Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kah w140 mõlgub meeltes..
#1
Nii, seoses igasugu asjadega sh vajadus suurema masina järgi, pikkade otste kahekordistumine jpm olen pidanud plaani vahetada oma väikse püssi suure uimase diisli vastu, antud juhul siis huviorbiidis w140 mudel... Vähestest kolmestest diislitest jäi silma see->
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Suht kirves, eitea kas ka väärt?

Samas tuleb ka müüki mu c32, esialgu klubiringis, vahetused ka teretulnud... äkki on kellelgi paremat kolmesajast 140 pakkuda, tingimustega võib ka 350 olla, kui kuulikindel on Smile)
Bensukat hetkel ei soovi, pole otstarbekas kuni 1500 km nädalas sellega sõita, mis on ka mu autovahetusplaanide põhiideeks..

Ärge maha lööge päris, kuulan lihtsalt maad...

Edit: 140 S-diislite mehed võiks mind selle auto olemusega kah kurssi viia: reaalne küttekulu maanteel (lubatud kiirusega sõites), mida silmas pidada, kui vaatama minna jne...
Samas võib pakkuda ka w203 c200 ja 220cdi masinaid vahetuskaubaks aga T-mudel ainult...

Terv,

Rauno
perpetum mobile
Vasta
#2
Ehh, loobud AMG-est........
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#3
Väga vastumeelselt kusjuures... kuid mitte igaveseks Wink
perpetum mobile
Vasta
#4
Ma ei tea, kas see aitab Sind, aga ma loobuks C klassist iga kell S-i kasuks, isegi siis, kui C AMG oleks :biggrin:
Muide, millal siiakanti satud, võiks mõnedkümned õled teha :bigsmile:
Teemasse seda et, kui tahad HEAD sadaneljakümment saada, pead hoolikalt valima/otsima, neid on ikka rõipeks sõidetutena sitaks palju müügis!
Vasta
#5
Innu Kirjutas:Ma ei tea, kas see aitab Sind, aga ma loobuks C klassist iga kell S-i kasuks, isegi siis, kui C AMG oleks :biggrin:
Muide, millal siiakanti satud, võiks mõnedkümned õled teha :bigsmile:
Teemasse seda et, kui tahad HEAD sadaneljakümment saada, pead hoolikalt valima/otsima, neid on ikka rõipeks sõidetutena sitaks palju müügis!

Õlle võib ikka teha :lol:
C amg tegelt on sõiduelamus, krt kehv on loobuda sellest... Eriti mõeldes sellele, palju on aega ja raha läinud, et masin perfektselt korda saaks... Aga ratsionaalsuse huvides tuleb võtta vastu see otsus osta reisiauto endale, siuke rahulik disla. Lihtsalt antud olukorraga ei sobi lihtsalt enam see masin kokku, ta veel pere ainuke auto kah...
140, mis on raiped, moodustavad valdava enamuse turul müüdavast, seega saab see otsimine suhtkoht raske olema aga... Ah, eks paista, kui sobivat raha enda masina eest ei saa ja korralikku 140 või 203T mudelit ei leia, jätan asja sinnapaika üldse...
Ilmselgelt ei anna ma seda masinat sandikopikate eest ära.
perpetum mobile
Vasta
#6
rauntz Kirjutas:Ilmselgelt ei anna ma seda masinat sandikopikate eest ära.

No C32 müük vist Eestis eriti lihtne pole arvestades hinda ja aastat. Ning loomulikult ülepakkumist Saksas. Ja ega siinsetele ei tee ka selgeks, et 70 kilo alguses rohkem makstes ja saades korraliku pilli hoiad 150 lõpus kokku.

Aga 203 T - millist mootorit otsid? 270 või sobiks ka 220?
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#7
220 oleks ikka eelistatum tegelt, tal selline hea ökonoomususe/võimsuse suhe.
Eks ta nii ole jah selle c32-e müügiga, kuid loodetavalt saab ikka enam-vähem hinna kätte... Igatahes proovima peab. Masin on igatahes korralik, järgmine omanik saaks normaalse eksemplari vähemalt.
perpetum mobile
Vasta
#8
No siis peaks enne veel ühe rajapäeva tegema :evil:
Aga w140 on häää ja mugav...
Vasta
#9
Ega jah, kuiva rada polegi saand sõita, tea kas jõuabki...
perpetum mobile
Vasta
#10
Väga tore, millal?Cool

Edit: patt oleks maha müüa kui pole isegi autot 100% kasutanudExclamation
Vasta
#11
njaah, seda küll Smile
Aga nadi oleks enne müüki ära ka lõhkuda Smile
Ja veel - nagu ma ütlesin, ega müük väga kindel pole kah...
perpetum mobile
Vasta
#12
rauntz Kirjutas:220 oleks ikka eelistatum tegelt, tal selline hea ökonoomususe/võimsuse suhe.
mulle on jäänud nagu mulje, et just 270 on see millel on need head suhted.
Vasta
#13
marek Kirjutas:
rauntz Kirjutas:220 oleks ikka eelistatum tegelt, tal selline hea ökonoomususe/võimsuse suhe.
mulle on jäänud nagu mulje, et just 270 on see millel on need head suhted.

Noh, 270 pole prooviautoks polnud, rohkem paberite ja kuulujuttude põhjal räägin Confusedmile:
200 ja 220 mõlemad mul natuke aega sõidukid olnud, nendel nt maanteel küttekulu vahe pea et puudub jääb sinna 4,7 ja 5 vahele (noh, mootorimaht on sama ju) kuid minekuvahe on tunda ikka...
Võib-olla tõesti oleks 270 see õige, on kellelgi äkki kogemust jagada?
perpetum mobile
Vasta
#14
rauntz Kirjutas:200 ja 220 mõlemad mul natuke aega sõidukid olnud, nendel nt maanteel küttekulu vahe pea et puudub jääb sinna 4,7 ja 5 vahele (noh, mootorimaht on sama ju) kuid minekuvahe on tunda ikka...
Võib-olla tõesti oleks 270 see õige, on kellelgi äkki kogemust jagada?
Markkol on, 2,7'l on vist mnt'l tiba suurem kulu, aga mitte oluliselt. mineku vahe on meeletu.
Vasta
#15
sõber just ostis w140, mõnus auto..ülemiste ristmikul sõideti ette-kannatada sai tuli, veidi kapotist ja põrkeraud, sõber sõidab hetkel ringi..uute osadega remont läheb 134k, kindlustus ei taha maksta, tahab autot endale, sõber ei taha anda..lepiti vist kokku et otsivad euroopast kasutatud varuosi ca 74k eest.Ainult ksenoontuld ei saa, seda tüüpi paigaldati vaid pool aastat ja saab ainult uue 31K.maksab...
Hea auto, aga avariid ei soovita teha, isegi kui ise süüdi ei ole..
Vasta
#16
Avariid ei tahaks ühegi autoga teha, mis siin rääkida, egas nt. c amg-l ka need jupikesed kõikse odavamate killast pole. Hetkel kasko peal, kuigi vaja pole seda õnneks kordagi läinud, masin avariivaba.
Olen muidugi kuulnud igasugu jutte 140 varuosade hindadest kuid nende vajaduse tihedus on keskmisest väiksem kuuldavalt (juhul kui on tegu hoitud masinaga)...
perpetum mobile
Vasta
#17
marek Kirjutas:
rauntz Kirjutas:200 ja 220 mõlemad mul natuke aega sõidukid olnud, nendel nt maanteel küttekulu vahe pea et puudub jääb sinna 4,7 ja 5 vahele (noh, mootorimaht on sama ju) kuid minekuvahe on tunda ikka...
Võib-olla tõesti oleks 270 see õige, on kellelgi äkki kogemust jagada?
Markkol on, 2,7'l on vist mnt'l tiba suurem kulu, aga mitte oluliselt. mineku vahe on meeletu.

Tõesti, peaks 2,7-t ka ikka proovima, muidu ei oskagi hinnata...
perpetum mobile
Vasta
#18
rauntz Kirjutas:
marek Kirjutas:
rauntz Kirjutas:200 ja 220 mõlemad mul natuke aega sõidukid olnud, nendel nt maanteel küttekulu vahe pea et puudub jääb sinna 4,7 ja 5 vahele (noh, mootorimaht on sama ju) kuid minekuvahe on tunda ikka...
Võib-olla tõesti oleks 270 see õige, on kellelgi äkki kogemust jagada?
Markkol on, 2,7'l on vist mnt'l tiba suurem kulu, aga mitte oluliselt. mineku vahe on meeletu.

Tõesti, peaks 2,7-t ka ikka proovima, muidu ei oskagi hinnata...


S203 C 30 CDI AMG T-modell


Antall sylindre 5 (rekke)
Antall ventiler 20
Slagvolum 2950 cm3
Kompresjon 16,5
Effekt 231 HK ved 3800 o./min.
Dreiemoment 540 Nm ved 2000-2500 o./min.
Drivstofftank 62 liter
Dekk 225/45 R 17 foran
245/40 R 17 bak
Akselerasjon 0-100 km/t 7,0 sekunder
Topphastighet 245 km/t
Forbruk per 10 km
-bykjøring 1,04 liter
-langkjøring 0,61 liter
-snitt 0,79 liter
Transmisjon 5-trinns elektronisk styrt automatgir

Akselavstand
271,5 cm
Lengde 454,1 cm
Bredde 172,8 cm
Høyde 146,6 cm
Snudiameter 10,76 meter
Totalvekt 2210 kg
Egenvekt 1630 kg
Bagasjevolum
-med bakseter nedfelt 470 liter
1384 liter

:evil:
1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas
Vasta
#19
Täna just tõin küüraka remondist ära. Lasin esimesed õõtsapuksid, kondid ja rattalaagrid vahetada. Paar päeva tagasi vahetasin ise kettad+klotsid.
Ei ütleks, et just kõige kallimad jupid on. Ise kasutan febi-bilstein juppe remontimiseks.
Nüüd auto jälle haudvaikne....
Pidevalt korras hoitud, siis pole mingit suurt üllatust oodata. Aeg-ajalt ikka tasuks juppe vahetada, just veermiku osi, mitte lasta täiesti ära surra juppidel, siis ühe korraga remontida päris kirves laks.

Ahjaa, kuna ema sõidab S`iga, siis juhtus ükspäev selline lugu, et mingi debiilik sõitis lahtisel pinnatud kattel täie kiirusega nii, et kive lendas. Ja loomulikult 1 kivi jättis suunatule sisse 2cm diameetrise augu. Teine kivi lendas esiklaasi, nüüd mõraneb, puurida ei saa enam.
Ja suunatuledega oli nii, et 1 osta ei saanud, sest samasugust poest ei saand nagu küljes, pidin mõlemad ära vahetama.
Mainin ära, miks ütlesin, et ema sõidab. Mina oleksin selle idika kinni püüdnud(ja ehk talle ühtteist ka selgeks teinud :evil: ) ja siis oleks asjad kindlustuse kaudu ära ajanud. Aga noh...nüüd tuleb oma õlg alla panna.

Õnneks saan ma väga heade hindadega juppe, ja remont on suhtkoht sõbrahinnaga kindlas kohas.

Aga muidu auto nagu auto ikka. Eks raskemate masinatega kuluvad lihtsalt veermiku osad kiiremini, kuid küürakal on need võrreldes 7`ste bemmidega kõvemast materjalist ja kestavad kauem.



rauntz Kirjutas:Avariid ei tahaks ühegi autoga teha, mis siin rääkida, egas nt. c amg-l ka need jupikesed kõikse odavamate killast pole. Hetkel kasko peal, kuigi vaja pole seda õnneks kordagi läinud, masin avariivaba.
Olen muidugi kuulnud igasugu jutte 140 varuosade hindadest kuid nende vajaduse tihedus on keskmisest väiksem kuuldavalt (juhul kui on tegu hoitud masinaga)...
Vasta
#20
Uku Kirjutas:
rauntz Kirjutas:
marek Kirjutas:
rauntz Kirjutas:200 ja 220 mõlemad mul natuke aega sõidukid olnud, nendel nt maanteel küttekulu vahe pea et puudub jääb sinna 4,7 ja 5 vahele (noh, mootorimaht on sama ju) kuid minekuvahe on tunda ikka...
Võib-olla tõesti oleks 270 see õige, on kellelgi äkki kogemust jagada?
Markkol on, 2,7'l on vist mnt'l tiba suurem kulu, aga mitte oluliselt. mineku vahe on meeletu.

Tõesti, peaks 2,7-t ka ikka proovima, muidu ei oskagi hinnata...


S203 C 30 CDI AMG T-modell
  

Antall sylindre   5 (rekke)
Antall ventiler   20
Slagvolum   2950 cm3
Kompresjon   16,5
Effekt   231 HK ved 3800 o./min.
Dreiemoment   540 Nm ved 2000-2500 o./min.
Drivstofftank   62 liter
Dekk   225/45 R 17 foran
245/40 R 17 bak
Akselerasjon 0-100 km/t   7,0 sekunder
Topphastighet   245 km/t
Forbruk per 10 km    
-bykjøring   1,04 liter
-langkjøring   0,61 liter
-snitt   0,79 liter
Transmisjon   5-trinns elektronisk styrt automatgir

Akselavstand  
271,5 cm
Lengde   454,1 cm
Bredde   172,8 cm
Høyde   146,6 cm
Snudiameter   10,76 meter
Totalvekt  2210 kg
Egenvekt   1630 kg
Bagasjevolum
-med bakseter nedfelt   470 liter
1384 liter

:evil:

Jahh aga kustkohast küll siukest saab, pole ju tegu just kõikse levinud amg mudeliga... See oleks muidugi kõikse parem variant...
perpetum mobile
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W140 S500 Preda 14 7,119 26-01-2020, 11:24 AM
Viimane postitus: nostromo
  MB w140 S600 andrjuha84 8 6,131 01-06-2018, 09:02 PM
Viimane postitus: Heinar
  W140 S320 Sel ktmduke 0 2,181 30-01-2018, 02:19 PM
Viimane postitus: ktmduke
  w140 spetsialisti ja ostu abimeest bless011 6 5,365 12-09-2017, 02:37 PM
Viimane postitus: bless011
  w140 valik - kes mida teab antud mudelitest ?! andres23 9 6,597 08-09-2015, 07:16 PM
Viimane postitus: Heinar
  w140 S-Klass 04/1991...09/1998 marek 18 42,631 11-03-2015, 11:04 AM
Viimane postitus: Veka
  S 320, W140 1991 kuulutus Dannn 6 6,638 15-10-2014, 10:09 PM
Viimane postitus: väikemees
  W140 s350 td . Kas osta või mitte ? lincoln84 5 5,879 10-12-2013, 09:27 PM
Viimane postitus: Laur
  w140 800BBK Mike22 7 5,717 08-03-2013, 08:45 PM
Viimane postitus: igiliikur
  W124 CE 3.0 või W140 S350 110kw? AivarMM 12 9,136 13-11-2012, 09:51 AM
Viimane postitus: V@hh



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne