Teema hinnang:
  • 1Hääli - 1 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Luksusauto 2006
#1
Big Grin 
http://auto.delfi.ee/autondus/world/arti...d=12052681
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#2
bas+ ja nait vision on ju täielik kräpp.. ei tööta Sad
...
Vasta
#3
Andres Kirjutas:bas+  ja nait vision on ju täielik kräpp.. ei tööta Sad

:wow: Põhjenda ja tõesta :wow:
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#4
Autobildi omad proovisid et kas võtab pidama kui ees seisab auto. 3 si panid üksteise otsa MB tehases.

night visionist oli juttu kas fifth või top gearis kus näitas ära, et isegi kaameraga seest filmituna on xenon-tulede valges inimesed kaugemalt näha tee ääres, kui selle infrapunasega.
...
Vasta
#5
Karl Kirjutas:
Andres Kirjutas:bas+ ja nait vision on ju täielik kräpp.. ei tööta Sad

:wow: Põhjenda ja tõesta :wow:

Nende bas+ ja night visioni kohta ma ei tea midagi kuid üks ämber oli ju see Distronic Plus, millest ka teema meil FOORUMIS. Paras tilk, kui mitte mitu, tõrva meepotis on küll see.

Auto näeb välja küll super, uutest luksusautodest imho vaieldamatult parim.

edit: Andres juba vastas ja ma nüüd sain teada ka, et see bas+ asi ongi distronic. :bigsmile:
Turbo
Vasta
#6
ma ei saagi hästi aru kumb on kumb nüüd.. eniveis emb kumb nendest siis kas bas+ või distronic+ peaks ise pidurdama kui ees on mingi objekt. see ei saa asjaga hakkama. minuteada distronic peaks töötama siis kui tempomaat peal on ja bas+ lihtsalt ise reguleerima pidurdusjõudu vastavalt objekti kaugusele, kui juba pidurit oled vajutanud.
...
Vasta
#7
Küll on hea ,et foorumis on uue S omanike kes täpselt oskavad erapooletult asju kommenteerida!!!!


Hävitada ja kritiseerida on alati lihtsam kui midagi luua vöi toota.

Need vead mis eelpool ülesse loetud peaks parandatud olema ,sest kohtuasju keegi endale tahtlikult kaela ei taha.

PS Andres kui sinu S alles vigane asja siis mine lase Silber vahetab välja.
Vasta
#8
kämoon, ma olen ikkagi mb-patrioot Smile
mind need pisijubinad ei häiriks nii ehk naa... kui mind mõni mb häirib siis on see varajane A-klass, seda ei salli silmaotsaski. Muidu on pöidlad püsti.
...
Vasta
#9
Keegi ei ürita siin hävitada ega maha teha, asja peab suutma vähe kriitilisema pilguga kah vaadata, ei ole ka S'i omanik aga kui aus olla siis need on/olid ämbrid mida ehk poleks tohtinud olla.
Mulle meeldib see auto, oleks võimalusi, ostaks - ausõna! :bigsmile:
Turbo
Vasta
#10
Et nõustun ka arvamusega, et mis mõtted on sõna võtta et tegelt see täielik . . . . kui pole omanud ja pole reaalseid kogemusi. See aeg mil toimus autobildi proov ja muud asjad oli juba päris jupp aega tagasi ning asjad võivad olal vabalt muutunud.

Et aga see vist eestlaste kadedus või mingi muu faktor mis alati võtab asja negatevistlikust vaatenurgast.UZI


Arvan et s klass on kindlasti küllaltki revolutsiooniline auto olnud juba päris mitu aastakümmet ja loodan, et asi jätkab samas vaimus. . . kunagi naerdi auto sõidab omal jõul . . . näed sõidab . . . küll needki pisivead saavad kõrvaldatud.
Vasta
#11
huvitav kes siin on öelnud, et auto ei kõlba kuhugi? või on see kohustuslik, et mersus vigasid näha ei tohi?
...
Vasta
#12
selles autobildi testis oli mingi kala, mai saand küll saxakeelest muffigi aru, aga kuskil netis oli teema selle kohta, et ajakirjanik oli ikkagi loll mitte auto! :evil:

kas keegi kommenteeriatest on seda autot üldse "katsund"? sügavalt kahtlen, mul oli see võimalus ja no ainult ülivõrdes võiks sellest rääkida. okei mõned vigurid vist tõesti E63 pealt maha tehtud, aga no savi, E63'ga seda autot ei tasu absoluutselt võrrelda kuid millegipärast seda tehtakse. auto on ikka niii kasutajasõbralikuks tehtud, et tundub nagu oleks sattunud ulmefilmi! :bigsmile:
Vasta
#13
Seda kassid ostaks - Mercedes-Benz S 65 AMG :cool2:
Turbo
Vasta
#14
marek Kirjutas:selles autobildi testis oli mingi kala, mai saand küll saxakeelest muffigi aru, aga kuskil netis oli teema selle kohta, et ajakirjanik oli ikkagi loll mitte auto! :evil:

kas keegi kommenteeriatest on seda autot üldse "katsund"? sügavalt kahtlen, mul oli see võimalus ja no ainult ülivõrdes võiks sellest rääkida. okei mõned vigurid vist tõesti E63 pealt maha tehtud, aga no savi, E63'ga seda autot ei tasu absoluutselt võrrelda kuid millegipärast seda tehtakse. auto on ikka niii kasutajasõbralikuks tehtud, et tundub nagu oleks sattunud ulmefilmi! :bigsmile:


Ise mõlemaga sõitnud ja E63 ga pole uuel S-l küll mitte mingit sarnasust! Ei ole kuulnudki, et neid keegi üldse oleks kunagi võrrelnud - üks on kupee ja teine sedaan, seest ja väljast nagu öö ja päev..??? Viimase seitsmesega E65 on sarnasust palju, ilmselt seda siin mõtlesid! Kui oled mõlemat ise piisavalt kasutanud, siis saad isegi aru ,et need on omavahel vabalt võrreldavad autod. Muidugi jääb MB alati millekski enamaks, kuid BMW on alati MB-st oma lahenduste poolest ees. Pole ise omanud E65-t, aga kasutanud tihti ja kogemusest ütlen, et E65 on superhea auto ning 2001 aastal välja tulles lõi ta kordi kõvemaid laineid kui 221.
Vasta
#15
E65 jah, sry. E65 jätab täiesti külmaks, mitte mingeid emotsioone ei tekita, IMO. BMW arengust ees?? see midagi uut, Mercedes-Benz ikka teistele eeskujuks.

e32 tuli vist 86? w126 tuli 80
e38 tuli vist 96? w140 tuli 91
e65 tuli 2001, w220 tuli 99.
Vasta
#16
mnooo kuidas võtta... mina ütleks et E38 on pigem võrreldav w220-ga...
...
Vasta
#17
Andres Kirjutas:mnooo kuidas võtta... mina ütleks et E38 on pigem võrreldav w220-ga...
w116 - ca (10-100k) ('72-79) / E23 ei ole enam liikvel vist ('77- '86)
w126 - ca 30-40k ('79-'91) / E32 ca 20-40k ('86-'94)
w140 - ca 100k ('91-'98) / E38 ca 100k ('94-'01)
w220 - ca 250k ('99-'05) / E65 ca 250k ('01-...)
w221 - ca 1,5milli('05-...)

kas ma olen ainuke kes niii arvab? :demond:

edit:

w220 - alates 300k ('99-'05) / E65 alates 400k ('01-...)
Vasta
#18
marek Kirjutas:e32 tuli vist 86? w126 tuli 80

W126 tuli 79 ju....
BTW millal BMW esiemese turbodiisliga hakkama sai?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#19
ee.. mitte hinnalt vaid tasemelt.
...
Vasta
#20
Andres Kirjutas:ee.. mitte hinnalt vaid tasemelt.
no mis on siis E38'l parem kui w140'l? või mis teeb ta w220'ga võrdväärseks?


Rolz Kirjutas:W126 tuli 79 ju....
BTW millal BMW esiemese turbodiisliga hakkama sai?
jah, 79

esimene disla pemmil vist E28(5 seeria) alates '82. see tehniline uuendus ka "varem" kui mersul...:evil:
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W221 S500 2006 Parktronic radar-andur SGM 15 9,433 25-02-2024, 10:46 AM
Viimane postitus: Rai66
  W221 S320CDI 2006 Spidomeetri plokk elekter kaob ära Blizzard515 0 2,008 08-08-2019, 07:55 PM
Viimane postitus: Blizzard515
  S500 (2006) ratta turvapoldi avaja kadunud SGM 4 3,811 23-09-2015, 09:41 PM
Viimane postitus: shed
  W221 2006 tagatulede vahetus? SGM 11 6,988 16-03-2015, 08:08 PM
Viimane postitus: s500kr
Question W221 S500 2006 Bluetooth autotelefoni ei saagi tööle SGM 6 6,775 20-10-2014, 12:28 AM
Viimane postitus: SGM
  W221 S500 2006 imelik õlileke, hais ja veateade SGM 9 6,538 10-03-2014, 04:51 PM
Viimane postitus: SGM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne