Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
s320 CDI, W220. 2002 aasta ei lähe enam käima
#41
R129 Kirjutas:No nüüs sa said jah selle vooliku lahti, sest hõrendus puudus, enne seda aga surus mitme kilomeetrine õhusammas voolikut oma pesasse tagasi Smile Ja kui voolik kruvikeerajaga kangutades maha saadi, siis oli üks suur kahin ja imemine seal otsas. Tagasi läks voolik muidugi imehästi - pannes imeva toru lähedale tõmbas lumpsti ennast kinni.

Tuulutus peaks paagi peal asuma. Seal on metalltoru (4-5 cm) ja ühesuuna klapp selle otsas (see olevat sul ka mitte töökorras olnud) - äkki oli jääs või muda täis pigem viimane sest kummmitoru oli otsast ära tulnud paagi "viltuse" asendi tõttu. Igatahes sinna külge käib kummivoolik mille teine ots asub logari all - ka see oli sodi täis olnud.

Igatahes ma üten uuesti, et kui sul paak jäi selles suhtes korda, et saad seda edasi kasutada siis täna jumalat. Kas võis olla, et sul oli suht vähe kütet sees kui see jama pihta hakkas?

ma ei saa sellest jutust hästio aru. nagu ei olnud seal voolikus mingit tõmmet ja see tõmme mis paagis oli see kadus juba, siis ära kui kork maha keerati. ja kuidas nad survet mõõtsid,kui nad isegi ei saanud seal mingeid voolikuid lahti. see teema väga vigane igatahes. ja mootorikatetid ka tagasi ei pandud,minuarust väga kahtlane teema esinduse kohta. ja kui nad oma vea nn kirjutasid sinna töölehele, siis peaks ennem asjkas ikka veenduma ka mitte oletama,et see peaks olema viga ,et ühel oli samamoodi. haige:bash::bash::bash::bash::bash::bash::bash:
Vasta
#42
No tõesti raske seletada neti teel - lihtsalt rääkisin kahest voolikust: tuulutusvoolikust mis umbes oli ja sellest voolikust mis mootoriruumis filtri juures asus. Sina väitsid et viimasest sisse puhudes kostis paagis solinat mis on õige sest selleks ajaks ei olnud paak enam vaakumis ja võttur asus kütte sees.

Ja haiget pole siin midagi - paak oli kortsus järelikult kui ettevõte tahab garantiid oma tööle anda siis tuleb kogu süsteem välja vahetada.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#43
R129 Kirjutas:No tõesti raske seletada neti teel - lihtsalt rääkisin kahest voolikust: tuulutusvoolikust mis umbes oli ja sellest voolikust mis mootoriruumis filtri juures asus. Sina väitsid et viimasest sisse puhudes kostis paagis solinat mis on õige sest selleks ajaks ei olnud paak enam vaakumis ja võttur asus kütte sees.

Ja haiget pole siin midagi - paak oli kortsus järelikult kui ettevõte tahab garantiid oma tööle anda siis tuleb kogu süsteem välja vahetada.

ma sain aru millest sa rääkisid,minuarust on see teema kahtlane ja ma ei usu seda juttu. ja kahtlane on sinu aktiivsus selle teema puhul. nagu oleks sa ise sellega seotud???? teine küsimus oli,kuidas nad voolikut lahti ei saanud, vaakumiga polnud seal mingit pistmist. ja kuidas kontrolliti, et kütuse surve on nõrk?????
Vasta
#44
No jäägu sulle sinu arvamus, mulle jääb minu. Ja minu aktiivsus: no ütleme et seda pole mõtet siis foorumis lahkama hakata, võta endale teadmiseks et ma pole millegagi Silberiga seotud. Rääkisin lihtsalt selle diagnostikuga.

Kui sa ei tea kuidas küttesüsteem täpselt töötab, siis ongi raske asjade vigadest ja põhustest ja võimalikest tagajärgedest aru saada. Näiteks kas tead seda, et ka vilets tagasijooks võib põhjustada paagis vaakumi. Tundub uskumatuna aga nii ta  on just tänu ventüüritorule (põhimõtet osti netist) millega täidetakse võtturi väikene paak.

Ja eks proovi inimesele kes pole seda paaki seest lammutanud selgeks teha, et vilets tagasijooks tähendab seda, et 0 % tagasijooksust läheb võtturi paaki ja 100 % sellest sitast tagasijooksust läheb paabi põhja kust ta ise enam võtturisse ei lähe. Aga see selleks sinu puhul oli viga hoopis lihtsam-vaakum oli KOGU SÜSTEEMIS PAAGIST PUMBANI. Ja toru ei saanud sellepärast kohe kätte, et VAAKUM hoidis seda toru (filtri juures) kinni. Millest sa aru ei saa?

EDIT: Üldiselt kui sa tahad et keegi sinuga vaidleks võid minna Silberisse ja lasta endale selgeks teha kuidas viga autol diagnoositi jne. See võimalus on ju kliendil alati olemas - kasvõi pretensiooni näol vms. Mina ei saa sellest kahju ega kaasu. Lihtsalt ühe puuga tervet töökoda sõimata "paks koht" on minuarvates liiga lapselik ja mõtetu.

EDIT 2: Unustasin sinu küsimusele vastata. Filtri juures on läbipaistev toro ja sealt on näha kui õhku tõmbab. Ja rõhku ei ole vaja niiöelda ise mõõta vaid sul on juba nii tark auto mis arvutile ise ütleb palju kütte kõhk on kõrgsurvepumbas (ja õhu tõttu süsteemis oli see ümmargune null)
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#45
R129 Kirjutas:No jäägu sulle sinu arvamus, mulle jääb minu. Ja minu aktiivsus: no ütleme et seda pole mõtet siis foorumis lahkama hakata, võta endale teadmiseks et ma pole millegagi Silberiga seotud. Rääkisin lihtsalt selle diagnostikuga.

Kui sa ei tea kuidas küttesüsteem täpselt töötab, siis ongi raske asjade vigadest ja põhustest ja võimalikest tagajärgedest aru saada. Näiteks kas tead seda, et ka vilets tagasijooks võib põhjustada paagis vaakumi. Tundub uskumatuna aga nii ta on just tänu ventüüritorule (põhimõtet osti netist) millega täidetakse võtturi väikene paak.

Ja eks proovi inimesele kes pole seda paaki seest lammutanud selgeks teha, et vilets tagasijooks tähendab seda, et 0 % tagasijooksust läheb võtturi paaki ja 100 % sellest sitast tagasijooksust läheb paabi põhja kust ta ise enam võtturisse ei lähe. Aga see selleks sinu puhul oli viga hoopis lihtsam-vaakum oli KOGU SÜSTEEMIS PAAGIST PUMBANI. Ja toru ei saanud sellepärast kohe kätte, et VAAKUM hoidis seda toru (filtri juures) kinni. Millest sa aru ei saa?

EDIT: Üldiselt kui sa tahad et keegi sinuga vaidleks võid minna Silberisse ja lasta endale selgeks teha kuidas viga autol diagnoositi jne. See võimalus on ju kliendil alati olemas - kasvõi pretensiooni näol vms. Mina ei saa sellest kahju ega kaasu. Lihtsalt ühe puuga tervet töökoda sõimata "paks koht" on minuarvates liiga lapselik ja mõtetu.

EDIT 2: Unustasin sinu küsimusele vastata. Filtri juures on läbipaistev toro ja sealt on näha kui õhku tõmbab. Ja rõhku ei ole vaja niiöelda ise mõõta vaid sul on juba nii tark auto mis arvutile ise ütleb palju kütte kõhk on kõrgsurvepumbas (ja õhu tõttu süsteemis oli see ümmargune null)

käisin juba esmaspäeval silberis.meister kes selle asjaga tegeles, pidavat suusareisil olema ja tuleb alles 4 veb, niiet ei saanud ma midagi tarka sealt hetkel.
kindlasti on silberis ka inimesi, oskavad ja tunnevad oma töööd, aga kui sellised rohelised sellel alal ka seal koos on,siis peaks keegi ennem nende töid ja asju kontrollima ka, mitte arvamuste põhjal tööd välja laskma. si**a silberi kohta olen vägagi palju kuulnud, arvan, et mul on põhjus küll seda kogutöökoda sõimata. väga palju puusse pannud sillajuppide ja amortisaatoritega. neil muidugi lihtne vahetame selle ära, siis vaatab mis veel vahetada annab. klient maksab ja saksast saab pappi, milles küsimus. vb seal käibki asi sedasi,et vaadatakse kes nõus ja kes mitte, keda saab lüpsta, keda mitte.

ja aru ma ei saa sellest, kui sa keerad paagilt korgi maha,siis pole enam kütusefiltrini ka enam mingit vaakumit ja voolik tuleb väga lihtsalt sealt maha. ma ei näinud küll filtri juures mingit läbipaistvad voolikut, kõik musta värvi. ja kui see võtturi koht lähebki viltu vaakumi mõjul, siis elusees deformeerunud asi ennast sirgeks ei vääna, see nagu vägagi kindel. ja kui sa selle diagnostikuga rääkisid,miks ta siis veakoodi ajust üle ei kirjutanud, nagu selle põhilise asja,mis oleks pidanud tegema. kontrolliti igast muud paska,mis mittekuhugile ei viinud ja diagnoositi vale viga, mille eest ma maksin mõtetult raha??? pluss,veel ei maksa keegi kinni transpordikulusi ja automaadile pole üldse hea slepis vedamine. pidin ise veel üle kontrollima ja veel koht kus üle kontrollisin taheti ka raha saada. see nagu vägagi külvab usaldust ametliku esinduse suhtes.
ahh las ta olla,mis siin ikka vaielda,mina jään kindlaks faktidele ja selle põhjal ka kogu see jama alguse sai.
Vasta
#46
Oot-oot. Lehtmetallist ruumiline konstruktrioon võib vabalt peale jõu lakkamist esialgse kuju taastada. Ka ulatusliku deformatsiooni korral.
Võib, aga ei pea...Confusedilly:

Kütusepaak ongi sihuke tobe konstruktsioon oma vaheseinte ja süvenditega.

Kütuse imiliini võis vabalt jääda vaakum, kui kütusevõtturi deformatsiooni tõttu kütust paagist lihtsalt peale ei tulnud. Jällegi: teoreetiliselt võis. Aga kas praktiliselt jäi...:confusedangry:

Igal juhul tasub Silberi käest aru pärida. Kui nad ikka kala näoga vea kõrvalt remondivad, siis ükjs põhjendatult vihane klient võiks neid natuke raputada küll.

R129 peale pole mõtet karjuda, ta ju pole Su autotki näinud. Lihtsalt ennustab siin netipaksu pealt.

Tõsi, ma südamest loodan, et mittekäivituva auto korral Silber ikka mõõdab ka tegelikku survet kütteliinis, mitte ei usu auto andurit...
Vasta
#47
Minul diisliga selline isiklik kogemus:
Autoks Fiat Ducato (annate selle andeks ma loodan). Paagis kütuse imemistoru otsa sõelfilter oli ühest servast lahti ja lipendas. Lihtsalt suva hetkedel imes toru sõela endale vastu ja pealevool oligi häiritud kuna just toru kohal oli sõel oluliselt enam sodine ja hangunud parafiiniga koos. Puhudes, paagis mulin ja taas kõik kokku ühendades sõitis taas. Vahel kümneid/sadu vahel vaid pool kilomeetrit. Oi sai alles otsitud seda viga. Seda enam, et lastes paagist omavoolu teel küttel joosta võisid rahumeeli paagi tühjaks lasta ja ei aisatki hälvet.
Äkki see teadmine abiks diagnoosimisel?
Vasta
#48
No loodame et siis saab õigus ja tõde jalule seatud kuigi juba Tammsaare leidis et ega nad käsikäes väga käi.

Selle korgi kohta oskan ainult niipalju kosta, et mina sain aru, et nad proovisid seda küttetoru enne paagi korgi avamist kätte saada. Lõpuks saidki kruvikaga maha ja kuulsid imemist. Seejärel avasid paagi korgi ja kostus samuti krussis coca-cola pudeli hääl kui sinna õhku sisse puhuda (paak taastas oma kuju). Rohkem ma ei tea. Seda kas veakoodid maha lasti ka ei tea. Pakun vaid välja, et kui leiti, et kütterõhk on 0 siis hakati uurima miks kütet pole ja vaadati et torus on mullid sees (ise pole seda toru vaadanus) ja siis proovitigi seda toru lahti kangutada (koos kruvikaga lõpuks). Jne jne.

Silla kohta tean niipalju, et väga palju on sellised juhuseid: tuuakse auto ja leitakse et rooliots on läbi (täiega laks sees) ja koliseb. Muud puksid on OK, väänamisel ei anna tulemust. Silber vahetab rooliotsa ära - kui aega saab siis tehakse proovisõit (tavaliselt küll mitte). Järgmine päev on tige klient ukse taga ja räägib et nihhujaa peded mida te tegite auto ikka koliseb. Ja siis selgub, et ka
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#49
Ma üldse ei saa aru,miks nii suur poleemika selle paagi deformatsiooni pärast.
Eesti toll ju kasutab valgustusega kaameraid,mis lastakse paaki,et kontrollida nn.võõrkehade olemasolu.See annaks kõige kiirema vastuse.Kellelgi ikka kuskil mõni tuttav.
Vasta
#50
ma ei ole küll konkreetselt näinud, aga ma ei usu et kui auto läks sul käima ja sõitsid mingi maa maha ja siis mootori aju äkki taipas, et aku on liiga tühi ja jättis auto seisma. seda teavad vist küll paljud, et W211 lülitab tühja aku korral mugavusfunktsioonid välja, aga kui auto käima veel kuidagi läheb, siis seisma ta autot küll ei jäta kuidagi.
nii et paagi jutt on igatahes reaalsem ja ma usun et nii asi oligi.
kütuse rõhku vaadatakse loogish et arvutist, kas sa mõtled et seina pealt võetakse manomeeter ja mõõdetakse 1000bar survet? ega see 124 bensukas ei ole.
mootorikate unustati ära... see on jah vastik pisiasi, mis selle raha eest võiks tagasi pandud olla.
R129 on liiga hooliv teema suhtes? mõni hooliv inimene on veel maailma jäänud... minu arust ei ole kuritegu.
Ma ei tea sellest Imrest küll midagi, aga ma kaldun arvama et need mehed on iseõppijad, mitte Mercedes-Benz tehase poolt koolitatud ja usu või ära usu, aga see loeb nii keerulise auto puhul palju.
Vasta
#51
elektrik Kirjutas:ma ei ole küll konkreetselt näinud, aga ma ei usu et kui auto läks sul käima ja sõitsid mingi maa maha ja siis mootori aju äkki taipas, et aku on liiga tühi ja jättis auto seisma. seda teavad vist küll paljud, et W211 lülitab tühja aku korral mugavusfunktsioonid välja, aga kui auto käima veel kuidagi läheb, siis seisma ta autot küll ei jäta kuidagi.
nii et paagi jutt on igatahes reaalsem ja ma usun et nii asi oligi.
kütuse rõhku vaadatakse loogish et arvutist, kas sa mõtled et seina pealt võetakse manomeeter ja mõõdetakse 1000bar survet? ega see 124 bensukas ei ole.
mootorikate unustati ära... see on jah vastik pisiasi, mis selle raha eest võiks tagasi pandud olla.
R129 on liiga hooliv teema suhtes? mõni hooliv inimene on veel maailma jäänud... minu arust ei ole kuritegu.
Ma ei tea sellest Imrest küll midagi, aga ma kaldun arvama et need mehed on iseõppijad, mitte Mercedes-Benz tehase poolt koolitatud ja usu või ära usu, aga see loeb nii keerulise auto puhul palju.
kes on imre. ja veakood,ei tulnudki akust,vaid sellest,et õhk oli kütuse asemel pumbas.
Vasta
#52
elektrik Kirjutas:Ma ei tea sellest Imrest küll midagi, aga ma kaldun arvama et need mehed on iseõppijad, mitte Mercedes-Benz tehase poolt koolitatud ja usu või ära usu, aga see loeb nii keerulise auto puhul palju.

Ja sa arvad, et Silberis töötavad Mercedes-Benz tehases koolitatud mehaanikud ja elektrikud? Ma arvan, et kui sul oleks 100% õigus, siis ei viriseks keegi nendega.
Ka iseõppinud mehed oskavad tööd teha, aga tõesti, sageli pole neil spetsiaalseid tööriistu, mistõttu peavad nad ise midagi mõtlema hakkama.
Kui aga on spets tööriist ja töömees, kes ei oska sellega midagi teha?
Milline variant on siis parem?

Edit: Võibolla Tallinna Silber on selline koht, kus tulevad mehed Mercedes-Benz tehasest ja mina loll tean ainult Tartu kohta rääkida. Võibolla on tõesti nende vahe nagu öö ja päev, et üks esindus on päälinnas ja teine kusagil väikealevikus. Igaljuhul tean mina, et sinna lähevad otse kutsekoolist(keskhariduse baasil) autoremondi lõpetanud töömehed - tean, sest üks sõber veidi aega tagasi töötas seal.
Vasta
#53
Kui tahad tööd kus ei võeta liigset raha, makstakse omad vead kinni, siis tuleb Saksa minna!
Ainuke aga tõesti,kas nad siin ikka nii väga eksivad.
Vasta
#54
Koolitust viib Silberis Mercedese saksa koolituskeskus läbi.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#55
R129 Kirjutas:Koolitust viib Silberis Mercedese saksa koolituskeskus läbi.

Ok, nüüd siis tean, enam ei loobi asjata sõnu.
Aga kuidas see koolitus toimub? Kas mingil teatul ajal või iga uus töötaja saab koolituse siis kui tööle hakkab? Ja kas see toimub igas Mercedes-Benz esinduses?
Vasta
#56
hents99 Kirjutas:
R129 Kirjutas:Koolitust viib Silberis Mercedese saksa koolituskeskus läbi.

Ok, nüüd siis tean, enam ei loobi asjata sõnu.
Aga kuidas see koolitus toimub? Kas mingil teatul ajal või iga uus töötaja saab koolituse siis kui tööle hakkab? Ja kas see toimub igas Mercedes-Benz esinduses?

Ei oska rohkem kommenteerida kui et näiteks uue auto puhul saavad nii elektrikud kui ka luksepad koolituse. Ja minuteada on siis teistest Balti riikidest kuulajad kohal. Aga esmakoolitus - eeldan et lihtsalt eriharidus ja siis võib ka alguses liohtsamaid töid teha.
Toimub ka spets koolitusi kus aut. kasti insener Saksast tuleb ja räägib näiteks terve päev 7 käigulisest üllitisest.

Aga kasutades matemaatika termineid - koolitus on tarvilik kuid mitte piisav tingimus heaks tööks.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#57
Sõber oli 10 aastat seal tööl, käis Saksas koolitusel paar korda ja Soomes täiendõppel.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W220 2001 abs tuli V2inoV2nge 1 51 Eile, 08:09 AM
Viimane postitus: v6sa
  2001 W220 s600 vasaku süüteploki viga V2inoV2nge 3 154 16-04-2024, 11:26 PM
Viimane postitus: HotPapa
  W220 süütelukk ja ebaühtlane käimine Carmet 1 167 30-01-2024, 05:19 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W220 vajub alla MAV 1 194 11-12-2023, 12:07 PM
Viimane postitus: siimruz
  w220 2005 õhukompressori relee einar220 0 181 14-11-2023, 12:44 PM
Viimane postitus: einar220
  W220 õhkvedrustus jamab. 2nni 1 356 11-07-2023, 12:14 PM
Viimane postitus: Marksus
  W220 S500 99a kellaploki ekraan ei toimi 2nni 2 606 23-12-2022, 06:14 PM
Viimane postitus: TõnisL
  W220 Keyless go kaardi vahetus icecube 2 386 28-10-2022, 07:02 PM
Viimane postitus: Rolz
  W220 tagatuled MAV 0 424 07-09-2022, 06:26 PM
Viimane postitus: MAV
Photo S 126 3,0 1987 aasta probleem RS süsteemig traavers1 3 774 28-06-2022, 07:29 AM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne