Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
veepumba tihend?
#1
tere

küsimus siis selline et milline tihend peab seal mootoriploki ja veepumba vahel olema jutt siis w124 mootorist ..ja kus kohast saaks seda tihendeit osta ? Mul vana tihend oli lekkima hakanud ja mingi tark oli selle silikooniga tagasi pannud ...ükspäev lihtsalt nirises veepumba ja ploki vahelt tosooli välja Sad
Vasta
#2
inimesed, ärge kasutage silikoni auto mootoris, seal las ikka olla papptihendid!
lasin yhe masina kokku, tänu silikoonile, sest silikoon ummistab õli kanaleid ja veesärkis kasutades ummistab radikat ja muid osi ja mis kõige hullem seda ei saa hiljem kätte kuidagi, ei lahustu ta keemjaga ega miskit.
mis puutub veepumba tihendisse siis kannatab seda ka ise teha, kui papp käe pärast on. või astbest paela panin mina, paksema määrdega paned paika ja hiljem seisab juba ise.
Vasta
#3
jutt õige, on sama asi kunagi juhtunu. Osta saab n.Volga poest, pidi olema müügis m2 hinnaga.
Vasta
#4
tihendi sain küll uue aga sellest polnud kasu kuna ikkagi oli pump läbi ( esimesehooga ei osanud neid väikseid augukesi vaadata ...sealt nirises) ..niiet tellisin uue pumba ära ...
Vasta
#5
uus pump koos uue tihendiga küljes ja asi töötab ilusti Smile
Vasta
#6
Korraliku hermeetikuga (loctite nt) õige paksusega ei juhtu midagi.
Difri korpust nt vaevalt papist tihendiga paned.
Vasta
#7
ei oska öelda aga, ma panin küll käimari tihendid papist ja veel ei tilguSmile
mootoris on kah kõik papist va. kollektorid ja klapikambrikaan. isegi karteri põhja panin papist.
loomulikult oleneb nende silikonhermeetikute kasutamises, mõistlikult vast ei juhtu midagi, aga mina olen igatahes hellax tehtud silikonidega.
käimarites ja reduktorites ei juhtu silikoniga vast midagi, ummistada pole seal miskit ju aga mootoris(isiklikult) pooldan siiski papp tihendeid!
Vasta
#8
hents99 Kirjutas:...
Difri korpust nt vaevalt papist tihendiga paned.

Warum nicht?

Tihendipapp on tõenäoliselt hinna ja kvaliteedi suhtelt parim ning lollikindlaim lahendus enamuse autotihendite juures. Iseasi on see, et tema tegemine suurema või keerulisema tihendi korral on paras peavalu...

Olen nõus, et korralik hermeetik nõuetekohaselt paigaldatuna on OK, aga hermeetiku moosimine mõnes kitsas vahes on omaette ülesanne, mida igaüks ei oska ja mis oskajatelgi aeg-ajalt untsu läheb...
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB w124 3.0D kõrgsurve pumba karteri tihend Gerthsemm 3 2,575 28-10-2019, 11:08 PM
Viimane postitus: Gerthsemm
  OM642 V6 3.0cdi õlifiltri korpuse tihend erx000 13 7,740 18-02-2019, 06:01 PM
Viimane postitus: erx000
  GL 320 om642 turbo tihend yllaylla 0 2,288 23-04-2017, 01:53 PM
Viimane postitus: yllaylla
  Mootori ploki ja otsakaane vaheline tihend hannes_s 3 3,020 22-06-2012, 01:22 PM
Viimane postitus: V@hh



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne