Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Silberauto - jälle jama :P
#1
http://hinda.ee/kategooria/autoremont/et...o-ulemiste

Seal tüüpidel muidugi Ami'de masinad. Mõni mersumees võiks kah kirjutanud olla oma seiklustest Tongue
Vasta
#2
Eilses Autolehes tehti test: Toyota MR2 oli vaja tagatulepirn ära vahetada ja selle murega käidi Tallinnas kümnes erinevas esinduses. Ainult ühes kohas saadeti pikalt, võite ise edasi arvata mis koht see oli...:evil: Kusjuures eelmine aasta sama testiga sama asi.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#3
Oli jah seal autolehes siuke asi... Ega ta samas tükki küljest poleks võtnud, ma arvan, suhtumise asi...
perpetum mobile
Vasta
#4
rauntz Kirjutas:Oli jah seal autolehes siuke asi... Ega ta samas tükki küljest poleks võtnud, ma arvan, suhtumise asi...

Just täpselt. Kusjuures Mazda esindus oli kliendile üllatuseks Mazda kirjadega komme istmele poetanud, suhtumise asi.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#5
Ja ometi on Silberauto üks edukamaid ettevõtteid Baltimaades - ju Mercedese enda tugev bränd mängib siis nii palju ja rahameeste soov MB endale osta.

Aga väikese märkusena ütlen ühte head asja MB teeninduse kohta - varuosade kättesaadavus. Enamus asju tuleb ju paari päevaga ja kui Poolas pole siis Saksas on peaaegu KÕIK (kui ei ole just vaja tehast tööle panna et vana SLRi kerepaneele tootma hakata) olemas.
Enda isal sõideti FIATil tagaluuk mõlki ja öeldi et tellivad tehasest liini pealt - MIDAAAAAA...................? Ja juba kolm nädalat tuleb asi.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#6
töökaaslasel oli väike nina kõks ja alhva romeero oli 2-3kuud faktos. :help:

ja pealegi väga nigel töökvaliteet...nina tükid pandi viltu ette ja ööldi, et ise sõitsid kõveraks...TASE! :lol:
Vasta
#7
sõber tegi kõksu vana S klassiga, teise juhi süü..
Tuli,kapott ja p.raud maksavad kokku 134k! Kindlustus pea peal, tahavad kasutatud juppidaga remonti teha, 74k! Tuld kasutatud ei ole, lühikest aega toodetud ksenoontuli, 34K. Nii on nende varuosadega ..
Vasta
#8
Fakto kohta oleks endal ka paar pirakat öelda, seoses bussi 4x järjest prsse läinud starteriga ning 0x oli see garantiijuhtum. Ikka oli mõni tore muu põhjus, mida juht valesti oli teinud. Ooteaeg juppidel ja tööl... ee alla kuu ei maksa arvestada. + muud asjad, ei viitsi kõike meenutada...
Fuckto on selle koha nimi.
perpetum mobile
Vasta
#9
noh, mai tea mehed, need esimese posti lingis sõna võtvad vennad tunduvad mulle tüüpilised persestsaajad, kel jamad igal sammul. Esimene lugu lõhnab kangesti mingisuguse OÜ Autenori reklaami järele ka.
No ja teine- 'aasta pärast oli aku jälle tühi' :lol:
Vasta
#10
Selle pirni vahetuse minu isiklik arvamus on ( mitte tööandja) , et see on sama hea, kui minna Loomaaia väravasse ja sealt küsida banaani.
Meie majast tõesti 200 m kaugusel on orig. Toyota esindus olemas. Miks siis mitte kenasti juhatada inimene õigesse kohta?
Eelistatud seisus on ikka Mercedese omanikud.
Nagu ise lugesite läheb keskmiselt vormistamise ja toimetamise peale ca 15-30 minutit. Ja uskuge mind meistritel on ainuke võimalus tegeleda vormistamiste ja muude küsimustega ainult siis, kui kliente ei ole.
Hakkad vormistama sisse autot mis ei ole ,kunagi käinud ( kindlasti ei ole ka klient kunagi käinud) programmidesse, teed töökäsu, leiad expressServise mehe, kes koheselt vahetaks pirni ( kellel on enivei päeva tööd ees mis on 10x tähtsamad) ajad auto sisse ja siis selgub, et ei oska seda tuld lahti võtta või pole sellist pirni. Milleks teha endale lisa tööd`? Reeglina sellistele klientidele ei sobi hinnad ja jne jne jne. Ühesõnaga ükski heategu ei jää karistmata.
Ma oleks veel aru saanud, kui tegemist oleks elulise probleemiga näiteks sõidaks Mercedes-Benz keskuse ette auto millel on rehv puru ja tagavara ei ole jne jne. Kindlasti aidatakse. Park pirn läbi ei takista ju sõitmast 200 m õigesse kohta?
Veelkord tegemist on minu isikliku arvamusega.
Teistes teenindustes kus klient sai abi ei vormistatud midagi pooltel juhtudel a ´la anna 25.- jne. Vot selline tegu on karistatav igas majas.
Ma ei tea, kuidas mujal aga meil ei välju laost mitte ükski asi ilma arveta. Kui meister leiab ise pirni krt teab kust siis ei ole tal mingit alust küsida kliendilt raha.
Vasta
#11
Et pigem see Silberautolik käitumine just eesti mure. Sattunud erinevates uutes ja vanades euroopa riikides Mercedes-Benz esindusse ja on ikka igast jamast ja iga kell välja aidatud. Ja arved pahatihti odavamad kui eesti omad.
Et enam kui kindel on, et kui tuleb silberis mõne autoga hoolduses või muidu remondis käija ja tuttavaid pole siis paras peavalu. Ja peamiselt selle peavalu annab just suhtumine - et oli pappi uus Mercedes-Benz osta on ka pappi uusi vidinaid külge keerata.

Samas ikka ostame mersusid edasi ja paraku peame silberis ka hoolduses käima.
Vasta
#12
Box Kirjutas:Selle pirni vahetuse minu isiklik arvamus on ( mitte tööandja) , et see on sama hea, kui minna Loomaaia väravasse ja sealt küsida banaani.
Meie majast tõesti 200 m kaugusel on orig. Toyota esindus olemas. Miks siis mitte kenasti juhatada inimene õigesse kohta?
Eelistatud seisus on ikka Mercedese omanikud.
Nagu ise lugesite läheb keskmiselt vormistamise ja toimetamise peale ca 15-30 minutit. Ja uskuge mind meistritel on ainuke võimalus tegeleda vormistamiste ja muude küsimustega ainult siis, kui kliente ei ole.
Hakkad vormistama sisse autot mis ei ole ,kunagi käinud ( kindlasti ei ole ka klient kunagi käinud) programmidesse, teed töökäsu, leiad expressServise mehe, kes koheselt vahetaks pirni ( kellel on enivei päeva tööd ees mis on 10x tähtsamad) ajad auto sisse ja siis selgub, et ei oska seda tuld lahti võtta või pole sellist pirni. Milleks teha endale lisa tööd`? Reeglina sellistele klientidele ei sobi hinnad ja jne jne jne. Ühesõnaga ükski heategu ei jää karistmata.
Ma oleks veel aru saanud, kui tegemist oleks elulise probleemiga näiteks sõidaks Mercedes-Benz keskuse ette auto millel on rehv puru ja tagavara ei ole jne jne. Kindlasti aidatakse. Park pirn läbi ei takista ju sõitmast 200 m õigesse kohta?
Veelkord tegemist on minu isikliku arvamusega.
Teistes teenindustes kus klient sai abi ei vormistatud midagi pooltel juhtudel a ´la anna 25.- jne. Vot selline tegu on karistatav igas majas.
Ma ei tea, kuidas mujal aga meil ei välju laost mitte ükski asi ilma arveta. Kui meister leiab ise pirni krt teab kust siis ei ole tal mingit alust küsida kliendilt raha.

Laseme siis edasi: suhtumises on asi, ei miskis muus. Miks siis ülejäänud 9 teenindust kuu peale ei saatnud ja tegid asja ära? Oletame, et see inimene tahaks varsti või tulevikus Mersut osta, kas see pole negatiivne tagasilöök natuke kui selline suhtumine? Olgu, sulle ei meeldinud Toyota, räägime siis Mersudest. Sprinteril läks summuti katki, hääled nagu V8 USA raual. Läksin siis kohale, selgus et busse Järvel enam ei tehta, Maardu rida. Okei, mis teha, logistiliselt oleks mulle Järve küll ideaalne (kohe kõrval töötan). Maardus öeldi järjekorraks 2 nädalat. Okei, bussi on remonditud ainult Silberis ja tahtsin nii jätkata, panin aja kinni. Kuna ei teadnud keegi täpselt mis jupp katki on, ütlesin Järvel, et äkki saaks korra peale ajada ja vaadata mis seal täpselt viga. Saaks selle jupi remondiajaks ära tellida kui laos pole jne. Müürsepp vaatas mind sellise näoga, et mida veel!?! Ei neil pole sellist aega ega võimalust. Ega midagi, sõitsin siis 2 nädalat V8 häältega ringi ja siis Maardusse. Loomulikult läbipõlenud osa laos ei olnud, panin uue aja nädal aja pärast. Kokku sõitsin siis 3 nädalat plärisevalt ringi mingi 2500 eeku maksva jupi pärast, sest Järvel lihtsalt oli suht savi mis seal bussi all toimub. Muide, see buss ja ka eelmine sealt uuena ostetud ja ainult seal remonditud.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#13
Karl Kirjutas:
Box Kirjutas:Selle pirni vahetuse minu isiklik arvamus on ( mitte tööandja) , et see on sama hea, kui minna Loomaaia väravasse ja sealt küsida banaani.
Meie majast tõesti 200 m kaugusel on orig. Toyota esindus olemas. Miks siis mitte kenasti juhatada inimene õigesse kohta?
Eelistatud seisus on ikka Mercedese omanikud.
Nagu ise lugesite läheb keskmiselt vormistamise ja toimetamise peale ca 15-30 minutit. Ja uskuge mind meistritel on ainuke võimalus tegeleda vormistamiste ja muude küsimustega ainult siis, kui kliente ei ole.
Hakkad vormistama sisse autot mis ei ole ,kunagi käinud ( kindlasti ei ole ka klient kunagi käinud) programmidesse, teed töökäsu, leiad expressServise mehe, kes koheselt vahetaks pirni ( kellel on enivei päeva tööd ees mis on 10x tähtsamad) ajad auto sisse ja siis selgub, et ei oska seda tuld lahti võtta või pole sellist pirni. Milleks teha endale lisa tööd`? Reeglina sellistele klientidele ei sobi hinnad ja jne jne jne. Ühesõnaga ükski heategu ei jää karistmata.
Ma oleks veel aru saanud, kui tegemist oleks elulise probleemiga näiteks sõidaks Mercedes-Benz keskuse ette auto millel on rehv puru ja tagavara ei ole jne jne. Kindlasti aidatakse. Park pirn läbi ei takista ju sõitmast 200 m õigesse kohta?
Veelkord tegemist on minu isikliku arvamusega.
Teistes teenindustes kus klient sai abi ei vormistatud midagi pooltel juhtudel a ´la anna 25.- jne. Vot selline tegu on karistatav igas majas.
Ma ei tea, kuidas mujal aga meil ei välju laost mitte ükski asi ilma arveta. Kui meister leiab ise pirni krt teab kust siis ei ole tal mingit alust küsida kliendilt raha.

Laseme siis edasi: suhtumises on asi, ei miskis muus. Miks siis ülejäänud 9 teenindust kuu peale ei saatnud ja tegid asja ära? Oletame, et see inimene tahaks varsti või tulevikus Mersut osta, kas see pole negatiivne tagasilöök natuke kui selline suhtumine? Olgu, sulle ei meeldinud Toyota, räägime siis Mersudest. Sprinteril läks summuti katki, hääled nagu V8 USA raual. Läksin siis kohale, selgus et busse Järval enam ei tehta, Maardu rida. Okei, mis teha, logistiliselt oleks mulle Järve küll ideaalne (kohe kõrval töötan). Maardus öeldi järjekorraks 2 nädalat. Okei, bussi on remonditud ainult Silberis ja tahtsin nii jätkata, panin aja kinni. Kuna ei teadnud keegi täpselt mis jupp katki on, ütlesin Järvel, et äkki saaks korra peale ajada ja vaadata mis seal täpselt viga. Saaks selle jupi remondiajaks ära tellida kui laos pole jne. Müürsepp vaatas mind sellise näoga, et mida veel!?! Ei neil pole sellist aega ega võimalust. Ega midagi, sõitsin siis 2 nädalat V8 häältega ringi ja siis Maardusse. Loomulikult läbipõlenud osa laos ei olnud, panin uue aja nädal aja pärast. Kokku sõitsin siis 3 nädalat plärisevalt ringi mingi 2500 eeku maksva jupi pärast, sest Järvel lihtsalt oli suht savi mis seal bussi all toimub. Muide, see buss ja ka eelmine sealt uuena ostetud ja ainult seal remonditud.

Laseme siis edasi: suhtumises on asi, ei miskis muus. Miks siis ülejäänud 9 teenindust kuu peale ei saatnud ja tegid asja ära? Oletame, et see inimene tahaks varsti või tulevikus Mersut osta, kas see pole negatiivne tagasilöök natuke kui selline suhtumine? Olgu, sulle ei meeldinud Toyota,
Sinul on oma arvamus minul oma ja mõlemal on meil selleks õigus.
Keegi pole kedagi kuu peale saatnud nagu väidad vaid juhatati minu arvamuse kohaselt täiesti mõistetavalt õigesse kohta.

Sinu juhtum on küll ehe näide, kuidas asjad olema ei peaks jällegi muidugi minu isiklik arvamus.( kui see muidugi nii oli nagu sa väidad mingi võimaluse oleks vast ikka saanud aga kinldasti mitte kohe, kuna bussi tõstukeid on täpselt 2 tk ja nende peale on reeglina elu minutite pealt ette planeeritud 1-3 nädalaks.) Ja mingit vabandust siin olla ei saa, et ei ole aega vaadata jne.
Rohkem ma ei kommenteeriks asju. Avaldasin enda arvamust pirni vahetuse osas ja kui jätkame siis on teada, kuhu see teema välja jõuab.
Vasta
#14
Karl Kirjutas:Laseme siis edasi: suhtumises on asi, ei miskis muus. Miks siis ülejäänud 9 teenindust kuu peale ei saatnud ja tegid asja ära? Oletame, et see inimene tahaks varsti või tulevikus Mersut osta, kas see pole negatiivne tagasilöök natuke kui selline suhtumine? Olgu, sulle ei meeldinud Toyota, räägime siis Mersudest. Sprinteril läks summuti katki, hääled nagu V8 USA raual. Läksin siis kohale, selgus et busse Järval enam ei tehta, Maardu rida. Okei, mis teha, logistiliselt oleks mulle Järve küll ideaalne (kohe kõrval töötan). Maardus öeldi järjekorraks 2 nädalat. Okei, bussi on remonditud ainult Silberis ja tahtsin nii jätkata, panin aja kinni. Kuna ei teadnud keegi täpselt mis jupp katki on, ütlesin Järvel, et äkki saaks korra peale ajada ja vaadata mis seal täpselt viga. Saaks selle jupi remondiajaks ära tellida kui laos pole jne. Müürsepp vaatas mind sellise näoga, et mida veel!?! Ei neil pole sellist aega ega võimalust. Ega midagi, sõitsin siis 2 nädalat V8 häältega ringi ja siis Maardusse. Loomulikult läbipõlenud osa laos ei olnud, panin uue aja nädal aja pärast. Kokku sõitsin siis 3 nädalat plärisevalt ringi mingi 2500 eeku maksva jupi pärast, sest Järvel lihtsalt oli suht savi mis seal bussi all toimub. Muide, see buss ja ka eelmine sealt uuena ostetud ja ainult seal remonditud.

Asi tõesti silberi suhtumises ainult. Arvatavasti asi muutuks kui Silberile tekiks mingi teine firma kõrvale kes sammuti Mersut hooldaks ja müüks.
Omal kogemust aasta ABC motorsiga, sealgi järjekord 2 nädalat, kui korra helistasin, et bussil on üks pidur nats peael, siis paluti homseks buss tuua, et küllap jõuab kusagil vahel üle vaadata, ega ei saa ju lasta 2 nädalat pidur peal ringi sõitta.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#15
Ühesõnaga silberauto müüb rohkem autosi kui suudab teenindada.

Ühes tuntud riisiesinduses (2 aastat 4 erineva autoga seal käinud) pole kordagi olnud teeninduse ooteaeg üle 2-3 päeva. Enamasti eelmine päev helistad järgmiseks hommikuks viid auto.

Kõikide kordadega rahule jäänud.

Silberist kogemus kutsikaaegadest:
Auto suri välja pidevalt. 3 korda käisin diagnostis. maksin pea 3k eeku (too aeg oli see veel raha ka).
Vea leidis üks tuttav 2 minutiga - süütepool. viisin 4 õlut diagnosti eestSmile

Viimati kui kuuel tahtsin sildu regullida viisingi selle riisiesindusse... oli viisakas suhtumine, öeldi veel et ilus auto ja töö kiire ja korralik. Silberis vaadati kutsikaga stiilis "mida kurat sa rott siit otsid?".

Ahjaa, sellest samast riisiesindusest ostsin ise tutika riisi ja soovitasin ka äial sealt riis soetada - käive ainuüksi minu kaudu firmale 850 000 eek. Lihtsalt selle eest et oma vanade pannidega seal käies oli suhtumine alati heasoovlik ning töö korralik.

Suhtumisest algab kõik...
Vasta
#16
Tehke mis tahate, mina ka aru ei saa, miks peaks Mercedes-Benz'i esindus tegelema Toyota pirni vahetusega....seda enam, et seda ei saa just oluliseks puuduseks nimetada auto puhul....
Aga muust osast ei räägi, uue ja kalli autoga on norm käija, kõik OK.

Aga suhtumine, no ma ei või, endal head võrdlused, kuna autod väga erinavad.
Aga W126.....parimad kogemused varuosade ostmisel...kui hinnaküsimuse peale saad vastuse: "Kallis" ja seda kaks korda järjest....et sul nagunii raha pole, et seda osta...kurb on vaadata, et tavaline palgaline varuosamüüja on võtnud endale ülesande minu majanduslikku sesiukorda hinnata....

Suvel käisin 560 SECiga 250 000 hooldust tegemas (et service raamat edasi jookseks). Masendav - pean ise saksa keelt tõlkima ja service raamatuga vehkima, mis on vaja teha. Muuga ei suudetud hakkama saada kui õlivahetusega..arusaam 250 000 hooldusest, kuigi service raamatus on kõik kirjas, mis vaja teha...ja ütlesin 5x et tehke kõik, mis 250 000 hooldus ette näeb....Aga iga silmapaar vahib sellise näoga, et mida sa siin oma panniga teed....
G-ga (400CDI) käija pole mingi probeem, keegi ei vaata kahtlaselt ja altkulmu.....

Puudub absoluutne lugupidamine selle vastu, mis ei ole just hetk tagasi müügisalongi uksest välja sõitnud....see on kurb ja ilmselt ei muutu ka kunagi...Tean nii mõndagi inimest, kes on loobunud MB ostmisest ja omamisest just Silberauto tõttu...

Ei tea mis elu Maardus on aga samas Tataris on öö ja päev Järvega võrreldes, ainult väga positiivsed kogemused.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#17
Järvelt saanud kõik 115 ja 123 osad kiirelt ja norm hinnaga . Kuigi jah kahjuks on seal vaid üks inimene kes viitsib ja leiab kataloogist vanemate MB de osad ülesse. Teised nagu ei oska või ei viitsi otsida. Peegel ja esiklaasi tihend 114/115 lubati poolast kohale tuua nädalaga . 2 päevapärst oli kohal. Positiivne. Oma vanakestega pole sinna remonti tikkunud.

Aga Sprinteritega on küll nalja saanud. Uuena ostetud ja käidud ka korralises hoolduses kuni garantiiaja lõpuni. Garantii lõppedes jälle hooldust minnnes tegema teatati, et esisillas vaja suurem remont teha ca. 50 kilo hinnaks. Sellest loobuti ja ka kõikidest muudest teenustest . Buss sõidab siiani , ei kolise ei logise ainult mõned vardad ja puksid on vahetatud 10 aasta jooksul . Muidugi ls, ka suurel 360.000 ainult.
Ja väiksel 250.000 .
Vasta
#18
Tavaliselt on kõik ikka konkreetses inimese suhtumises kinni, kellega parasjagu "asju" aetakse - kas siis varuosaletis, remonditöökojas või tööde vastuvõtmisel. Ja kontingent on seal ikka seinast seina.
Eks seda suhtumist on kõvasti monopoolne seisund Eesti turul voolinud. Vahet pole kuidas 10 a vanusele autoomanikule ütled - homme on ikka tööd ja leiba laual sest ei jõua tutikatel 1,5 millistel autodel rehvegi ära vahetada. Raha tuleb aknast ja uksest.

Aga kodanikud kui teile tehakse liiga siis kirjutage SAKSA. Ja uskuge need e-mailid jõuavad peale teatud ajalist ringlemist kliendi rahulolu osakonda. Seejuures tasuks muidugi emotsioone vältida ja faktid kirja panna koos nimede jms-ga. Elu on ju õpetanud et sitt hakkab ülevalt voolama ja alla jõudes muutub ta aina suuremaks.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#19
Karl Kirjutas:Oletame, et see inimene tahaks varsti või tulevikus Mersut osta, kas see pole negatiivne tagasilöök natuke kui selline suhtumine?
miks negatiivne? ostku siis kohe uus Mercedes-Benz ja pole probleeme, saab silberis pirne vahetada ja ka mujal esindustes kui isu tuleb Smile
Vasta
#20
Minu väike väikseinimese arvamus!
Tuttav, olles teel Hispaaniast Eestisse jäi Prantsusmaal hätta 124-ga. Treiler toimetas kiirteeäärest lähimasse esindusse. Esindusest võeti kõne Inglismaale kus tõlgiti jutt ümber, tel. teel kuna kodanik ei valdand prantsuse oma. Auto tehti kiirkorras korda ning treileri eest raha ei võetud.

Saatsin Silberautosse meili ühe vanema Mercedes-Benz varuosa kohta, vastust ootan juba pikalt. Tahaks kirjutada siia hulga roppe sõnu aga...
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Sveitsi numbrialuste vahetamine Silberauto numbrialuste vastu nostromo 6 5,224 28-07-2013, 08:54 PM
Viimane postitus: Ermo
  Iirimaa kelmid tegutsevad jälle! Harry 11 5,872 12-02-2013, 05:22 PM
Viimane postitus: Harry
  Silberauto sügisene pakkumine indrek 0 1,764 20-10-2009, 05:11 PM
Viimane postitus: indrek
  Silberauto - kiitus! Karl 12 6,175 04-08-2008, 08:53 PM
Viimane postitus: jansa
  Silberauto Talvesafari 2006 clk230 0 1,758 07-03-2006, 11:13 PM
Viimane postitus: clk230
  jama kui käed on liiga lühikesed Markko 1 2,545 07-12-2005, 01:40 PM
Viimane postitus: clk230



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne