Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mitsubishi
#1
Lugu selline, et ei tea kuhu enam pöörduda. Mitsu klubist mulle eriti abi ei antud - loodan et siin äkki saan. Vabandan juhul kui ei kuulu see teema antud valdkonda!

Lugu järgnev , soetasin Mercedes-Benz ( kutsika ) kõrvale ühe elaja mitsubishi diamante 3.0 130 kw . Mootor kuumeneb koheselt üle ja jahutusvedelik keeb.
Termostaadi kohapealt, et umbes viies remondi töökojas öeldi et asi kindlasti selles. Ma siis vahetasin välja. Nüüd mootoris vedelik ikka keeb aga temp näitab stabiilsena- mida varem ei olnud. Seega edusammud. Propellorid ikka ei hakka tööle!
Täna siis vahetasin temp anduri välja , mis asuvad radika küljes all kõrvalistuja poolel. Proovisin kõige pealt vahetad vasakpoolse kuna too pidi esimese propellori oma olema - kuid tuhkagi abi polnud.
Nüüd on mul ideed otsas.
Nüüd hakkas ullemat pahvakat tagant tulema.. nii et lämbu garaazish ära.
Auto tõmbleb kahtlaselt käigu vahetamisel (automaat)
Ja suuremal kiirusel kostuvad esi sillast või hullemal juhul mootorist kahtlased helid.
Täna esimest korda ülepikka aja suri ta välja.
Nüüd kuluks tõelise heade ideedega inimesed ära.

Sest näiteks selle anduri kohapealt võib ju olla et peab korraga kaks andurit vahetama ?
Igasugused ideed teretulemast !
:help:
Kutsikast saab ykskord koer !
www.autod.pri.ee
Vasta
#2
Uuri välja mis "signaali" see tempi andur annab ja millal. Kontrolli kas töötavad.

Proovi nii, et paned ventikad otse käima - mis siis juhtub! Kas ikka keeb.

Kas kaane tihend ja kaas ise on terved? BMW-del on näiteks see suur murelaps - läheb seetõttu keema, et läbi plokikaane tulevad heitgaasid tekitavad kena surve ning ka "õhu korgi".
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#3
Kui panen otse käima kliimast siis , natuke aega jahutub kuid lõpptulemus keeb üle ikkagist.Ja termostaad peaks ju korras olema kui kliima töötab.
Kuid selle kaane tihendi peale mõtlesin ise kah juba, kuna näiteks sellele viitab suur pahvakas tagant ( suur valge toss)..
Kutsikast saab ykskord koer !
www.autod.pri.ee
Vasta
#4
Vot kahju et väljas praegu soe on. Kui BMW 524 kaas läbi, siis on talvel sõites ikka mega aur tagant väljas.

Aga ma praegu ei näri läbi - termostaat ja kliima??? Sa mõtled seda, et kliima radikas on jahutusvedeliku radiaadori ees ja kliima tööle pannes antiveeritakse mõlemad ventilaatorid. Mina loen sellest välja, et ventikas töötab mitte, et termostaat on korras. Aga see selleks.
Kas sa veepumpa oled vaadanud - osadel autodel kuluvad labad niiöelda ära.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#5
Nuh jah ma siin ajasin natuke oma rida.. Mul on nii palju tekste ajatud et juhe juba suht koos , hakkan igasuguseid asju uskuma..
Veepumba koha pealt , v2itis omanik ja andis tsekki kaasa et see uus.
Aga selle auru kohapealt mul maa alune tunnel garaaz ja see terve tunnel kattub selle auruga
Kutsikast saab ykskord koer !
www.autod.pri.ee
Vasta
#6
Kalla jahutusvedeliku anum silmini, pane mootor tööle ja vaata kas mulle tuleb, kui jah siis surve jahutussüsteemis.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#7
pikka peale , kui mootor soeneb siis kyll jah.. vedelelik keeb. Ja siis purskab ja keeb üle anumast.
Kutsikast saab ykskord koer !
www.autod.pri.ee
Vasta
#8
Hmmmm, kui sumpast aur väljas...plokikaanetihend või plokikaan kõver ehk siis kuuma saanud?
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#9
1) Kaanetihend
2) Kaan
3) Lihtsalt veekanalid sit*a täis
4) midagi muud

Kusjuures see 3 variant võib tunduda imelik aga sõbra 3.0 130kw opeli senatoril olid täpselt samad sümptomid mis sinu masinalgi ja viga peitus sit*a täis kanalites....

Soe soovitus kisu kaan maha ja vaata edasi...mingi väikese remondiga siin enam vaevalt läbi ajab kui kahtlased hääled ka kostuvad jne.
Kuidas küünlad muidu on? Ilusad kohvi pruunid? või hoopis....

Vasta
#10
92S500 Kirjutas:1) Kaanetihend
2) Kaan
3) Lihtsalt veekanalid sit*a täis
4) midagi muud

Kusjuures see 3 variant võib tunduda imelik aga sõbra 3.0 130kw opeli senatoril olid täpselt samad sümptomid mis sinu masinalgi ja viga peitus sit*a täis kanalites....

Soe soovitus kisu kaan maha ja vaata edasi...mingi väikese remondiga siin enam vaevalt läbi ajab kui kahtlased hääled ka kostuvad jne.
Kuidas küünlad muidu on? Ilusad kohvi pruunid? või hoopis....


See kolmas täitsa realne asi , enda vana opeliga sama asi olnud - see pärast tegin kohese puhastuse kah, aga suurt abi sellest polnud mitsubishil - kuigi roostet ajas päris palju välja.Eks peab hakkama lahti kiskuma jah - kuid see mootor ajab natuke hirmu nahka nii palju andureid ja nii palju juhtmeid , peab ennem selgeks tegema mis on mis. Ja ma vaatasin, et sellele plokikaanele ei pääse nii kergesti ligi..
Nende küünalde kohapealt et nednele millele ligi sain , ehk 3 esimest täitsa kenad..
Kutsikast saab ykskord koer !
www.autod.pri.ee
Vasta
#11
Mul kunagi ühel R6 3.0 oli süüde vale, sai teda kõrva ja pöörete järgi keeratud aga nii teda päris paika ei pane ning see peale mootori töö tiba lonkas ja ajas ka keema. Sai remondikojas asi õieti paika ning enam keema ei läinud.
Vasta
#12
Pakuks ka oma variandi siia välja siis. Ütlesid et veepump on tal vahetatud hiljuti? Mina alustaksin sellest, et võtaks remondiraamatu või mõne teise auto kõrvale ja uuriks kas kõik voolikud on õigesti ja omal kohal. Oli ükskord juhus (ka Opeliga... 2liitrine ühe nukkvõlliga) kus olid 2 voolikut omavahel vahetusse läinud ja tulemus oli see, et auto läks ka keema, kuigi termostaat oli uus ja õhk süsteemist väljas jne. Sellel läks ventikas ees küll käima kuid kees ikkagi. Huvitav oli veel see, et niikaua kui termostaat kinni oli, tuli tuppa sooja ja niikui mootor soojaks sai, läks tuba külmaks. Viimane sümptom muidugi ei pruugi Mitsukal esineda.

Suitsupahvakas on küll halb asi. Võimalik et oled mootorile juba liiga teinud. On tegu valge suitsuga?

Igaljuhul edu sulle vea lahendamisel ja anna palun KINDLASTI ka teada, milles asi oli kui korda masina saad.
Vasta
#13
@ Mosse sinu variant täitsa hea kuid juba tegin seda sest enne kui paigaldasin uued vendi andurid võtsin kõik küljest ära ja panin enda nägemise järgi tagasi.. Ja probleem ikka sama.. Aga naljakas see ,et kõik toimib seest suurepäraselt nii konditsiooneer - mis puhub kylma kui soe puhur.... arvan et see juba midagi suuremat sealt seest poolt..
Jah suits on valge..
Endise omaniku jutu järgi oli vaid probleem selles , et linnast välja sõites suri auto välja ja hiljem kuumunes niimodi üle kogu aeg.. (endine omanik naine) Eks ta siis vahetas radiaatori ja veepumba.. ja eks ta seda vist kuumutanud korralikult.. aga mis ma ikka latran vaja alustada..
Tänud teile eks ma homme alustan vaikselt .. hakkan uurima plokikaant kõigepealt ja eks selle jahutuse kitkun ka lahti - puhastan veelkord hästi läbi.. siis proovin kõik andurid läbi ja vaatan juhtemete iga ka üle äkki mõni vajab ikka vahetust .. Ja paistab tuleb mootorit ka üle vaadata seest..

Ja eks ma siis annan teada.. teile asja ajakulgust.. IGASTÄHES SIIAMAANI TÄNUD POISID TEILE !
Kutsikast saab ykskord koer !
www.autod.pri.ee
Vasta
#14
Suht kindel eelmise omaniku jutu järgi, et plokikaane tihend läbi või hullemal juhul kaan ise ka kõver või lausa praod...... Valge suits ka seda väidet tõestab.

Edu!
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#15
Nuh sai siis lahti võetud , vahetatud tihendid ja plokikaan lihvitud ja tehtud..
Aga jah nali jälle , asi ei paranenud..(muideks kolbid ilusad - täiesti korras sees) Nyyd vähemalt tühikäigul töötab normaalselt aga kui sõidan kuumeneb üle..
Ühesõnaga FIGNJAK!
Väidetava juttu radika ja pumba kohta tuleb hakata kontrollima,et on ikka vahetatud.. - need siis kaks viimast asja ,mis jäänud. Närvid läbi juba sellega !
Kutsikast saab ykskord koer !
www.autod.pri.ee
Vasta
#16
Ehk ikkagi veepump, tuttaval oli ka mitsu ja samamoodi läks keema kogu aeg. Polnud ühtegi tarka ja müüs masina odavalt maha. Järgmine omanik oli veepumba ära vahetanud ning korras.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne