Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Avarii 126ga
#1
Üleeile siis sõpakal keegi ees pidurdas äkiliselt jäi seisma mina tema taga ka veel meie vahele jäi veel pool meetrit ja tagant tuli mulle sirgelt selga voyager ning lükkas mus eesoleva auto otsa. Tulemus: tabatiib tagastange esitiib esituled kapott grill ja veel ühtkomateist. Kas keegi teab mis sellise paugu tulemus on kindlustuse mätta otsast? Auto siis 280 se aastast 83. Kui oskaks paneks pildid ka juurde aga ei oska.
Vasta
#2
1. Tagatiib - sirgeks tõmbamine, või uue keevitamine ja värvimine alates 2500 eeki
2. Tagastange - üldjuhul ei tohiks nii hullusi puruks minna, et taastada ei anna - töö hind alates 1500 eeki, kui uus, siis alates 4 k(kui leida kasutatud stange)
3. Esituled - kui ainult klaasid, siis mingi 500 eeki, kui tuled ka, siis minimaalselt 1500 eeki, kui kasutatud tuled leida, kui uued, siis kuskil 3500 eeki.
4. Grill - kui kroom ka kõver on, siis kuskil 2000 eeki, kui kasutatud leiad, siis saad ehk 500 ga
5. Esikapott - taastada keeruline, kui kasutatud saad, siis umbes 1000-1500 eeki, pluss värvimine alates 1500 eeki, kui uue ostad, siis b kategooria oma 5000 pluss värvimine, kui a, siis oli üle 10 000 eegi pluss värvimine.
6. Esitiib - taastada ei soovita - a kati uus oli vist 4000 eeki pluss värvimine minimaalselt 1000 eeki, kasutatud odav, aga värvimine ikka

Kokkuvõtteks võin 85% tõenäosusega kinnitada, et kindlustus ostab su auto mingi 15 k ära - vähemasti seda nad alguses pakuvad.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#3
valus teema, hoia siis meid kursis, et mis saab sellest asjast
Vasta
#4
Vist oli mingi selline teema sellega, et kui remont läheb kallimaks, kui 70% antud auto turuhinnast, siis ostavad välja. Ja nohh, keskmisest 1983 280SE turuhinnast läheb see remont vast ikka kallimaks küll, arvan.

Hoia kursis meid lahendusega!
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#5
Indreku kalkulatsioon on pigem allpoole, kui ülehinnatud. Arvestades seda, et tegemist on üsna töömahuka remondiga, kus ainult väliste plekkide toimetamisega ei piisa. Eriti juhul, kui taga oli konks, mistõttu võis kahjustada saada ka kere eespool asuvad konstruktsioonid.

Kindlustusel on alati lihtsam pakkuda peenraha masina taastamise asemel... Eriti seetõttu, et neid räimesid väikese mootoriga kuusi on müügis palju - viivad ka korraliku masina hinna ikka üsna alla kindlustuse silmis:flaming:

Igal juhul kaastunne.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne