Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
0046 Designo Platinum Black Metallic -> kas vajab 2 lakikihti?
#1
VIN: WDB4632701X170826

Värvikood: 0046 Designo Platinum Black Metallic

Juhtus G-ga parklakahju 16.10.2023 (tuletõkkekardin oli ca 30-40cm laest rippuma jäänud) kus katus vajab ülevärvimist + antenn vahetust. 

Soovitage head värvitöökoda Tallinnas.
Vasta
#2
(12-02-2024, 10:23 AM)nostromo Kirjutas: VIN: WDB4632701X170826

Juhtus G-ga parklakahju (tuletõkkekardin oli ca 30-40cm laest rippuma jäänud) kus katus vajab ülevärvimist. Kas antud värvitoon vajab 2 lakikihti ja kui siis kust saada kindlustuse jaoks vastav info/dokument?

0046 Designo Platinum Black Metallic

Lähed oma kindlustusfirma poolt aksepteeritud värvimistöökotta ja võtad hinnapakkumise, loogiline ju.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#3
Lakki pannakse miinimum kahe kihtiga värvi peale. Esimene kiht suht apelsiinikas ja teine kiht märjalt, kui vaja siis pannakse ka kolmas kiht (kui plaanis nt vesilihv ja sügavpoleerimine). Vähemalt mina teen niimodi.
Vasta
#4
Ma võin nüüd äkki eksida, aga G peaks olema see masin mida värvitakse päris värvidega mitte akvarellidega. ?
Ehk siis, kui kindlustuse teema, siis laseksin läbi esinduse teha.
Vasta
#5
Veho küsiski dokumenti kus viidatakse et antud värv nõuab 2x lakkimist. 

Ju siis neil selle kohta info puudub. 

Autol kaskot pole sest hobiauto ja ls ehk ca 1000km /aastas. Iga paari nädala tagant. 

KÜ millele kuulub ka parkla on Ergo kindlustus. Kindlustuse jaoks küsingi hinnapakkumist Veholt ja Hitehist. 

[Pilt: 84322-IMG_7084.jpeg]
[Pilt: 59586-IMG_7096.jpeg]
Vasta
#6
Kirjuta otse vehost ülespoole ja pane vin kaasa. Mina tean, et G klassi mersud on värvitud nitro värviga mis pole oäris sama mis tavalistel autodel. Sellest tingituna on vbolla ka lakikihtide arv selline. Kas sul on originaalvärv.
Hitehi mina ei soovita. Endal väga halvad kogemused kadaka tee hitehiga. Väga lohakad ja kõik asjad mis on silma alt ära tehakse lohakalt. Võibolla on asi oskuste puudumises. Kõige hullem on veel see, et oma vigu seal ei tunnistata. Veho vähemalt tunnistab oma viga vahest.
Vasta
#7
(13-02-2024, 10:12 AM)jsv Kirjutas: ...
Hitehi mina ei soovita. Endal väga halvad kogemused kadaka tee hitehiga. Väga lohakad ja kõik asjad mis on silma alt ära tehakse lohakalt. Võibolla on asi oskuste puudumises. Kõige hullem on veel see, et oma vigu seal ei tunnistata. Veho vähemalt tunnistab oma viga vahest.

Hitehist on mul kama, aga kas Sul on soovitada mõnda kindlustusjuhtumeid käsitlevat wärkstuba, kellel ei oleks silma alt ära olevate asjadega probleeme puntuaalsete omanike jaoks?
Vasta
#8
(13-02-2024, 01:58 PM)v6sa Kirjutas:
(13-02-2024, 10:12 AM)jsv Kirjutas: ...
Hitehi mina ei soovita. Endal väga halvad kogemused kadaka tee hitehiga. Väga lohakad ja kõik asjad mis on silma alt ära tehakse lohakalt. Võibolla on asi oskuste puudumises. Kõige hullem on veel see, et oma vigu seal ei tunnistata. Veho vähemalt tunnistab oma viga vahest.

Hitehist on mul kama, aga kas Sul on soovitada mõnda kindlustusjuhtumeid käsitlevat wärkstuba, kellel ei oleks silma alt ära olevate asjadega probleeme puntuaalsete omanike jaoks?

Tegelikult ei pea ju oma autot remontima kohas mis teeb kindlustusega koostööd. Pakkumise võid võtta ükskõik kustkohast. Infot heade kohtade kohta leiab kindlasti ka foorumist.
Vasta
#9
(13-02-2024, 10:12 AM)jsv Kirjutas: Kirjuta otse vehost ülespoole ja pane vin kaasa. Mina tean, et G klassi mersud on värvitud nitro värviga mis pole oäris sama mis tavalistel autodel. Sellest tingituna on vbolla ka lakikihtide arv selline. Kas sul on originaalvärv.
Hitehi mina ei soovita. Endal väga halvad kogemused kadaka tee hitehiga. Väga lohakad ja kõik asjad mis on silma alt ära tehakse lohakalt. Võibolla on asi oskuste puudumises. Kõige hullem on veel see, et oma vigu seal ei tunnistata. Veho vähemalt tunnistab oma viga vahest.

Jah originaalvärv. Auto kaetud mattmusta kilega kuid katuselt oli kile ostes eemaldatud ehk katus samuti orig. värvi all. 

Veho küsiski dokumenti kus viidatakse 2 lakkimisele-ju siis neil info selle kohta puudub ehk pole ette nähtud.

Asi juhtus 16.10.2023. KÜ on Ergo kindlustus kuid nemad nöuavad töestust et asi just siis ja seal juhtus. Maja administraator fikseeris juhtumi-eks pean adminni paluma helistama Ergole et asi töesti aset leidis. 

Vastasel korral tuleb kahju (Veho esialgne hinnapakkumine 1660€) jagada KÜ korterite m2 vahel.
Vasta
#10
Nagu aru saan Hiteh pole just parim? Mida soovitaksite Tallinnas?
Vasta
#11
Hitehist soovitaks, jah, mööda sõita. Teevad lohakalt ja halvemal juhul vaja aasta pärast uuesti.
Soovitus: pole küll Tallinnas, aga Sakus on Plusspartner Selveri taga, kes teeb täpselt nii nagu klient soovib (tegelevad ka uunikumite taastamisega ja igasugu huvitavama värvimisega).

Mis puudutab G värvkatet, siis kas sellel G-l pole juba mitte see miski "iseparanev überkriimuvaba elulõpuni läikiv" lakikiht/keraamika kate värvi peal, mida keegi väga kuskil remondikohas tunnistada ei taha?
Vasta
#12
Vot ei tea. Tegelikult peaks proovima esialgu poleerida - järsku isegi piisab. 

Kahjuks pole väga aega tegeleda sellega- enamus aega pole Eestis. 

Saatsin päringu Plekk ja värv autoteenindusele.
Vasta
#13
G klassil on standardis U-koodiga lakk jah, ehk siis nn scratch-resistant. Töötati välja, et auto lakk elaks harjapesu tsüklid ära.
Nii või naa, korrektne töökoda teeb neid tõid MB WIS järgi.
Ja nn HD lakid on ju tootjatel olemas (Standox ntx, peaks ka MB OEM olema).
Plekk ja Värv on kindlasti üks parimaid valikuid, kelle poole Tallinnas pöörduda.
Nostromo - mida Sa poleerid seal, kindlustus on ju korvaja ja kahju ilmselge, ole mees ja oska ka nõuda, Sinu süül pole see kahju tekkinud.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#14
(28-02-2024, 05:23 PM)Rolz Kirjutas: ...
Nostromo - mida Sa poleerid seal, kindlustus on ju korvaja ja kahju ilmselge, ole mees ja oska ka nõuda, Sinu süül pole see kahju tekkinud.

Kui uks kukkus pähe, siis olen nõus. Kuigi need vist ei liigugi nii kiiresti, et sõitvale autole pihta saada...

Kui kodanik ise auto kõrgust hinnaga ei mõista ja ripakil ukse alla kinni sõitis, siis kisub nagu kaskolooks omal süül.

Tunnistan muidugi, et just selliste vaidluste pealt juristid oma priske sissetuleku hangivadki ning Rolzil on juriidiliselt igati õigus: kindlustuse teema. Küsimus vaid, kelle kindlustuseSmile
Vasta
#15
Pildil on näha, et tegu on tuletõkke kardinaga, mis on mingil põhjusel (Kas siis ATS häiresse läinud vms) alla hakanud tulema, tulnud osa jagu.
Ehk kui inimene kasutab oma kindlat parkimiskohta igapäevaselt, siis on talle tekkinud kindlustunne, et tema auto mahub lubatud kõrguspiirangutesse.
Sellel parklas on vist lausa õuest sissesõites kõrguse meeldetuletaja ka rippumas.
Ei ole eluliselt reaalne eeldada, et inimene parklast sisse või välja sõites kõikides vahenurkades ja urgastes iga kord oma auto kõrguses taaskord veenduma peab.
Siin on tegu hoone valitseja pasaga. Oleks pidanud kohe tuletõkke kardina avatud asendi taastama või siis panema välja vastavad hoiatused.
Juriidiliselt ei ole siin vaielda midagi, majavalitseja vigane käitumine ja kodaniku vara selle tõttu küll kannatama ei pea.
Kas siis kindlustuse, kaski või ka tsiviilvaidlus, vahet ei ole, süü tekitaja on vigane hooldus/käitumine süsteemivaldaja/hooldaja poolt.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#16
Sellest -2korruse kardinast polnud 10a jooksul teadlik kuna pole kunagi avatud/poolavatud olekus näinud. 

-1k rulooust jälgin jah iga kord pingsalt kuna sellel vaid teatud suht lühike tsükkel pärast tabletiga avamist. Samuti puudub takistusandur kuna see tuleb su peale oled sa veel all v mitte. Eelmise CL-kupeega sai korra tunda kuna G-st pikem ja palju betoonposte ning vahel vaja korra korrigeerida milleks enam öieti aega pole-siis tuligi vastu tagastanget kuid önneks vaid paar pea mittehoomatavat kriimu (BSH rahas 300€Smile

Kaskot pole. Süü halduril (Forus haldus) kelle süül olukord tekkida sai.

Hetkeseisuga on nöus KÜ (kellele ka parklakommunaalarvetes igakuiselt kindlustusmakset maksame) nöus kahju korvama aga miskipärast vaid juhul kui kasutan Hiteh teenuseid mille kvaliteet vist nii vöi naa. Pidi kuluma 5 päeva. 

Veho puhul (1660€ värv + antenn) oli pöhjenduseks et kuna tegemist 17a vana autoga siis ükski kindlustus ei suuna sel juhul esindusse. 

Ka Plekk ja värv (pean veel auto ette näitama) ei sobi miskipärast - ainult Hiteh. 

KÜ (KÜ kindlustus ?) nöuab arve siis ise hiljem kas haldurilt vöi LKF:ilt. Oli vahepeal vkommunikatsiooniprobleem halduri ja KÜ kindlustuse vahel mille selgitamisega läheb veel mitu kuud. 

Auto vaja korda saada-esmajoones antenn kust vöib vett katusepaneeli pääseda. 

Parklasse sissesöidul märge 2.2m (vöi 2.3m) lubatud körguseks. G 1.93m umbes. 

Jah önnetus juhtus juba 16.10.23 esmaspäeval kl 12:10. Pakun et 12:00 oli ATS vms test olnud ning kardin mingi vea / hooldamatuse töttu osaliselt avatud asendisse jäänud. 

Tegemist -2k väljasöidul -1korrusele kust algab üsna järsk vasakpööre mitmete betoonpostidega ning kus tuleb keskenduda nende rihtimisele ega pole enam aega mujale vahtida. 

Samuti reageerib valgusandur antud kohas viimasel sekundil kus ollakse autoga sisuliselt juba kardina kohal. 

Kardin oli avatud laest koigest u 30-40cm ning sulas halli värvi töttu halli betoonseinaga kokku + ebapiisav valgustus ja puuduvad hoiatusmärgid = kardinat oli prakt vöimatu märgata. 

Samuti ei reageerinud kummalgi pool kardinat seinal olnud ”kardin üles” lüliti nupud. Nagu oleks kinni kiilunud. Kardin nüüdseks ära löigatud ja vahetusel uue vastu. 

Vaevalt jah et poleer päästab kuid ehk pääseb täielikust värvimisest (=orig värvi eemaldus) värvihajutamisega? Katsun Plekk ja värv arvamuse saada. 

Oli lihtsalt ebaönn - 10min varem v hiljem oleks arvatavasti olukorrast pääsenud. 

Tavaautod ja linnamaasturid mahtusid ilusti- probleem just G ja 1 sissesöitva Land Cruiseriga kelle kohaletulnud hooldusmehega päästsime töstes veidi kardinat.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB R350 CDI - kas webasto on vaikimisi peal? rraivo 2 3,716 04-10-2016, 02:29 PM
Viimane postitus: stihl
  11/2006 G-klassi originaal Bi-Xenon esitule välimine klaas-kas saab parandada kuskil? nostromo 1 3,162 31-07-2015, 07:24 PM
Viimane postitus: nostromo
  Kas 91a G463 tagaluuk sobib G460 -le karuanton 0 2,246 25-11-2012, 04:58 PM
Viimane postitus: karuanton
  Kas ja kuidas saaks USA-st tulnud R-klassi kellad euro ühikutesse? rastva 3 3,842 05-12-2008, 10:08 AM
Viimane postitus: alambe
  Kas keegi lahke inimene laenaks NAVI plaati. Sulo 8 5,820 20-06-2008, 09:16 AM
Viimane postitus: Sulo
  Kas G Mercedes-Benz esivanem? Eric 2 3,781 25-01-2007, 01:19 PM
Viimane postitus: Innu



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne