Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB-dest ja muudest autodest
#1
http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=7162 teemas käidi välja seisukohti, mille kohta tahan oma arvamuse öelda:

Marek kirjutas: “…MB on 1 parimatest, oopel 1 sitematest…”

Arvan, et kuigi MB-l on väga häid autosid, siis MB iseenesest pole mingi “püha vaim”, mis selle teistest markidest ALATI paremaks teeb.
-Näide1 - 2007.a. ostetud MB Actros (kuna rekkamehed veedavad suure osa elust autos, siis võiks ka tootja selle peale mõelda). Esiteks, mis mind üllatas, oli see, et kabiin on väga odavat halli plastmassi äärest ääreni täis. Teiseks pole siiani MB insenerid suutnud genereerida mootori ja käigukasti kooslust, mis ka väheke mägisemal maastikul normaalselt toimetaks – minu tuttavad, kes on MB busside või rekkadega sõitnud-sõidavad, pole pehmelt väljendudes nende kiitmisega just vaeva näinud (just jõuetu mootori tõttu).
-Näide2 -Või siis alates ca 1995 sai Opel oma roosteprobleemist põhiliselt lahti ja kered on läinud järjest paremaks. Samas MB-l siis roosteprobleemid alles algasid (näiteks W210). Kuid margi kui sellise kohta ei teeks ma samuti üldistusi 1 teema põhjal.

Indrek kirjutas: “…Kes mersut osta ei jõua, see ostabki vana opeli ja kiidab seda ning teeb mersusid maha …Opelit ei osta keegi seetõttu, arvates, et on parem auto, kui MB - opel on lihtsalt odav, kole ja igav sõiduvahend, millega saab oma sõidud ära teha….”

Võrrelda saab võrreldavaid asju. Teemas olnud Opel Vectra A, mida toodeti 1988-1995 ei ole loomulikult võrreldav E- ega S-klassiga, vaid siiski W201-ga (nagu ka uus Vectra on mõõtmetelt samast klassist MB C-klassiga), mille väljatöötamisse omal ajal MB hiigelsummad investeeris. W201 on kindlasti legendaarne auto, kuid vaadates täna näiteks Auto24, on neid väga vähe müüki jäänud (isegi võrreldes Opeliga), kuigi W201 toodeti ca 1,8 miljonit. Ja millegipärast ei ole nad ka Opelist kallimad. Kui vaadata mootorivalikut (VectraA ja W201), siis näiteks Opeli 1,8 ja 2,0 OHC mootorid annavad maksimaalse jõumomendi MB-st madalamatel pööretel ja võtavad ka bensiini vähem, lõppkiirused on samad. Samuti kestavad selle aja Opeli mootorid ja käigukastid isegi MB-ga võrreldes hästi (taksodel näiteks vahetati 400-500000 juures profülaktika mõttes kolvirõngaid). Pole haruldus näha täna ka 30 aastat vanu Opeleid, millel veel (korras) originaalšharniirid küljes on. Opel ei kuulu tehnika poolest kindlasti halbade autode hulka. Kui MB-l olid W201 EVO 1 ja 2, siis Opelil näiteks 4-veoline 2-liitrise turbomootoriga ja 6-käigulise Getragi kastiga auto, millel tehaseseades 150kW(5600rpm juures) ja moment 280 Nm 2800 rpm juures. Minu arust on küll maitse, mitte rahakoti asi, kas sõita W201 või VectraA-ga.

Sama puudutab ka uut Vectra C-d ja uut MB C-klassi. Minu arvates on Vectra MB C-klassile täiesti arvestatav alternatiiv. MB näeb seestpoolt palju odavam välja, kui tema hinna eest eeldaks (minu arvamus, ei muud). Kui aga vaadata automaatkasti, siis mulle meeldib näiteks rohkem hoopis VAG grupi DSG-kasti toimetamine. Samas uus E-klass on minu arvates väga sümpaatne auto.
Vasta
#2
No olen ise omanud Vectrat aastast 92 ja automaatkastiga 2 liitrine isend. See oli kõike muud, kui auto - automaatkast andis suhteliselt kiirelt saba ja kuna remont oleks olnud pool auto hinda, siis sellest sai loobutud ja jätkasin ise käsitsi käikude sisselappimist. Sisu on erakordselt rõve, täis plastmassi ja nilbeid jooni. Kütusekulu selle 85 kw kohta oli samamoodi suhteliselt suur, mis kindlasti ka kastist sõltus.

Välimus on ikka megakole sellel autol, teelpüsivus võrreldes 90 ndate aastate lastekaga oli olematu - esisillaga auto on ikka nagu aiakäru minu arvates. Kiirendades hakkas minbema sinna, kuhu ise tahtis, rool oli vastikult ebamugav nii käes hoidmisel, kui juhitavuselt.

Mainiks ära, et peale käigukasti oli see auto ideaalses korras ja remonti tõesti eriti ei vajanud.

Aga kui võrrelda ikka sama aasta lastekaga, millel on sama litraasiga mootot ja käigukast, siis see opel pole sellega võrreldes kohe mitte kui midagi. See võib olla muidugi minu subjektiivne arvamus, aga kuna ikka aasta otsa see minu pere käsutuses oli, siis mingid emotsioonid ikka on tekkinud ja positiivset peale remondi ei olnud küll.

Ja mis puutub lasteka hinda võrreldes opeliga, siis korralik 90 ndate W201 ei maksa kuskil alla 25000 eegi, küll aga need jubedised vectrad on juba 10 k müügil, korralikud vast tiba rohkem.

Ja kui võrrelda 2 liitise opeli ja 2 liitrise W201 minekut, siis opel on ikka haledalt kehvema minekuga, arvestades ka kergemat kaalu.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#3
Viimase Vectra kohta tean niipalju öelda et see oli alguses suuresti "lastehaigusi" täis. Praeguse facelifti kohta ei oska kommenteerida. Samas ei ole Opel lahti saanud oma vanast probleemist. Jahutusvedeliku lekkimine automaatkasti. Tean päris mitut juhust uue vectra puhul. Ps. Eelmise põlvkonna Astrad sai taksosõidu juures maha kanda ca 200000 km juures kus need nägid ikka väga õnnetud välja. Alustades probleemiloetelu ojana voolavast roolilatist lõpetades õli võtva mootoriga.

Automüüad ja taksojuhid aga peavad praegu kõige lollikindlamaks autoks Toyotat. Nagu näha on linnapilti hakanud tekkima TAKSOPUNNSILMADE kõrvale ka TAKSOAVENSISED. Ja talle on pandud ka ilus hellitusnimi: jaapani Mercedes-Benz. Kuigi selle auto sõidumugavus jääb keskpäraseks ja ei pane rõõmuhõiskeid tegema on tema koostekvaliteet hea!

Tulika Grupp vahetab kõik oma Opelid 5 aasta jooksul välja Toyota Avensiste vastu!
Vasta
#4
Indrek Kirjutas:No olen ise omanud Vectrat aastast 92 ja automaatkastiga 2 liitrine isend. See oli kõike muud, kui auto - automaatkast andis suhteliselt kiirelt saba ja kuna remont oleks olnud pool auto hinda, siis sellest sai loobutud ja jätkasin ise käsitsi käikude sisselappimist. Sisu on erakordselt rõve, täis plastmassi ja nilbeid jooni. Kütusekulu selle 85 kw kohta oli samamoodi suhteliselt suur, mis kindlasti ka kastist sõltus.

Välimus on ikka megakole sellel autol, teelpüsivus võrreldes 90 ndate aastate lastekaga oli olematu - esisillaga auto on ikka nagu aiakäru minu arvates. Kiirendades hakkas minbema sinna, kuhu ise tahtis, rool oli vastikult ebamugav nii käes hoidmisel, kui juhitavuselt.

Mainiks ära, et peale käigukasti oli see auto ideaalses korras ja remonti tõesti eriti ei vajanud.

Aga kui võrrelda ikka sama aasta lastekaga, millel on sama litraasiga mootot ja käigukast, siis see opel pole sellega võrreldes kohe mitte kui midagi. See võib olla muidugi minu subjektiivne arvamus, aga kuna ikka aasta otsa see minu pere käsutuses oli, siis mingid emotsioonid ikka on tekkinud ja positiivset peale remondi ei olnud küll.

Ja mis puutub lasteka hinda võrreldes opeliga, siis korralik 90 ndate W201 ei maksa kuskil alla 25000 eegi, küll aga need jubedised vectrad on juba 10 k müügil, korralikud vast tiba rohkem.

Ja kui võrrelda 2 liitise opeli ja 2 liitrise W201 minekut, siis opel on ikka haledalt kehvema minekuga, arvestades ka kergemat kaalu.

Korralik Vectra ei maksa täna samuti naljalt alla 25000. 10k eest saab reeglina samasuguse romu nagu 10K lastekas on. Ja kaalub see auto lastekaga võrreldes täpselt sama palju (kõige odavamad variandid vaid veidi vähem). Loomulikult on lastekal parem vedrustus ja seetõttu parem stabiilsus. Rikkis automaadiga kiirendusest pole vast mõtet rääkida, pealegi automaat ikka kruiisimiseks, mitte kiirendamiseks mõeldud. Ise sõitsin mõni aasta tagasi ca 100000km maha VectraA CD-ga ja juhitavuse ning mineku üle küll kurta ei saanud.
Vasta
#5
Sulo Kirjutas:Automüüad ja taksojuhid aga peavad praegu kõige lollikindlamaks autoks Toyotat. Nagu näha on linnapilti hakanud tekkima TAKSOPUNNSILMADE kõrvale ka TAKSOAVENSISED. Ja talle on pandud ka ilus hellitusnimi: jaapani Mercedes-Benz. Kuigi selle auto sõidumugavus jääb keskpäraseks ja ei pane rõõmuhõiskeid tegema on tema koostekvaliteet hea!

Tulika Grupp vahetab kõik oma Opelid 5 aasta jooksul välja Toyota Avensiste vastu!
Loogiline, et Tulika puhul Omegalt (toodeti kuni 2002-03) Vectrale minek oli tagasiminek ja ka praegused kasutusel Omegad tahavad välja vahetamist. Avensis on uuest Vectrast ka töökindlam, kuigi auto suuruse poolest vahet pole. Aga näiteks uut MB C-d ka Tulika taksoks ei valinud.
Vasta
#6
Priit Kirjutas:
Sulo Kirjutas:Automüüad ja taksojuhid aga peavad praegu kõige lollikindlamaks autoks Toyotat. Nagu näha on linnapilti hakanud tekkima TAKSOPUNNSILMADE kõrvale ka TAKSOAVENSISED. Ja talle on pandud ka ilus hellitusnimi: jaapani Mercedes-Benz. Kuigi selle auto sõidumugavus jääb keskpäraseks ja ei pane rõõmuhõiskeid tegema on tema koostekvaliteet hea!

Tulika Grupp vahetab kõik oma Opelid 5 aasta jooksul välja Toyota Avensiste vastu!
Loogiline, et Tulika puhul Omegalt (toodeti kuni 2002-03) Vectrale minek oli tagasiminek ja ka praegused kasutusel Omegad tahavad välja vahetamist. Avensis on uuest Vectrast ka töökindlam, kuigi auto suuruse poolest vahet pole. Aga näiteks uut MB C-d ka Tulika taksoks ei valinud.

No see on minu arust täiesti loogiline miks ei valitud. Seda ei võetud isegi valikusse sest uue C hind hakkab 466 100 .- eek. aga SOL varustuses Avensis maksab ca 270000.-(10% alenusega).

Ps. Leidsin ühe ilusa uudise http://www.silberauto.ee/mercedes-benz/?...d1b0f3abe6
Vasta
#7
Sulo Kirjutas:Ps. Leidsin ühe ilusa uudise http://www.silberauto.ee/mercedes-benz/?...d1b0f3abe6
No head uudised ju Confusedmile: ja auto välimus on tõesti hea. Aga ise, kui paksuks ja rikkaks saan, vaatan W211 poole Cool
Vasta
#8
P.s. ja me räägime ju ikkagi ainult autodest, elus on ka tähtsamaid asju. Möödunud suvel Saksa suursaadik sõitis näiteks Vana-Vigala mõisa kontserdile w202 universaaliga. Ja IKEA omanik kuuldavasti kasutab siiani 1993 (?).a. 200-seeria Volvot.
Vasta
#9
Mis seal salata, Toyotal on hetkel kõige kõvem kvaliteedikontroll!
Opelil pole, ega tule seda kunagi, sest see maksab ja mitte vähe, seepärast ka autodel nii odavad hinnad.
Mersul hakkab kvaliteedi asi ilmselt järkjärgult jälle paranema.

Aga kui nüüd võrrelda Mersut ja Toyotat, siis üsna lihtne valida nende vahel, nad on niivõrd erinevad masinad. Toyota on selline lihtne, töökindel, emotsioonivaba ja suht koleda disainiga (nagu enamus japse), ebamugav ja kehvade materjalidega tehtud - ESIVEDU kah veel pealekauba.
Kui võrrelda juba mootoreid, siis Toyotal ja muudel "emotsioonivabadel" autodel (sh Opel) on litraaz kuni 3l, aga nt Mersul hakkab sealt õige asi pihta.
Nt Toyota ei konkureerigi Mersuga, selleks on Lexus.

Õige auto on ikka tagaveoline, nii nagu ta kunagi projekteeritud sai.

Saksamaal tehtavatest autodest vaataks ma ainult MB ja BMW poole, kui jätaks superautod kõrvale. Vastupidavuse, emotsiooni, dünaamika, turvalisuse ja mugavuse järgi otsustades.
Isegi Audil pole eriti midagi vastu panna S-line Audid on muidugi omal kohal 4-veoga, muud tavaAudid on täpselt samasugused nagu Volkarid või Skodad.

Minu jaoks on asi väga lihtne, sest mina valin autot põhiliselt emotsioonide järgi. Sisetunne ütleb, mis on hea, siiamaani on võimaluste korral paika pidanud.

Ahjaa, USA-raud on saumuti kontingent omaette. Tänagi vahetame ilmselt Vito korraliku USA Vani vastu.
Vasta
#10
hents99 Kirjutas:Õige auto on ikka tagaveoline, nii nagu ta kunagi projekteeritud sai.

Mulle meeldib ka tagaveoline. Samas tuli meelde lugu 80-ndatest, kui mu onu sõitis veel rahvarallit. Sel ajal nimetati autodeks Žigulle ja vahel Moššesid ka. Mehed olid parajasti oma forsseeritud ja muidu ehitatud autodega jäärada lihvimas, kui sinna sattus Raido Rüütel, kes küsis ühelt mehelt sõita tavalise VAZ 08, mis seal raja ääres juhtus parasjagu olema (ja hetkel neid oli veel vähe liikumas). Ja nagu võite arvata, olid tema ringiajad teistest peajagu üle, hoolimata esiveost ja "tuunimata" autost.
Vasta
#11
Priit Kirjutas:
hents99 Kirjutas:Õige auto on ikka tagaveoline, nii nagu ta kunagi projekteeritud sai.

Mulle meeldib ka tagaveoline. Samas tuli meelde lugu 80-ndatest, kui mu onu sõitis veel rahvarallit. Sel ajal nimetati autodeks Žigulle ja vahel Moššesid ka. Mehed olid parajasti oma forsseeritud ja muidu ehitatud autodega jäärada lihvimas, kui sinna sattus Raido Rüütel, kes küsis ühelt mehelt sõita tavalise VAZ 08, mis seal raja ääres juhtus parasjagu olema (ja hetkel neid oli veel vähe liikumas). Ja nagu võite arvata, olid tema ringiajad teistest peajagu üle, hoolimata esiveost ja "tuunimata" autost.

Mis see siia puutub, see et kogenud rallisõitja esiveolisega suvalistele tagaveolisega sõitjatele silmad ette tegi, ei tähenda veel, et esisild parem on.

Esisillaga sõidukeid tehakse just seetõttu, et neid on odavam toota.

Aga teemasse tagasi tulles, siis ikkagi olen kindel, et opeleid ostetakse ainult seetõttu, et hind on soodne. Kui kõrvutada tuttuus Opel astra ja MB C klass, ning kui hind ja ülalpidamiskulud oleksid samad, siis usun, et ainult 0,01% inimestest valiksid opeli.
Salvokelgu plastmassist tehtur armatuur hakkab juba aastasel opelil salongis kriginat tegema ja näeb üliinetu välja.

Rääkisid ennist MB Actrossist, et pole sõitjamugavusele mõeldud - opel pole ühtegi sõiduautost suuremat masinat üldse välja mõelnud, Vivaro on ka ainult nime poolest opel.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#12
Indrek Kirjutas:
Priit Kirjutas:
hents99 Kirjutas:Õige auto on ikka tagaveoline, nii nagu ta kunagi projekteeritud sai.

Mulle meeldib ka tagaveoline. Samas tuli meelde lugu 80-ndatest, kui mu onu sõitis veel rahvarallit. Sel ajal nimetati autodeks Žigulle ja vahel Moššesid ka. Mehed olid parajasti oma forsseeritud ja muidu ehitatud autodega jäärada lihvimas, kui sinna sattus Raido Rüütel, kes küsis ühelt mehelt sõita tavalise VAZ 08, mis seal raja ääres juhtus parasjagu olema (ja hetkel neid oli veel vähe liikumas). Ja nagu võite arvata, olid tema ringiajad teistest peajagu üle, hoolimata esiveost ja "tuunimata" autost.

Mis see siia puutub, see et kogenud rallisõitja esiveolisega suvalistele tagaveolisega sõitjatele silmad ette tegi, ei tähenda veel, et esisild parem on.

Esisillaga sõidukeid tehakse just seetõttu, et neid on odavam toota.

Aga teemasse tagasi tulles, siis ikkagi olen kindel, et opeleid ostetakse ainult seetõttu, et hind on soodne. Kui kõrvutada tuttuus Opel astra ja MB C klass, ning kui hind ja ülalpidamiskulud oleksid samad, siis usun, et ainult 0,01% inimestest valiksid opeli.
Salvokelgu plastmassist tehtur armatuur hakkab juba aastasel opelil salongis kriginat tegema ja näeb üliinetu välja.

Rääkisid ennist MB Actrossist, et pole sõitjamugavusele mõeldud - opel pole ühtegi sõiduautost suuremat masinat üldse välja mõelnud, Vivaro on ka ainult nime poolest opel.
Ei ürita midagi tõestada, kõige vähem seda, et esisild parem on. Kui üldse midagi, siis seda, et nii MB-l ja ka teistel on omad õnnestumised ja omad ebaõnnestumised, võiks asju vähe laiemalt vaadata. Pigem näitas see lugu, et tippmehel polnud vahet millega sõita, ikka tegi hea tulemuse. (rahvaralli sõitjad polnud vene ajal päris "suvalised mehed")

P.s. Astra POLE mõõtudelt sama, mis C-klass, seda on Vectra.
Vasta
#13
Priit Kirjutas:P.s. Astra POLE mõõtudelt sama, mis C-klass, seda on Vectra.

No vahet pole, mõõdud erinevad, sama salvokelgu plastik ikka
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#14
Ma ei saa hetkel selle topic'u mõttekusest aru. Tegemist on Mercedes-Benz foorumiga ja kõik, kes selles foorumis käivad kas sõidavad mersuga või ihuvad selle peale hammast. Miks sõidavad, miks ihuvad? Sest Mercedes-Benz on parim auto. punkt. Või on kellelgi kahtlusi tekkinud ja tahab kinnitust saada?

Kõvatama on mõtet minna Opeli foorumisse, sest mulle tundub, et seal on seda "kinnitust" rohkem vaja. UZI

Krt, postituste arv on väga sobiv praegu... Shy
Vasta
#15
Actros kusjuures pidi ka krossirajal suht kehva masin olema, räägitakse... Jube lugu.
perpetum mobile
Vasta
#16
Siin kohal võiks öelda:" Kellele ema, kellele tütar!"
Vasta
#17
Mulle meenus praegu üks autoBildi artikkel kus kõrvutati SL63AMG ja Actros Black Edition (luksuslikuim sadulveok).
Vasta
#18
Nii palju kui minul on kogemusi actrosest ja uuematest, siis kiidavad isegi rekkamehed actrost väga.

Näpuga näitavad rohkem scannide peale.
UK Garaaž
Vasta
#19
Hunt ja jänes püüavad kala. Varsti näkkab ja saavad kuldkala! No kuldkala siis annab mõlemale 3 soovi.
Hunt siis mõtleb ja soovib,et kõik metsa naised tema omad oleksid! Teiseks,et ta saaks 4 korda päevas! Kolmandaks,et ta ei peaks alimente maksma.
Hakkab siis jänes soovima. Esimeseks,et tal oleks kohvri täis raha,mis kunagi tühjaks ei saaks!
Teiseks,et tal oleks viimasepeal Mercedes!
Soovid saavad täidetud,istub jänes autosse... Hõikab veel viimase soovi,"Et hundil kunagi ei tõuseks"!
Tõmbab ukse kinni ja kaob :lol:
Vasta
#20
Teemaalgataja point on milles?

Et 10 kEEK maksev Opel on etem, kui sama palju maksev lastekas?
Maitse asi...

Aga miks jänes mersusse istus ja mitte Lexusesse?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne