Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Adblue
#1
Tere!

Võib-olla pisut rumal küsimus, aga pole varem adblue-ga autot omanud
Kas 2016a C klassile, saab seda ise lisada nt Circle-K jaamast otse püstolist?
On seal üldse midagi jälgida, peab midagi ennem/pärast tegema?

Või peab seda tegema ikkagi esinduses nn hoolduse ajal?

Aitäh!
Vasta
#2
Ikka tanklas lased püstolist. Ära päris täis lase, nii umbes 3/4 muidu võib hakata segast peksma. Menüüst näed palju on ja manualist kui suur paak on.
Kurjajuur
Vasta
#3
Tanklast või ostad kanistriga. 3/4 jutt.... Ma seda küll ei kinnitaks aga ei ole ka väga palju kogemusi Mercedesel, seega võib täitsa tõsi olla.
Probleemi on tekitanud Toyota kaubikud. Kui näitab, et saad veel sõita 1800km ja täidad, siis tuli ära ei kustu alati. Ainuke lahendus on sellisel juhul esindusse pöördumine, kus originaal programmi/kompuutriga saavad vea kustutada. Teistel autodel, VW, Volvo, Mercedes, Audi- ei ole kunagi olnud probleemi.
Vasta
#4
(12-09-2020, 06:06 PM)väikemees Kirjutas: 3/4 jutt.... Ma seda küll ei kinnitaks aga ei ole ka väga palju kogemusi Mercedesel

Kuna mul endal ka AdBlue siis tuleb kuulata neid kel kogemusi Mercedesega. Mina kuulan ja annan sõnad edasi.
Kanistri hind on ikka haige, 1L pudelitest ei tasu üldse rääkida.

Kurjajuur
Vasta
#5
Igal automargil omad eripärad. Kulu umbes 1000km ja liiter AdBlue-d?
Vasta
#6
Arvestage, et AdBlue on rämeda lebraga asi, kui peaks mööda minema.

Mul on seni olnud õnne mitte pihta saada...

AdBlue kulu sõltub kasutusmustrist väga palju.
Vasta
#7
(13-09-2020, 08:54 AM)v6sa Kirjutas: Arvestage, et AdBlue on rämeda lebraga asi, kui peaks mööda minema.


AdBlue on värvitu vedelik, mis on täiesti ohutu ja lõhnavaba.
Ma küll vaid kaks korda seda tankinud aga kummalgi korral lõhna ei tundnud
Kurjajuur
Vasta
#8
Haiseb küll, nagu nuuskpiiritus.
Mitte täitsa täis on õige. Mingitel autodel mõõdetakse taset ultraheliga, ujukit pole.
Täitsa silmini paagiga ei tehta enam vahet! Lugege manualist täitmist. võimalik, et seal on kirjas, et peale tankimist peab veidi ootama vms.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#9
Vedelikuna on asi ohutu ja hea:
https://www.neste.fi/static/ktt/14441_eng.pdf´

Aga lärts higistele riietele või eesli eesnahksetele mokassiinidele ja veerand tunni pärast hakkab rahvas eemale hoidmaWink

Mitmed plastid ja kehvemad värvid ei armasta ka ammoniaagi vesilahust.

Samas kasutame me oluliselt ohtlikumaid kemikaale igapäevaselt ja enamus meist jääb elluEusa_angel
Vasta
#10
Tere!

Tänud vastuse eest!
Tankisin täna Circle-K-s

Ainuke asi mis vb küsimusi tekitas, on maht. Auto manualis (saksa k) leitud kohas oli et see võib varieeruad 8.5L - 24.5L , mis tundus üsna ulme Smile

Tankisin seekord ühe korraga 12L, siis süüde sisse-välja mitu x ja sain ca 3/4 auto näidikust. Siis veel 7L juurde ja siis näitas et täis. Küll aga ei teagi palju siis kogu maht võib olla? (220cdi, 150kw variandil)
Ning kui lasedki nö "üle" nagu kütuse puhul, kas lööb ka lihtsalt nagu kinni, või hakkaks see üle ajama?

Seekord läks õnneks Smile
Vasta
#11
Ju neid on erinevaid. Olen valanud siin Norras erinevate tootjate omasi kanistrist ja mõned korrad ka tankalast. Ei haise ükski ja pigem lõhnatu. Korra tuli ära visata poolik kanister, kuna sildid maas ja aru ei saanud enam, kas on vesi sees või AdBlue. Tõsi, käte vahel libistades oleks aru saanud. Riietele-jalanõudele paar korda pritsinud ja siis jäävad küll valged plekid peale. Pesus õnneks kergesti eemaldatavad ja jalanõudelt kulub ise maha.
Vasta
#12
(13-09-2020, 07:46 PM)v2ikejoss Kirjutas: Ning kui lasedki nö "üle" nagu kütuse puhul, kas lööb ka lihtsalt nagu kinni, või hakkaks see üle ajama?

Seekord läks õnneks Smile

Püstol lööb ikka ilusti kinni

Kurjajuur
Vasta
#13
Mers ei taha, et seda ääreni täis kummutada. Kusihappe tankimismulgu juures pole kleepsu, kus püstolil rist peal ja raamatu pilt kõrval?
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#14
(14-09-2020, 08:31 PM)ReinGSM Kirjutas: Mers ei taha, et seda ääreni täis kummutada. Kusihappe tankimismulgu juures pole kleepsu, kus püstolil rist peal ja raamatu pilt kõrval?


Mida täpsemalt silmas peate? Mis selle "raamatu pildiga" peale hakkan? Mahutavuse kohta mõtlesite , siis kirjeldasin väljavõtet manualist ehk raamatust
Vasta
#15
(15-09-2020, 10:19 AM)v2ikejoss Kirjutas:
(14-09-2020, 08:31 PM)ReinGSM Kirjutas: Mers ei taha, et seda ääreni täis kummutada. Kusihappe tankimismulgu juures pole kleepsu, kus püstolil rist peal ja raamatu pilt kõrval?

Mida täpsemalt silmas peate? Mis selle "raamatu pildiga" peale hakkan? Mahutavuse kohta mõtlesite , siis kirjeldasin väljavõtet manualist ehk raamatust

Kuna Mers ei taha, et seda ääreni täis tangitakse, siis sellise kleepsu mõte ongi, et tankurist ei tangitaks vaid valataks pudelitest.
E55 AMG
Vasta
#16
Mõnel autol(VW, Audi, Volvo) tuleb teade, minimaalselt 1.5 liitrit, maksimaalselt 8 liitrit.
Nendel küll tankurist tankimise "keeldu" ei ole, kuid tankurist täita on sellisel juhul isegi mugavam, näeb täpselt mitu liitrit tangitud on.
Vasta
#17
wow, ma ei teadnudki, et sellega midagi jälgima peab.
Pole küll Mercedes-Benz ja enda oma ka mitte (ehk see 'maailma parim auto', tööandja oma 0 km-kuluga), aga tankinud olen toda lisa-sinist nagu tavalist kütust. Tankurist ja silmini. Küna kustutab tule ära ja asi korras.
Kui mina autotootja oleks, siis ma üritaks ikka sellise süsteemi arendada, mis igale lollile kohe selge oleks. UX on itimaailmas vist selle nimi.
Vasta
#18
Oma kogemusest. S213 3.0 diisel
Päev enne suusareisi Austriasse viskas tule, et lisa Adblued, tankisin tanklas püssiga täis ja korras, hommikul start ning uuesti kiri ees lisa Adblued või 800 km saad veel sõita ning peale auto seisma jätmist enam käima ei lähe. See polnud muidugi variant. Dr Google ütles, et kui tangid silmini täis, kustutab veateate ära. Õpetus loetud, tehtud, aga mõne aja pärast viskas uuesti 800km kirja ette ja nii ma u 600 km kaupa sõitsin sinna ja tagasi. Tankisin püssist, plastikanumast, uhkemast ja vähem uhkemast tanklast. Mingit katastroofilist haisu ei mäleta, korra pritsisin riided täis ja kuivades olid valged. Hiljem pestes sai puhtaks ilma kahjustusteta, nagu eelpool kirjutati.

Kodus midagi vahetati ära, enam ei mäleta mis.

Miks ma seda teemat üldse lugema hakkasin? Ootasin tanklas oma burksi ja vaatasin, mis huvitavat on müügil. Adblue lisand. Aga muidugi. Kui leiutatakse lisand kütusele, siis miks mitte hakata müüma kütuselisandi lisandit. Kirjas on, et sobib vähese läbisõiduga, kohapeal tiksuvatele autodele. Lisandi mõte, et ära hoida või vähendada vedeliku kristalliseerumist. See kristalliseerumine on mul hästi meeles peale ühte tankimist koos vastava sõnavaraga.

Nüüd küsimus, kas sellel reaalselt ka on mõju? Kellelgi pikem kogemus ilma lisandi lisandita ja lisandiga? Või mis keemikud ütleksid? Või ikkagi nii, et kui on mõeldud töötama mingi süsteem (adblue süsteemi puhul pigem mitte töötama), siis las ta selliselt töötab?
Vasta
#19
Tere
Küsimus, sõidan MB E220, 2017 aasta. Autol lõi põlema adblue, paak täis aga hoiatus eest ära ei kao. Teine päev juba ees, et saan sõita 500km ja enam auto ei käivitu. Bosch diagnostika viga välja ei toonud. Kas oleks mõistlik adblie üldse välja programmeerida.
Vasta
#20
Kui jääkarude sulamine ja maailma suurlinnade õhu saastumine ei häiri ning võimalik tulevaste ülevaatuste läbikukkumine illegaalsete muudatuste avastamisel ka mitte, siis jah, võib välja programmeerida. Palju linnas sõitvatel autodel järgneb reeglina filtrite ja katalüsaatorite ummistumine, aga sellestki saab rahaga üle.

AdBlue paagis olevate pumpade ja tasemeandurite rikked on teadaolev probleem ja sellele lahendust ei ole. Samas võib viga olla ka nii labane, nagu mädand pistik - lase mõnes mersusid tönkavas töökojas üle vaadata. Ma soovitan Horti või Lesvenit, kumb sobivam on.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne