Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kurvik ,e220 d ... W210
#1
Kellel selline isend on? Otsisin foorumist aga targemaks ei saanud, seega küsin palju siis kiiruse omadused ka on..on täitsa fucked up või kannatab ikka sõita, kuidas ülalpidamisega on jne?
Põhjus miks küsin on selles, et üks ilus kurvik on saadaval aga 2.2 disla (70kw) automaat,sedaan, täis pauk kõikide lisadega, vaatasin netis ringi ja sain 0-100 kiirenduse 17+ sekundit. Rolleyes

Andke nõu, päris roomama pole mõtet ka liikluses hakata, või pole asi pooltki nii hull?
Vasta
#2
Mul endal hoovil 2 tk. Üks 2,3 Bens ja 2,7 diisel. Esimene on 1996 ja teine 2001. Nii palju kui ise talland neid siis peab tõdema et kurviku mootor Bena puhul hakkab 3,2'st. Dislaga olen isegi väga rahul. 1996 kahjuks on minu kasutuses täielik pann, ei olnud just õnnestunuim ost. Aga 2001 on igati asjalik masin. Talle on kõik hoolded tehtud ning hiljuti tehti sillad ja asjad korda, ning nüüd on vaat parem kui w211. Nukra silma saatus on paraku rooste, hoolimatta aastast või mudelist. Kui masin on ikka hoolduses käind siis mingeid suuri kulutusi ei ole. A hooldus on ca 3 500 EEK. Nüüd ütles ülesse juhi poolne lukku klapp, hetkel ei oska kommenteerida maksmust aga vaevalt hinge kinni tõmbap. Võrreldes w211 siis w211 eeliseks on Edevus ja ambilight, MFD ning disain seest. (w211 meil aastast 2005 seeka vb. fl järgsel on midagi paremat).
Vasta
#3
Nojaa aga 2.7 disla on juba natukene kobedam ka ju. Huvitab hetkel just 2.2 tavaline, mitte CDI.
On lollikindel ja töökindel nagu 3.0 TD ?

Igasugused vastused on teretulnud.
Vasta
#4
dislaga kogemusi pole aga igapäeva liikuriks on mul e240 210 2000a.
suht rahul kiiruse arendamisega ja maanteel istub ilusti teel.
hoolduse hinnad suht kirved nagu mersudel ikka (silberis tehtud köik tööd) küttekulu vöiks linnas väiksem olla. talvel linnas mingi 17.
muidu aga mönus suur masin.
Vasta
#5
Kiirenduse puhul oleneb palju ka, kuidas sa aut. käigukasti kasutada oskad. Kui jääd alati ainult kickdownile lootma võib möödasõit ikka üsna pikax venida kuna kickdown ei rakendu kui pöörded on kõrgemad kui 2000. Samas 2000 kuni 2500 pöördel ei ole motol veel eriti väänet aga 2500+ võtab juba hoo üles. Seega kui pöörded on sinna 2000 kanti soovitan pigem käigu ise madalamax tõmmata (3 peale, gaas põhja ja siis tagasi D peale). Hoopis teine minek, kui siis, kui kickdownile loodad ja see ei rakendu. Linnas võib näitex pidevalt 3ndaga sõita või samamoodi kiirendusex ise käik madalamax tõmmata 3 või 2 peale olenevalt kiirusest. See eelnev kehtib minu W124 250TD 69kW diisliga liikuri puhul aga peax ka kurbiku puhul enamvähem sama olema.
Kokkuvõttes - ega erilist sportautot nendest vanadest diiselautodest ei tasu oodata, kuid õigete sõiduvõtetega ja liikluses hea tähelepanemisega ei jää sa kellegile jalgu. Ning kui tead, et sul veidi aeglasem auto, siis ehk ei hakka ka proovima pimedas kurvis ohtlikku möödasõitu vaid ootad sirge ära. Loodan, et sellest textist on sulle abi valiku tegemisel.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#6
hmm ei ole küll automaati omanud(kuid sõitnud olen), kuid teheks kickdowni 2000 pöörde pealt peaks ta ikkagi käigu allapoole lükkama...või ei:S?
Vasta
#7
Minul igatahes kui pöörded on üle 2000, siis ei kipu kickdown eriti sekkuma ja raiub sama käiguga edasi. Eriti maanteel kiirusel 80 kus pöörded on 4-janda käiguga veidi üle 2000 ja kui hakkad mööda sõitma ja gaasi põhja tallad ei juhtu küll seda, et 3 sisse lükkax. Ok, kolmandaga pöörded siis juba sinna 4000 kanti seega selline piiripealne asi aga ikkagi läheb kickdownil vahel ka linna kiirustel mõtlemisega liiga kaua aega, nii et enamjaolt on kasulikum ise käik madalamax vahetada. Ning ega kickdown 2 käigu võrra alla ei vaheta (näitex D peal 4 sees ja oled sunnitud hoogu nii palju maha võtma, et uuesti kiirendades võix 2 peale vahetada, vahetab ta ainult kolmanda peale).

NB! Kuigi siit postitustest võib kõlada, et olen mingi eriline striitreisser, siis tegelikult lihtsalt harrastan veidi aktiivsemat sõidustiili. Fooritulesid ikka järgin ja ridade vahel sõelumist väldin, teisi vahele lasen, ülekäiguraja ääres peatun kui eemalt näen, et keegi ootamas või kohe kohe ülekäigurajani jõudmas jne.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#8
Ei ma sportautot ei tahagi Smile
Lihtsalt ma ei tea sellest mootorist midagi ja mõtlesin, et küsin järele, ehk on kellegil selline.
Mind nagu see ei huvitagi, kas auto läheb sul 190 välja või 290, maanteel kruiisin ikka 100-110km/h püsikaga Smile Loeb et oleks ilus väljast, seest avar ja mugav ning turvaline.

muide täna nägin ühte e220 diislit, läks foori tagant normaalse tõmbega minema, pole see nii uimane midagi, kui andmetest vaadates tundub. Usun et hea valik, kui selle soetan. Või arvab keegi vastupidist?

aitähh kõigile vastajatele!
Vasta
#9
Kurbiku kohta levib omanikelt vastakaid arvamusi vastupidavuse osas. Mõni on enda autoga väga rahul, teine ütleb, et juba paar-kolm korda autole roostetõrjet tehtud ja ülevärvitud. W124-ja loetaxe pommikindlamax ja sel vist ka tehasest roostekindlam kere. Samas kurbik on uuem, mugavam ja parema varustusega. Ning lõppkokkuvõttes taandub asi ikka antud exemplarile, mida osta kavatsed. Kui auto paistab olevat hästi hoitud ja hooldatud, siis ei ole ka eriti põhjust karta, et see lähiajal lootusetult lagunema hakkax. Kui on kindel, et pole avariisid olnud ja ei paista odavalt ülevärvitud olema (näitex kirju päikese käes, mõni detail heledam jne.) ning roostet ei esine, siis osta ära. Mootorid MB-del küllaltki vastupidavad, seega sealt ei tohix eriti midagi karta olla kui just kõrva midagi imelikku ei kostu. Kui ikka veel kahtled võid ju masina enne ostu lasta Silberis või Imre juures üle vaadata või kellegi, kes MB-sid paremini tunneb kaasa võtta.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#10
eks igal autol ole omad + ja -
Jah Mercedes-Benz diislite kohta pole ma ausalt öeldes kellegilt midagi halba kuulnud. Kui hästi hoida kestab küll ja küll.
Peaks äkki diagnostikasse kohe viima, kui ostma hakkan ja mõne sepa kaasa võtma, kes teab mida algul kohe jälgida, kui proovisõitu teed ja kapoti alla vaatad.
Vasta
#11
Lucase pump nõrk koht sellel E220D -l
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#12
Nojah, 525TD bemmil jällegi plokikaas...
Eks neid nõrgemaid kohti ole pea igal mootoril.
Vasta
#13
Seda küll, lihtsalt, kui peaks sattuma boschi pumbaga, siis on kõik hästi.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#14
Väga hea, võtan arvesse.
Tänan et valgustasid natukene.
Vasta
#15
http://youtube.com/watch?v=BY3JlYW3JF8

liigub enam-vähem, arvestades võimsust ja keret.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W212 e220 vilisev heli,jōuetus trancer01 2 294 03-09-2023, 10:49 PM
Viimane postitus: The Lawbreaker
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 297 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
Exclamation E220 SOOVIN AVARIILISEST LAHTI SAADA Ingrid 1 727 30-08-2022, 08:38 AM
Viimane postitus: v6sa
Photo W211 110kw 2004 E220 diisel juhtaju ando_305 0 459 26-08-2022, 04:59 PM
Viimane postitus: ando_305
  W210 722.6 5G-TRONIC käigukasti variandid dinowalk 2 703 01-05-2022, 05:52 PM
Viimane postitus: dinowalk
  W210 Naviga Becker Comandi vastu roodla 0 471 13-03-2022, 11:59 PM
Viimane postitus: roodla
Video E220 W212 küsimused tamur 13 1,210 05-03-2022, 12:04 AM
Viimane postitus: tamur
  elektriga juhtus , w210 veixmbs 4 874 17-02-2022, 09:48 PM
Viimane postitus: veixmbs
  W210 220d EPC vigane käivitus valdis6 1 661 16-12-2021, 10:31 AM
Viimane postitus: v6sa
  K: W210 kütuse pump + pilt siimsl1 14 14,066 10-12-2021, 10:05 PM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne