tore oli aga kohata eile põhja puiesteel vastu sõitvat musta imekena SEC-i, mille juht mind märgates sõbralikult tulesid vilgutas :biggrin:
amatöörautojuht
Vasta
#5
Miks sul pöörded nii kõrged on?
Kus vahemikus pöörded on kui käigukang on asendis P ja D?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#6
pöörded on p peal sooja mootori korral ca 700 ehk.
pilt on tehtud eile hommikul foori tagant kohalt võtmise hetkel põlvega rooli hoides Smile
amatöörautojuht
Vasta
#7
Nice pill.
Kõik räägivad siin 5,6 mootori ohtlikkusest märjal asfaldil. Kas kellelgi on 5,6 SECi momendi graafikut tahaks ka pilku peale heita!
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#8
R129 Kirjutas:Kõik räägivad siin 5,6 mootori ohtlikkusest märjal asfaldil. Kas kellelgi on 5,6 SECi momendi graafikut tahaks ka pilku peale heita!
no umbes sama võimas kui tänapäeva 3,2CDI. väänet on sec'il vähem aint. Smile)

sry OT.

[Pilt: 560engine_data.jpg]
Vasta
#9
kena SEC, kui Tartu satud siis tahaks kindlasti pilgu peale heitaSmile
Vasta
#10
Graafikut vaataks isegi huviga, aga eks ta sinna USAraua 5.7 graafiku kanti jääb. Võimsust ja momenti on kindlasti rohkem arenenud tehnika tõttu. Aga momendi graafik peaks päris madalalt rebima hakkama. Ja moment ju kiirendabki. Seepärast pole mul oma 185kW ja 380Nm`iga ühelegi camarole vms V8`le midagi vastu panna. Töömaht........sellele pole vastast.
560/600 SEC`iga tahaks isegi sõita Smile
Vasta
#11
Mnjaa, hiljuti käisime HotPapa SELiga tiirutamas, V8 rahutus tuli kenasti meelde jälle ning just see, mis jõud madalalt taga on. Linnas vahva lasta ja kaeda kuidas spidomeetri kiiremaks liigutamiseks ei pea mootorit nagu üldse pööritama.
setud sõitsid seciga
Vasta
#12
tere,

kehvad ilmad pole lasknud seni auto kallal suurt toimetada, täna sai demonteeritud roostevabast inetud jaapani numbrialused, millele omakorda müügiplatsil vanad plastalused olid juhtmeklambritega kinnitatud.
nüüd on küljes silberist hangit kenad ja uued MB alused. küll siis esialgu silberi mitte klubikirjaga...

samuti kogesin siis täna esmakordselt kõrvalistmel maksimumkiirendust :biggrin:
tartust küllasaabund vend tahtis võimsa masinaga sirgel lõigul hädasti kõvatada Confusedilly:
suviti korduvalt pinnatud asfalt oli sel hetkel kergelt niiske, kuid kickdowni abil esimese käiguga kiirendades pikka rataste puksimist polnudki, korra võttis masinal taguotsa kergelt sudima.

viimase aasta olen igapäevaselt sõitnud 74kW turbodiisel manuaal A4-ga, mil juba 2000 pöörde juures ca 250Nm.
kui kunagi 4a tagasi tartus esmakordselt SEC-i sai proovitud (500 oli vist, heleda nahksisuga, võrdlemisi romu. krt täpselt ei mäleta, aga oli vist selline "Standard" ja "Economy" lülitusvariantidega käigukast) siis avaldas just ka vaiksel kohaltvõtul moment suuremat muljet,  praegu diisliga harjununa MB kohalt minnes väga terav ei tundugi, kui aga 70-80 pealt kickdowniga neljandalt teisele vahetab ja seieri punase ligi ajab, on muidugi teine lugu..Smile
ehk kunagi suvel õnnestub mõne ürituse raames ka teisi 560 mootoriga SEC/SEL-e proovida.
amatöörautojuht
Vasta
#13
Siis ei ole muud kui tuleb lahti sõita korralikult! :bigsmile:
Muidugi arvesta massi ja kabariite (või kirjutatakse gabariite?) ka, üks on esiveoline kilukarp, mis raputab parasjagu iga gaasi-piduri peale, teine on 2 tonni rauda. On Sul käimar ikka "S" asendis muidu v? See teine asend unusta ära, suhtkoht villaseks teeb kasti.
setud sõitsid seciga
Vasta
#14
minu SEC-l ei ole "S" ja "E" valitsanuppu.
amatöörautojuht
Vasta
#15
Telepoiss Kirjutas:minu SEC-l ei ole "S" ja "E" valitsanuppu.

Pühajumalaema, pole jahh... alles nüüd panin pildilt tähele...
Kuule Sul paistab päris põnev eriversioon olevat, peab ikka lähemalt uudistama tulema Smile
setud sõitsid seciga
Vasta
#16
nii,

uue hooaja algus on siin veidi venind, talve veetis masin mõnusas kuivas garaažis pukkidel. mõned nädalad tagasi sai rattad alt ää kruvitud ja nüüd on originaalvalud kenasti uue värvi ja lakiga kaetud.

http://www.paadikuur.ee/index.php?id=13&gallery=32

enne tõsisemaid sõite veel imre juurest läbi- esimesed amordid ja pendelhoova puks vajavad maksimaalse sõidumõnu saavutamiseks vahetust.
edu ja kena kevadet!
Vasta
#17
üleeilasest algas siis uus hooaeg.
eile õhtapoolikul külastasin arglikult imre töökoda sõjamäel, polnud eelmainit kodanikuga varem tuttav.
imre tegi augurikka proovisõidu ja andis nõu, misasju käiguosas vahetama peaks.
järgmisel reedel siis remonti ja eks pärast ole näha, saab autu paremaks või mitte.
seni häirib võrdlemisi ebatäpne rool, juhtides sihuke mõttetu ameerika laeva tunne.
hooaeg algas spidonäidult 179 002km
Vasta
#18
liisel Kirjutas:Ehh kuidas kupeed meeldivad.... Icon_lol

Mulle samuti. :p
Kahju et manuaal kastiga neid siinpool ei liigu eriti. Manuaal kastiga oleks sellega veel lõbusam, aga muidu täitsa normaalne sul see. Palju sul see linnas võtab, kui tohib küsida?
Vasta
#19
tere,

kütusekulu oli möödunud aastal keskmiselt 13l/100km aga elan maal ja purjetan haapsalus, ehk suur osa sõitudest nö pikad maanteeotsad, (tal)linnasõitu läbisõidust ikka alla poole.
manuaalkast sobib ehk tiba sportlikumale masinale...
Vasta
#20
13l/100 ehk siis polegi nii palju. Mäletan kui mu Nissan Primera 2.0 võttis sama palju, kui tal pidur peale jooksis jah noh, nälga ta ei jätnud tol ajal. :p
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik Sm. Västrik 86 80,182 05-11-2022, 11:43 AM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mercedes-Benz 500 SEC, 1990, w126 - taaniel taaniel 45 41,713 14-06-2018, 07:54 AM
Viimane postitus: secman
  w126, 420 SEC, 1989- Shift . Paar uut pilti. Shift 1 3,046 14-05-2013, 07:39 AM
Viimane postitus: hents99
  560 SEC, w126,1990 - 560 SEC 560 SEC 33 24,836 17-02-2010, 09:34 AM
Viimane postitus: hents99
  Rolzi 500 SEC, W126, 1990 Rolz 40 26,041 07-03-2007, 05:59 PM
Viimane postitus: Kalev



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne