Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
nivoo asemele tavaline?
#1
bussil tahavad tagaamordid vahetust,kuid kas oleks äkki mõistlik õhkvedrustus tavalise vastu vahetada.Keila pakiauto pidi selle eest küsima 5 kilo pluss tööraha.Kui keegi on seda juba teinud ,sooviks teada,kuidas rahule on jäänud ja kas sõidumugavuselt tuleb palju lõivu maksta.Ülejäävad kompressori ,padjad jne. saab ka mingi raha eest vist maha müüa?Andke nõu kes asja jagab.
Ilkuvaid vastuseid stiilis"mis osatad mersut kui remontida ei jaksa" palun mitte saata.

Andres
56 602 611
Vasta
#2
Aga mida Sa siit siis ootad? Sest see vastus ongi esimene, mis sellisele soovile vastamiseks pähe tuleb... Eriti, arvestades pretensioonikat soovi tagasihoidliku foorumikogemust arvestades.
Ma ei nori, vaid seletan, miks varsti tuleb siia teemasse paar vihast posti.

Kas Auto24 analoogsed teemad on juba läbi loetud? Kui ei, soovitan. Seal jahutakse nii asja tehnilise kui moraalse külje üle (tean, olen süüdi...).

Kas tasub? Rahaliselt tõenäoliselt küll. Aga samas, arvestades Vito kõrget hinda ja kehva vastupidavust (just arvestades firma mainet ja turuhinda), äkki ikkagi oleks parem mõni odavam liikur vaadata? Mugavus kipub olema kallis... Soovitus ei tähenda muidugi seda, et MB peaks nüüd kohe maha müüma. Lihtsalt MB ei pruugi mitte igaühele sobiv auto olla...

Kui palju Keila MB selle töö eest küsis? Pakiauto on küll sellega tegelnud, kuid usaldaks MB poisse rohkem. Samas, maitse asi ja eks hindki paneb asjad paika. Samas, 5 kEEK polegi palju kogu modru mahamonteerimise, uute vedrude ja amortide eest.

Vidinad tõenäoliselt annab maha müüa. Aeg-ajalt ikka keegi küsib mõnd tükki. Siiski, tõenäoliselt on just need tükid ka Sinu masinal otsa saanud.

Mis üldse mureks on?
Vasta
#3
mureks on,et amordid krooksuvad ja MB esindus enam isegi ei müü selliseid nivooamorte s.t pakub ainult tavalisi.Kui juba amordid tavalised panna siis oleks ehk mõistlik kogu süsteem ära vahetada ja vältida edasisi peavalusid õhkvedrustusega.lootsin,et vastab mõni ,kes seda juba teinud(või jätnud tegemata) ja kommenteerib tulemust.
Mis siin arusaamatut on?
Vasta
#4
Arusaamatut pole midagi.

Lihtsalt enamasti ostab keskmine eestlane endale viimaste veeringute eest auto ja siis on auto süüdi, et omanikul pole remontimiseks pappi. Kui Sina oled erand, siis teretulemast vähemuse hulka. Meid siin juba jagubWink Siis neid, kes oma autot viitsivad remontida.

Kas heli on ainus viga või on ka amordi funktsionaalsus kannatanud? Kui muidu asi töötab, siis heli võib ka mujalt tulla.

Mismoodi MB ei müü sellist amorti? Krt, isegi 123 nivoo on hinnakirjas. Iseasi on, et see hind on valus...

Kui nivood ei saa, siis kindlasti tuleb ka vedrud vahetada - need käivad ikka paaris. Vedru kannab autot ja nivoo lisakoormat.
Vasta
#5
mina ei taha ka uskuda, et ei müüda....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#6
muidu amordid enam -vähem (60-70%),sai just ülevaatus tehtud ,aga see krooksumine käib ikka tõsiselt närvidele.Olen sellistes asjades üsna pedant,nii et maki viga ei saa olla;-)Imre juures sai kõik puksid ja liigendid õliga üle lastud ja lõpuks jõuti järeldusele,et muus ei saa viga olla (kuigi lootsin väga ,et mõni puks teeb häält) kui amortides.
Seda ,et nivooamorti MB ei müü,on kurtnud siin juba enne mehed.
Vasta
#7
MB ikkagi pakub amorti, 2100 EEK tükk,polegi kõige hullem.Siiski,kui keegi on sellise "ümberlõikuse" teinud jätke kontakt või võtke ühendust,tahaks tõest infot asja kohta.Tänud.
Vasta
#8
saigi tavalised amordid alla pandud,voolikutele pimedad ette ja kõik toimib.Maksma läks 2 kilo:-) Tehtud!
Vasta
#9
Kuidas koormat kannab?
Vasta
#10
ei oska veel öelda,pole täislastis sõitnud.Kuna padja regulaatorid peaks hoidma kindlat kõrgust,siis suurema raskuse puhul lüüakse lihtsalt rohkem õhku sisse ja korras.Ega see õhkamort vedru tööd ikka tee,amordi põhitöö toimub ikka nö.lahtiminemisel mitte kokkusurumisel.Aga eks paistab,vast ikka vastu maad pohi ei lähe ,kui buss rahvast täis.Loodame:-)
Vasta
#11
nüüd siis p....se majas,üks pool on täitsa üleval teine aga all,buss nii viltu et läheb või ümber.Kui see õhkvedrustus ikka jukerdama hakkab,on vist mõistlik panna tavaliste vedrude peale ja asi ants.Plaan varsti lapimaale sõita ja kui seal selline jant pihta hakkab siis lase kuul pähe või maksa end haigeks.Kas keegi siin eestimaal(peale silberauto)ka õhkvrdudtuse hingeelu lähemalt tunneb või on ainuke variant MB esindus?
Tänud igasuguse abi eest.
Vasta
#12
No, nagu mainisid, Pakiauto tunneb. Tavaline vedru on aga igal juhul muidugi kindelt. Mugavuse arvelt pead VIST pisut lõivu maksma, pole õhkvedrusega Vitot omanud kunagi, tavalistega aga juba teine auto läheb...

Eks otsustama pead ikka ise, siit võid ainult suuna andvaid vihjeid saada.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#13
kotkapoiss Kirjutas:nüüd siis p....se majas,üks pool on täitsa üleval teine aga all,buss nii viltu et läheb või ümber.
...

Padi katki? Voolik/toru katki? Susiseb kusagil mida? Kas andurid on eraldi kummalegi poolele või on kõrguse reguleerimiseks ühine andur/regulaator?

Ega peale Silberi ja Keila Pakiauto vist keegi neid asju tee. Muide, Keilas on kah Silber olemas, nad vähe vastutulelikumad, kui Järve omad.


kotkapoiss Kirjutas:...
Kui see õhkvedrustus ikka jukerdama hakkab,on vist mõistlik panna tavaliste vedrude peale ja asi ants.Plaan varsti lapimaale sõita ja kui seal selline jant pihta hakkab siis lase kuul pähe või maksa end haigeks.
...

Muidugi on "mõistlik" panna tavalised vedrud... Aga siis jõuame juba järgmise ringini: "mõistlik" on automaadi rikke korral panna manuaalkast... ning bensumootor ning ...

Sry, ei midagi isiklikku, mul lihtsalt läheb selliste sõnade peale natuke katus reisima.
Vasta
#14
Mõistlik on ka ülejäänud osad masina ümbert ära vahetada, komplektis. Kuule teemaalgataja ära jama, sa aretad küll mingi "toimiva" süsteemi alla, millega ise rahul oled kuid siis tuleb hetk masinat müüma hakata ning sellise aretise ostja saab olla vaid kas
A) VÄGA odava hinna taga ajaja
B) Asjatundmatu heauskne ostja.

Viimase variandi puhul saame juurde ühe veel ühe õnnetu mersuomaniku kes seda marki maapõhja kiruma hakkab. Tee asi korda, on endal hea, saad tulevikus masina eest rohkem raha küsida südamerahus.... Maksad küll vo pisut rohkem kuid ma usun, et asi on seda väärt.
perpetum mobile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne