04-08-2011, 11:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-08-2011, 11:26 PM ja muutjaks oli Riho-Peeter S..)
Denis, milliste parameetrite järgi on kokkuvõttes MB770 W07/150 klassi võrra kõrgem kui MB600 W148/157? Sa ütled, et see on subjektiivne (mida see muidugi on), kuid kokkuvõttes peaks olema võimalik otsustada, kumb on kõrgem klass ja/või kumb on kumma järeltulija/eelkäija. Minu arusaamist mööda on MB600 W148/157 kokkuvõttes MB770 W07/150 järeltulija. MB600 W148/157 mootor on kõrgemast klassist kui MB770 W07/150 kapoti all. Mugavus, tehniline tase ja mõõtmed on samast klassist. Kui see nii ei ole, siis millised on argumendid?
Kas Sul on lisada mõni MB540K neljaukselise eksemplari foto? Üks huvitavamaid MB540K kupeesid on Autobahn Kurier, mis on vaatamiseks välja pandud MB Stuttgardi muuseumis. Teine samasugune liigub aeg-ajalt Saksamaa tänavatel - nagu võime YouTube'ist näha. Paraku on need kaheukselised. Neljaukselist oleks huvitav vaadata.
Kas Sul on lisada mõni MB540K neljaukselise eksemplari foto? Üks huvitavamaid MB540K kupeesid on Autobahn Kurier, mis on vaatamiseks välja pandud MB Stuttgardi muuseumis. Teine samasugune liigub aeg-ajalt Saksamaa tänavatel - nagu võime YouTube'ist näha. Paraku on need kaheukselised. Neljaukselist oleks huvitav vaadata.
Riho-Peeter Simson
harrastusautoajaloolane
harrastusautoajaloolane