Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rattalaager ja rooliots
#1

Autoks 124 kerega MB 200E, 91 a .

Mõni aeg tagasi hakkas parema esiratta juurest imelikku sahinat tulema.
Väljas olid päris külmad ilmad. Alguses mõtlesin, et mingi jää vms sopp koopasse kogunenud, et käib seal vastu. Aga soojemate ilmadega, kus sulailm jne, ikka sama jama.
Kusjuures sahin vaikne, kui raadio käib, pole seda kuuldagi.
Läheb suuremaks gaasi rohkem vajutades, jääb vaiksemaks maha võttes.

Läksin siis töökotta, öeldi, et rattalaager hakkab vaikselt ära surema. Vahetati ära, aga hääl on ikka.

Milles võib olla mure? Piduriklotsid käivad vastu? Aitab äkki lihtsalt klotside vahetus? Keski pakkus ka, et äkki kardaaniga midagi... kui tõenäoline see on?

Töökojas ütlesid mehed, et peale 500 km peab veel tulema rattalaagrit pingutama? On see normaalne?

Veel mainiti, et üks rooliots läbi. Mis annab märku, et see läbi on? Mingi kindel hääl rooli pööramisel?

Aitäh!

Vasta
#2
Rattalaagrit peab pingutama küll. Sa sõidad ta alguses sisse ja tekib väike loks, siis peab pingutama.
Vasta
#3
definitsioon et hääl tuleb konkreetsest kohast ei pruugi paika pidada
mersul on nii hea heliisolatsioon, et roolis olles ei maksa oma kõrvu uskuda

vabalt võib olla et mõni teine rattalaager seda häält teeb
Vasta
#4
Kui vea teada ja kõrvaldatud saad, äkki räägiksid sellest ka siin.
Vasta
#5
Niimoodi...tuleb välja ikkagi, et mu autol midagi käigukastis lahti.
Käisin ühes remonditöökojas, vend istus mulle kõrvalistmele ja tegime väikse tiiru ning ta kuulas autot.
Ütles, et rattalaager sellist häält ei tee. Hoopis käigukastis mingi laager undab.
Sellest siis ka see, et väga suurte külmadega palju häält tegi - õli paks.
Samas käike vahetades nagu mingeid imelikke helisid pole. Mina ise ka ei uskunud, et käigukast, sest tühikäigul veeredes ja isegi sidur all veeredes on hääl ikkagi olemas.

Mida võiks ette võtta?
Töökojast mees soovitas kastis õli ära vahetada ( tegemist siis manuaalkastiga ) ja sinna mingit käigukasti õlilisandit veel lisada.
Nende laagri(te) vahetus olla suhtkoht kallis. Kui nüüd õli vahetusega asi kuidagi ei parane, kas siis peaks üldse masinale uut kasti otsima hakkama? Selge ju see, et lammarist kast odavam kui käesolevat remontida.
Vasta
#6
rattalaager jääb reeglina kurvis vait, ma kahtlustaks karadaani tugilaagrit.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne