Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
K:Rehvi paranduse kohta
#1
Kas on võimalik parandada rehvi millel on külje peal ~2cm pikkune lõhe
Vasta
#2
(12-10-2010, 05:34 PM)tammekas Kirjutas: Kas on võimalik parandada rehvi millel on külje peal ~2cm pikkune lõhe
Arvan et ei ole, aga arvan et kummiremont on minust targem. Õhukumm sisse....
Vasta
#3
On küll võimalik parandada. Külje peale pannakse sobiva suurusega lapp (loomulikult sisse poole).
W123 omanikuks olemisel on kaks varianti - sa oled kas väga rikas või mehaanik.
Vasta
#4
Jah aga sel juhul hakkab rehv sealt punnitama, ja seda võib olla raske tasakaalu saada + see ei jää nii ohutu kui korras rehv. Kui ikka rehv külje pealt katki, siis osta kuskilt uus. See küll kallim variant, kuid maantee peal oluliselt ohutum.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#5
Lappida on kindlasti võimalik. Iseasi, kas sedasi lapitud rehviga on võimalik sõita...
Vasta
#6
Kui pikki nööre traate vms, siis olla võimalik (kuigi pidi olema preservatiivi lappimine) aga kui risti siis mitte... üksi vulkaniseeritav rehviparandus materjal ei pidanud nii tugev olema kui rehv ise, tehti selgeks mõned aastad tagasi kui oli sama probleem.Eusa_whistle
wiha@hot.ee
Vasta
#7
Kuna küsimus oli, et kas on võimalik, siis vastus on, et jah, vabalt on võimalik.
Peab olema võimalik kasutada kvaliteetmaterjale (mida tihti leidub ainult rekkarehvitöökodades) + hea vulkaniseerimismasin + hea mees.



See jutt, et lapp ei ole nii tugev, kui rehvi külgsein, ei ole ammu enam adekvaatne, sest on ka lappe, mis sisaldavad õhukest metallkihti (või tõpsemalt -võrku), mis on kindlasti sama tugev kui kumm.

Samamoodi tasakaalustamisega - kui kusagile poole saab 25g lisaks (umbes lapi raskus koos vulgitava toorkummiga) , siis on alati võimalik ka vastasküljele sama raskus lisaks lüüa ja tasakaal on taas saavutatud.

Kolmas asi, aga, on see, et see spetslapp + toorkumm + töö + jne on tihti kallim kui seesama rehv kasutatuna paarisaja eegu eest osta.
Sellepärast siis ongi tihti rehvitöökojal poliitiliselt korrektsem öelda, et ei saa teha, selle asemel, et klienti solvata ja öelda, et, mees, mine osta kõigepealt korralik rehv, küll me siis lapime ka...Eusa_dance
Vasta
#8
Tõstan teema uuesti päevakorda.

Keegi teab soovitada mõnda kvaliteetset kohta kus läbitorgatud rehvi külg ära vulkaniseerida?
Mul vedeleb omalgi kusagil vene aegne vulkimis aparaat ja mingi tükike toorkummi, aga nendele rehvidele vaja ikka tänapäevasemaid vahendeid.

Rehv on suhteliselt madala profiiliga ja ei tohiks jääda väga punnitama, seega päris iga rehvitöökoda vist sellega kvaliteetselt hakkama ei saa. Enamus on kahjuks lihtsad rehvivahetajad.
Vasta
#9
Vianori kodulehel hinnakirjas täitsa olemas.

Rehvi kuumvulkaniseerimine (ei sisalda paikasid) 570,- EEK või 36,43€
Lapp ise vast mingi kümnekas otsa.

Niiet kui sul on tuttuus 225/40R18 Pirelli PZero Rosso läbi torgatud, siis on lappimisel täitsa jumet. (sihuke letis kindlasti üle 200€)

Kui aga 195/65R15 kulumispiirini kulunud 1995a Michelin, siis nagu väga ei ole. Icon_smile
Vasta
#10
rehvid on jah suhteliselt uued 19" 2tk 35, 2tk 30 kõrgusega.
lõige on ca. 2-2,5cm pikkune.

teab keegi veel mõnda kohta?
Vasta
#11
Mellson rehvid Laagris. http://www.rehvivahetus.com/asukoht.php

Odavad nad ei ole. Ning kui nende arvates selle rehvi lappimisel puudub sisluline mõte, siis nii ka ütlevad.
Vasta
#12
olen samuti arvamusel, et külgmist lõiget parandada on mõttetu. Eriti laidan maha õhukummi kasutamise idee. Olen ise olnud tunnistajaks, kus õhukummi kasutamise tulemusel pauguga lõhki läinud rehvi tõttu juhitavuse kaotanud uus auto tuli maha kanda. Parem ära riski ja hangi uus rehv!
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta
#13
Rehv + selline "parandus" = kumm
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#14
Sõbral sai lastud 20 tollistele rehvidele siis panna vulganiseerimise teel lappid külje seintesse. Kuna rehvidele tekkisid munad (eesti teed mis seal ikka).
Aga suurt vahet ei olnud punnitas ikka edasi. Ühesõnaga tahan öelda suht mõttetu tegevus. Kui ikka rehvi karkass (nöörid ja traadid) on katki pole rehviga midagi teha.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Küsimus Mercedes-Benz elektrimootorite kohta Forsteriana 1 710 02-09-2021, 06:50 PM
Viimane postitus: Randar
  MB S320 155 kw mootor, keegi selle mootori kohta oskab midagi öelda. comoon 2 2,511 06-08-2018, 07:31 PM
Viimane postitus: .Alar.
  K: Rehvi diameeter vs ABS ning muud vidinad roodla 5 3,426 15-05-2018, 10:00 AM
Viimane postitus: roodla
  Rehvi kulumine herki 5 5,527 25-10-2017, 12:35 PM
Viimane postitus: v6sa
  4Matic - rehvi teema, erinev mõõt ees/taga voodoo 20 12,791 25-10-2017, 10:31 AM
Viimane postitus: voodoo
  Küsimus W124 sportline roolikarbi kohta audiophile 4 4,502 06-10-2017, 11:23 AM
Viimane postitus: audiophile
  DOT 60M4 rehvi valmistamise aeg? nostromo 3 3,637 23-02-2016, 05:09 PM
Viimane postitus: nostromo
  w639 rehvi sobivus vito111 2 2,648 26-11-2014, 04:27 PM
Viimane postitus: meego
  Küsimus OM617 kohta lal 10 8,575 15-10-2013, 11:18 AM
Viimane postitus: v6sa
  K: Andmed internetist diiselmootori eelsoojenduse kohta 190hans 3 3,954 15-12-2012, 08:44 PM
Viimane postitus: janek126



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne