Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
600S 93a.
#1
Küsimus selline, mootoril puudu kompressioon pooltel silindritel ühelt poolt. Kuulsin kusagilt et V12 pidi nukkvõllidega mingi probleem olema!? Kes teavad, paluks abi või infi. Muidugi lisak on juhtmesari traditsiooniliselt pude mis kohe ära vahetamist vajab. Aga vaevab see, et miks kompressioon on puudulik?
Vasta
#2
Teeme siis tuju rõõmsaks: juhtmestik maksab (oleneb kuhumaani puru on) 10 Kilo ja kui kõik on mäda siis 40 veel juurde Smile

Kompressioon: nendel mootoritel ei ole veel silindrite väljalülitamist nii, et mingi mehaaniline viga. Äkki vaatad ketiliini üle - kas on märgid paigas või on minig mega väljavenimine vms viga!
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#3
sry OT: Aga millisest juhtmestikust jutt käib. Olenkuulnud ennemgi V12 juhtmestiku probleemist. Kuna endalka nüüd see mootor siis hakkas huvitama mind.Shy
Vasta
#4
Seisab ees mootori lahti võtmine et ketti kontrollida, siit küsimus palju peab eest lahti võtma, kas pääseb lihtsalt või tuleb radikad ja muu eest ära võtta, kuidas tal klappidega lood on kas lajatavad pähe või ei?
Juhtme sarja vahetus pole muidugi eriline probleem, pihustid + muu sari mis mootori peal jookseb on kõigest ca 40 juhet, 10k välja lasta pole eriti mõtet. Küsimus veel juhtme sarja kohta, et kui mootori pealne sari on isolatsioonist vabanenud( kui lahti võtsin siis pudenes kõik ümbert ära kaasa arvatud ka kõik pihusti toitejuhtmed mis on eraldi isolatsiooni-rüü sees, ka tempanduri juhtmed ja nukkvõlli anduri juhtmed) on ka seda üle jäänud auto juhtmestik või ei?
Vasta
#5
ei, ainult mootori läheduses juhtmed on ära "kõrbend". Mercedes-Benz tegi 92-96 loodussõbralikke juhtmeid mis aga ei kannata kuumust ja pragunevad ära ja lähevad lühisesse. ma ei näe mingit mõtet maksta uue komplekti eest 10+k. seal pole mitte midagi keerulist ja võib vabalt ise kõik juhtmed ära vahetada. muidugi tuleb kõik juhtmed otsast lõpuni(klemmist klemmini) ära vahetada, sest just kõige kitsama kohapealt on kõige hullemas seisus.
Vasta
#6
Põhimõtteliselt Mareku jutt õige, kuid siiski väike täpsustus.
Ka kimp mis läheb kapoti alt kaitsmekarpi (paremalt poolt - ehk siis kõrvalistuja pool ja jookseb kojamehe mehhanismide juurest) mädaneb varem või hiljem ära (ei ole reegel aga suht tihti on nendega probleeme olnud). Iseenesest juhtmete vahetus ei ole probleem hakkajale mehele - ma mõtlen seda mis asub mootori peal. Pane uued - AGA tee ikka õigesti, sest hiljem  on kuradima raske sealt juba vigu otsida.
Ära tuleks vahetada ka juhtmed millel on lihtsalt isolatsioonis praod sees. Sest niiskus kläheb sinna vahele ja hakkab niiöelda signaali segama - kui ta näiteks ennast teise juhtme prakku maandab. Ehk siis selline peavalu autoelektrikule kui vaja viga otsida. Ühesõnaga ära alahinda ÜHTEGI pragu juhtmetes.

Aga sa ära eriti seal isolatsioonita juhtmestikuga süüdet anna kui ikka pühusti juhe on keres siis võib juhtplokk ka viga saada :hump:

Aga ketiliini kohta oskan öelda - et peaaegu kõik tööd selle auto juures on MOOTOR MAHA. Ehk võibolla saab ka kuidagi läbi urruaugu hambaplommide parandust teha - aga näiteks Silberis kus vajalikud pukid jne olemas saab "mootor maha" küll kiiremini kui muudmoodi. Eks otsusta ise.

Kui kogu töö on tehtud siis VÄGA SUUREPÄRANE diagnostika nipp ja hinne tehtud töödele on järgmine:
1. Istu autosse
2. Käivita mootor
3. Veendu et mootori töö temp on 80+ kraadi C järgi
4. Veendu et mootor on tühikäigul, käiguvaliku moodul on asendis P
5. Ava mootorikate - tõmamtest kergelt õiget hooba
6. Too Hansapangast tuttuus 1 kroonine münt
7. Aseta münt sisselaske kollektori peale
8. Kui münt seisab ja ei kuku ümber (nii umbes 5-10 s) võime lugeda töö teostatuks. Olen ise proovinud korras mootori peal ja ka pilti teinud
9. Kui münt kukub siis on midagi mootoris PEEEEEETIS. Keegi on avariis või ei pihusta korralikult või minig muu kala. Alusta otsast peale mootori remondiga.:help:
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#7
Küsin siin teemas kiirelt ära pistikute kohta, kas neid saab ka eraldi kusagilt osta? Silberist vist saab ainult juhtmepunti.
On mõnel silma jäänd? ELFA kataloogist suurt midagi ei leidnud.
Vasta
#8
hents99 Kirjutas:Küsin siin teemas kiirelt ära pistikute kohta, kas neid saab ka eraldi kusagilt osta? Silberist vist saab ainult juhtmepunti.
On mõnel silma jäänd? ELFA kataloogist suurt midagi ei leidnud.
saab ikka, aint silberist mitte ELFA'st. Wink
Vasta
#9
Oled kindel, et pistikuid saab eraldi? Ma käisin aju pistikut küsimas ja öeldi, et ainult terve komplekt juhtmeid. Kui saaks pistikud, siis teeks küürakale kohe uued juhtmed peale, seal samuti loodussõbralikkus näitab märke.
Eks ma lähen homme uurima.
Vasta
#10
hents99 Kirjutas:Oled kindel, et pistikuid saab eraldi? Ma käisin aju pistikut küsimas ja öeldi, et ainult terve komplekt juhtmeid. Kui saaks pistikud, siis teeks küürakale kohe uued juhtmed peale, seal samuti loodussõbralikkus näitab märke.
Eks ma lähen homme uurima.
mis "aju" silmas pead?
Vasta
#11
Sellist asja:


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#12
selle oma vist eraldi ei saa jah, ma pidasin silmas rohkem mootori pealt pistikuid.
Vasta
#13
Jah, nüüd huvitaks rohkem mootori pealt pistikud. Poolteist aastat tagasi, kui oma kutsikale mootori swapi tegin ja pistik puudus, siis otsisin pea igalt poolt seda pistikut, tundus juba suht lootusetu üritus.
Ok, aitab kõrvalisest jutust, teema algatajal suurem mure.
Vasta
#14
Kui üritan ülevalt poolt vaadata märke, kas kett on paigas, ilma et mootori maha võtan. Sisselase maha ja kaaned pealt, kas siis on keti märke näha? Küsimus veel, kus tal need märgid olema peavad?
Vasta
#15
Ja veel, kui pean tõesti mootori maha võtma, mõtlesin teha kap.remmi kohe ka siis, aga kust jupid võtta kas esimusest või Kadaka teelt või on veel mõni teine parem paik?
Vasta
#16
Tee enne lahtivõtmist eeltööd, uuri, kust ja mis hinnaga mida saad.
Ma vaatan sulle neid märke. Minuteada muidu keti sättimiseks kaasi pole vaja maha kiskuda. Ma arvan, et piisab klapikambrikaantest ja mootori esipaneelist, kitsaks läheb raudselt, aga midagi pole parata.

Miks üldse peaks kap.remonti vaja olema? Kui klapid pähe käind pole ja kõik nagu muidu peaks töötama, siis ei ole mõtet hakata remontima.
Ploki ülepuurimine vähendab ilmselt tohutult edasist vastupidavust.
Vasta
#17
Ehk on abiks.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Vasta
#18
Tänud mulle edastatud informatsiooni eest.
Nõndaks, juhtmepakk on uus tehtud, tempanduri pistikute lahtivõtmine on probla aga tegelikult on kõik teostatav. Aja poolest kulus umbes 8h ja juhtmesari mootori peale ongi uus.
Küsimus veel: nukkvõlli otstes on mingid, arvatavasti, mähised või andurid, mis otstarve ja kuidas töötab, kuidas testida, kas nendes võib olla põhjus kui survet pole poolel mootoril, vähemalt 4 silindril.
Vasta
#19
Deem, sul neid silindreid suht palju kah :biggrin:
Need otstes on nukkvõlli ajastuse muutjad. Keerab nukka veidike siia-sinna. Kuid siiski ei tohiks survele mõjuda.
Töötab siis magnet klapiga, magnet klapp avab õlikanalid ja õlisurvega keerataske kaldhammasrattaga nukkvõlli edasi-tagasi.
Vasta
#20
Ära sa kap-remmi sellele mootorile küll tegema hakka. Juppide hinnad on päris...noh eks sa ise uuri Big Grin ja juppe on päris mitu ka (12potti) ...
v12 alumise otsa resurss korraliku hoolduse puhul on ikka sinna 1 000 000km kanti nii et ei näe nagu mõtet...aga kui hooldatud pole siis...
Muidugi klappide lihvimine jms tihendite vahetus paha ei tee, see tasuks ära teha küll kohe kindlasti saab asi parem.
Mis puutub ülepuurimist, siis alumiinium ploki puhul tasuks see kohe kindlasti ära unustada. Sellega kaotad tehasepoolt tugeva seinatöötlus kihi ja seetõttu võib jääda ka selle remonditud mootori eluiga lühikeseks. Saab muidugi puurida ka Al. plokki üle, kuid siis tuleb nn "kõva pind" taastada ja seda tehakse kõige lähemalt soomes...R-koneistus näiteks...aga hind on krõbe...üks auk juba oli päris korralik euride hulk...

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w140 350td 93a. probleem mootoriga mallorM 6 5,235 15-12-2010, 01:50 AM
Viimane postitus: Laur
  W140 600 300kw 93a, mõningad detailid jäid järgi QULLIVER 12 8,199 17-12-2008, 05:17 PM
Viimane postitus: QULLIVER
  S 320 w140- 93a. käigukast tuksis tiit001 2 2,931 14-10-2008, 07:04 PM
Viimane postitus: tiit001
  93a ja üles drosseklapid? hents99 5 2,809 10-03-2008, 09:13 PM
Viimane postitus: hents99
  S420 93a.käivitus probleem siimruz 3 3,437 22-01-2006, 12:25 PM
Viimane postitus: siimruz



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne