Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kütusekoguse reguleerimine
#1
Kas 2 liitrisel diiselmootoril (MB 200 aastast 87) on võimalik kuidagi kütusekogust reguleerida? Natuke kaasaegsematel masinatel reguleeritakse pumbakaane nihutamisega, kuid sellel ei leidnud ühtegi kohta ega võimalust? On selline reguleerimine üldse võimalik?
Tänud!
Vasta
#2
Muidu suhteliselt normaalne masin, aga sõita ei saa sest hoogu tuleb jalaga juurde lükata. Tahma ka ei aja seetõttu eeldangi, et kütust võrreldes õhuga vähe.
Vasta
#3
Kütusekoguse reguleerimiseks pump maha ja stendi, kus siis see asi paika keeratakse. Tahma puudumine võib viidata ka kulunud pumbale, kus täisvõimsusele vajalikku kütusekogust pihustitesse ei saadeta.
Andres 5169200
MB E300T DIESEL -94

www.andresreisid.ee
Vasta
#4
Kas sellel pole mitte nii, et lõpprikastus kruvi hoiab vedru pingsust, millega piiratakse ära maksimaalküttekogus. Ja see pannakse stendis paika
Mehaanilisel (ilma elaktroonikata) lattpumbal peaks see kruvi olema minu mäletamist mööda pumba salongipoolses otsas ja seal on ka kontromutter veel peal (millega kruvi fikseeritakse). Ühele poole keerates maks pöörded tõusevad, teisele poole langevad.

Ei ole kindel aga peaks olema üks kuuskant polt mida paremale keerates tõusevad pöörded- pool pööret 150 p/min.

Aga parem oleks kui sa oma WIN koodi siia paned - siis saab kohe teada mis mootor jne.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#5
R129 Kirjutas:Kas sellel pole mitte nii, et lõpprikastus kruvi hoiab vedru pingsust, millega piiratakse ära maksimaalküttekogus. Ja see pannakse stendis paika
Mehaanilisel (ilma elaktroonikata) lattpumbal peaks see kruvi olema minu mäletamist mööda pumba salongipoolses otsas ja seal on ka kontromutter veel peal (millega kruvi fikseeritakse). Ühele poole keerates maks pöörded tõusevad, teisele poole langevad.

Ei ole kindel aga peaks olema üks kuuskant polt mida paremale keerates tõusevad pöörded- pool pööret 150 p/min.

Aga parem oleks kui sa oma WIN koodi siia paned - siis saab kohe teada mis mootor jne.
Salongipoolses otsas on mingisugune vaakumregulaator keerme otsas, vist tõesti kontramutriga. Siis ilmselt seda peakski keerama?
Selle ajastu (87 aasta) 2liitrised (53KW) isendid peaksid ju kõik ühesugused olema.
Vasta
#6
Mina ei tea mis aastal mis mootor ja kere oli, mina tahaks lihtsalt mootori numbrit, siis teab millisest žurnaalist vaadata lihtsalt.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#7
Ülal kirjeldatud kruvi on tühikäigu pöörete reguleerimiseks.
Kütuse koguse reguleerimiseks pump laiali võtta.


Mõtetud postitused kustutasin ära!
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB W124 tagaluugi reguleerimine melw124 8 2,726 11-06-2020, 07:31 PM
Viimane postitus: Helari
  atm. käigukasti reguleerimine jm666 0 2,293 05-05-2009, 02:49 PM
Viimane postitus: jm666
  Klappide reguleerimine.KIIRE Veka 6 5,966 17-03-2009, 04:51 PM
Viimane postitus: twistedone
  diisli kütusepumba reguleerimine ja joonised Nustu826 1 4,954 01-09-2008, 08:50 PM
Viimane postitus: Laur
  Tulede reguleerimine Rolz 2 4,287 10-04-2008, 04:32 PM
Viimane postitus: marek
  nivooamordi jäikuse reguleerimine Blue Chip 7 4,053 24-03-2008, 02:11 PM
Viimane postitus: Nustu826
  Sildade reguleerimine Joos 3 4,160 24-05-2007, 08:56 PM
Viimane postitus: jansa
  esitulede reguleerimine aivark 10 11,108 18-01-2007, 04:12 PM
Viimane postitus: Andres65
  nivooamortide reguleerimine secman 1 2,146 26-09-2006, 01:01 AM
Viimane postitus: Rolz



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne