Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
K: Vito kulutused hooldusele.
#21
Üldiselt jääb mulle mõistmatuks, kas on siis nii raske vastata nagu Kalev seda tegi. Ühes postis on ka kirjutatud, et tuhandesed suurusjärgud kõlbavad täiesti. Näiteks 1000 EEK / 10000 Km. Ei ole ju raske natuke meenutada ja kirjutada vastus. Või on?

Hakkame siis alt pihta:

Kui mul pole kunagi bussi olnud rääkimata Vitost, kust krt ma peaksin seda infot hankima siis? Kas esimeses postis oli kirjas, et kummide kulu arvestamata või mitte?

Keda see kotib kuidas mina oma tööandjaga asjad kokku lepin? Kas ma seda küsisin, kuidas firma omanikuga kokkulepet sõlmida?

Jah ma saan aru, et odavam jupp on halvema kvaliteediga. Mulle üldiselt meeldib kursis olla asjadega, mis mõjutavad või võivad mõjutada mu kontojääki.

Kujutame nüüd ette, et üks isik on omanud 7 aasta jooksul 3 MB-d, neid ise remontinud ja ehitanud oma rahaliste võimaluste piires. Ühel ilusal päeval tekib tal võimalus saada oma kasutusse väiksemat sorti kaubik, eeldatavalt prantsuse päritolu. Isik mõtleb, et MB on ikkagi jube armas ja püüab leida kokkulepet, et äkki on võimalik MB hoopis saada endale. Et mitte tehinguga kõrbeda, oleks vaja uurida tausta, kust seda kõige parem teha oleks? Saab siis kirjutatud abipalve, sinna teadaolevalt kõige asjalikumasse foorumisse, mis MB kohta Eestis on. Abipalvet ei kirjutata stiilis: jou vito on lahe kone mis arvad võtaks ligi. Peale mõningat ootamist tuleb VASTUS, siis veel midagi ja lõpuks tõdemus osta Peugeot või Citroen.

LAHE!
Vasta
#22
aga kas sa oled piilunud ka tõsisemat rauda kui MB?See mitmeharuline täht ikka ülemakstud!
usun,et valikus on kah ikkagi kaubiku moodi asju.
Peugeot-ist ja Citroen-ist ei arva üldse midagi

sry,et natuke ot
Vasta
#23
Küsimus ei ole margi valikus hetkel, vaid konkreetset masinat puudutavas infos.
Vasta
#24
sidruni ja peugeoti ülalpidamiskulud on KINDLASTI väiksemad (kas või juba ostuhind)
kas või juba garantii ajal
ma mõtlen jupi hinnad
sellist asja nagu ühene vastus sa ei SAA - palun saa aru

kõik on kinni selles kus sa sõidad kuidas sa sõidad ja kuidas ise bussi hoiad
usu mind kui mina aastaga pole peaaegu midagi vahetanud siis kindlasti mõni mees on juba sama aja jooksul pool bussi raha juurde maksnud
see kõik on kinni sinus endas ja kui suuri koormaid sa vead
Vasta
#25
Omades 2te vitot - nii 638 kui 639 keremudelit pole veel siiani hakanud sente ega kroone lugema - auto remonti viidud asjad ära tehtud.
Kuna sul 638 keremudeli soov siin siis usun, et kulud pole väga suured (pole kunagi ühelgi autol muidugi km hinda arvutanud ka - ei hakka ka vist Shy).
Iga auto on iseendas kinni ja ta eelmistes omanikes. Vitol midagi suurt laguneda polegi, veovõlli otsad, pihustiseibid (mis ka mul järgnes mootori kap rem - suurusjärk 25k) a mu on odav võiks öelda.

Osta auto, uuri välja palju km hind tuleb sisi anna ka teistele teada.
Muidugi variant B - tallinnas taksosi küll mis vitoga sõidavad - neilt võid küsida nemad välja kindlasti arvutanud.
Vasta
#26
OT kuid ma ei saa vait olla, kui hakkad mõtlema, mis su km lõpuks maksma läheb - liising, bensiin, kasko, kindlustus, rehvid, õli, piduriklotisd, muud hooldused - siis oleks kohe odavam taksoga sõitma hakata ju.....
Ega see tööandja sul ka nüüd nii jobu olla ei saa, et eeldab, et sa talle täpse km hinna suudad öelda, mis läheb auto hooldusele...kui nii siis soovitaks tööandjat vahetada...
Kõik on ikka autos ja selle omanikes kinni...ja autot ei osteta selle mõttega, et seda kohe remontima saaks hakata....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#27
Ei ole kunagi lootnudki, et keegi ütleb sendi pealt selle nr mulle. Tahtsin lihtsalt vanemate ja targemate kogemusi kuulda.
Vasta
#28
Kuulge härrased, võibolla läks küsimuse formeerimine teemaalgatajal veidi viltu, kuid idee on ju hea, kui järele mõelda! Kas on siis kohe vaja üleolevalt suhtuda, à la "mine ja küsi ise poest, mis kõik maksab"? Inimene soovib teada neilt, kel rohkem kogemusi, millised on konkreetse auto/mudeliga seotud nõrgad küljed. Pole mingil juhul tõsi kellegi arvamus, et jooksvad kulud on samasugused, nagu kõigil bussidel! Igal margil/mudelil ikka oma head ja vead (Näiteks Transititel pole mingeid pihustiseibide probleeme).

Olen elus pidanud enda või oma firmade tarbeks umbes 40 erinevat autot, sh busse. MB kahjuks mitte kunagi. Kuna nüüd plaanin endalegi vanema Vito vaadata, siis kasutan ka kõiki võimalikke allikaid, et usaldusväärset infot saada, kuidas valikut teha ning milliste riskidega võiks arvestada. Kui ikka pikemalt mõnda mudelit pead, kujuneb välja teatud kogemus, millised on nõrgemad küljed, kuigi need ei pruugi ju alati avalduda. Siiani olen aru saanud, et Vitol, eriti just vanemal, on põhiprobleemiks pihustite alused seibid, veovõlli otsad + veel mõned kohad. Seda oligi vaja öelda. Lisaks ehk veel mõni (lühi)kirjeldus probleemidest, kui peaks leiduma. Pole ju raske?

Minul oli ennem selle foorumi lugemist igatahes küll suurem hirm sellise vana Vito omanikuks saamisel. Näiteks u. aastal 1999 sõitsin Soomes Vito taksoga ning taksojuht ei jõudnud ära kiruda tema probleeme (käigukast, roolivõimendi, sild, sidur, elektrivead on need, mis meeles - jäi mulje, et igalt poolt laguneb). Nii mõnigi isik, kes Vito(de)ga veidi rohkme kursis olnud, on mind lausa hoiatanud esimeste mudelite eest. Igaljuhul on vanema Vito kuulsus küll rahva hulgas päris madal.

Mõelge siis, MB Klubi foorumlased, kuidas foorumi mainet kõrgel hoida. Kust siis mujalt ausat infot peaks loodetama saada, kui just mitte teisuguste fännide käest. Kui ausalt ja viisakalt on küsitud, võiks samasuguse vastuse ka saada. Äkki saab niisugusest küsijast mõne aja möödudes teie endi nõuandja?!

(Vabandan torisemise pärast, aga teemaaljatajast hakkas tõesti kahju!)
Vasta
#29
Martell kui vanemat vitot osta siis 112 sest 110 -l ei pea turbo vastu
aga siiski soovitan juba CDI mootorit vaadata
Vasta
#30
Sellist juttu et turbo vastu ei pea olen ma ennegi kuulnud! Mul oli 108CDI ja hiljem 112CDI. Kui müüsin ära 108 cdi siis polnud tal häda midagi! 320 000 km sõitnud auto! Pekki lähevad need ainult sellest et mõni oinas peale paarutamist mootori kohe välja lülitab ning turbo ilma õlituseta ringi jääb käima mõneks ajaks!

Vito ost on loterii ja sõltub sellest kuidas keegi teda hooldanud on.
Olles pidanud kahte eelmise põlve vitot võin öelda et mida vähem lisasi seda vähem muresid Smile
Vito on nagu kasvuraskustega laps kellel peab regulaarselt silma peal hoidma!
Esimese busiiga kimasin 100 000 km ja remontisin teda ca 7000.- eest!
Teise bussiga kimasin 55 000 km ja remontisin teda ca 14 000.- eest

Nii et loteriiii!

Kuigi pean ütlema et Vito on äärmiselt mugav ja suhteliselt odav ülal pidada!

Kindlasti ostan endale kunagi uuesti vanema Vito ja MARCO POLO tüüpi!
Vasta
#31
see teeb siis esimese bussi puhul 0,07 eek/km ja teise bussi puhul 0,14 EEK/km. Pluss rehvi-kütuse-kindlustuse-jne kulu. Aga mida teemaalgataja selle infoga peale hakkab, ei oska tõesti öelda.
perpetum mobile
Vasta
#32
Tänan soovituse eest, Raiki! Kuna CDI minek on niivõrd palju turbodiislist parem, siis üritan ikka 99-2000 a CDI hankida. Elan mägise piirkonna serval ja kui lisaks tõusudele arvestada ka väga tihedat liiklust ning üsna kitsaid teid, mis sunnivad tegema palju möödasõite, on hea kiirendus ja jõud igati teretulnud. Pealegi sõidan sageli kogu perega (meid 6) + aegajalt lisaks mõni sõber. Riskid vana CDI-d ostes on muidugi suuremad, võttes arvesse siinsest foorumist loetud mõtteid cdi-probleemide kohta. Ja soovitustest, et mine ennem ostmist diagnostikast läbi, minul palju kasu pole, kuna pean sõitma Saksasse masinat otsima, sest siin, kus elan on Vitod märksa kallimad, kui näiteks Eestis.

Eeltoodu on üks põhjustest, miks on ka minul huvitav lugeda kogemustest, mis räägivad Vito pidamise võimalikest (ja võimatutest) kuludest. Olen kõik senised jutud siin ja mujal foorumites läbi lugendu, mõned mitu korda, lisaks soome-, inglise- ja prantsusekeelseid, ja olen täielikult otsustanud, et Vito on meile ainus sobiv sõiduk. Mis siis, et paljud mustavad mis kole (mõnel on muidugi ka õigus).

Aga 5000 euri eest 99. aasta 9-kohaline Vito, spidonäiduga 133000 ning märkusega, et mootor töötab katkendlikult, tundus kuidagi kahtlane. Samas 5-6K€ eest on täiesti võimalik saada '99 cdi-ga masin, ainult et enamasti on spidokal 300tuh ja rohkem ees. Ja siinmaal peab pidamiskulutusi märksa hoolikamalt arvestama, kuna MB esinduse tunnitasu pole siin kaugelt sama, kui Eestis.

Mida muidu rahvas arvab, kas ettekujutus, et Saksa kiirteedel 300-400 tuh km läbisõitnud Vito on väga kokku kukkumas? Või ei pruugi olla? Muidugi sõltub kõik eelnevast hooldusest/omanikest, aga seda ei saa peaaegu kunagi usaldusväärselt teada, kui just korrektset hooldusraamatut pole.
Vasta
#33
No usun et minu viimane Vito oli läbi sõitnud ca 400 000 km kui maha müüsin. Kuigi spido näitas 255 000 km. Ütlen et ei ole häda midagi. Kui on normaalselt hooldatud siis tunnetad selle sõites kohe ära!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W638 Vito / Viano piduritega haagise mass apsik 1 1,970 17-09-2012, 08:45 AM
Viimane postitus: v6sa
Big Grin Vito tuuning Karl 3 3,708 08-08-2007, 03:30 PM
Viimane postitus: R129
  vaja oleks vito kesklukumootorit V 220 BRABUS 0 1,413 16-11-2006, 04:28 PM
Viimane postitus: V 220 BRABUS



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne